Jeśli z odkurzacza Philips AquaTrio wycieka woda, może to mieć kilka przyczyn. Spójrz na rysunek, aby sprawdzić, który model posiadasz i znajdź informacje poniżej
Jeśli z urządzenia Philips AquaTrio z serii 7000 wycieka woda, może to mieć kilka przyczyn.
Zazwyczaj z urządzenia może wyciekać trochę wody podczas przenoszenia go (trzymając je w powietrzu). Zaleca się korzystanie z trybu pochłaniania wody (patrz ilustracja poniżej) podczas podnoszenia urządzenia powyżej progu, dywanu lub schodów. Zapobiegnie to kapaniu wody z nasadki AquaSpin.
Obejrzyj poniższy film, aby uzyskać szczegółowe instrukcje dotyczące korzystania z różnych trybów wilgotności.
Dowiedz się, jakie inne przyczyny i rozwiązania są możliwe w następujących wierszach:
Odkurzacz AquaTrio z serii 7000 był nieruchomy podczas wyłączania Może to spowodować pozostawienie na podłodze niewielkiej kałuży wody po wyłączeniu. Rozmiar kałuży można zmniejszyć, przesuwając urządzenie do przodu i do tyłu podczas wyłączania. W razie potrzeby można usunąć ostatnie krople za pomocą szmatki.
Zbiornik czystej wody jest przepełniony Nie napełniaj zbiornika czystej wody powyżej wskaźnika MAX. W takim przypadku po przymocowaniu korka z zbiornika czystej wody może wylać się woda.
Pęknięcie jednego ze zbiorników Jeśli na jednym ze zbiorników wody widać pęknięcie, należy zabrać urządzenie AquaTrio z serii 7000 do Centrum serwisowego firmy Philips lub skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta.
Zbiornik brudnej wody nie jest prawidłowo podłączony Przed rozpoczęciem korzystania z urządzenia lub programu AUTOCLEAN upewnij się, że zbiornik brudnej wody jest prawidłowo podłączony. Podczas podłączania zbiornika brudnej wody powinien być słyszalny dźwięk „kliknięcia”.
Nasadka AquaSpin nie została prawidłowo umieszczona w stacji do czyszczenia i przechowywania Upewnij się, że nasadka AquaSpin znajduje się na środku tacy.
Czy wykonanie tych czynności pozwoliło rozwiązać problem? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy.
Jeśli z odkurzacza Philips AquaTrio z serii 9000 wycieka woda, może to mieć kilka przyczyn. To normalne, że z urządzenia może wyciekać trochę wody podczas przenoszenia go nad podłogą (podczas trzymania go w powietrzu).
Dowiedz się, jakie są możliwe inne przyczyny i rozwiązania w następujących wierszach:
Odkurzacz AquaTrio z serii 9000 stał w miejscu podczas wyłączania Urządzenie może pozostawić małą kałużę na podłodze, jeśli stoi w miejscu podczas wyłączania. Rozmiar kałuży można zmniejszyć, przesuwając urządzenie podczas wyłączania. W razie potrzeby można usunąć ostatnie krople za pomocą szmatki.
Uwaga:
Tryb wchłaniania wody*: starsze modele mają normalny i intensywny tryb pracy na mokro, ale nie jest dostępny tryb wchłaniania wody.
Podczas korzystania z trybu wchłaniania wody z urządzenia nie wypływa woda, a moc ssania wzrasta. Jeśli po 45 sekundach nie podejmiesz żadnych działań, urządzenie automatycznie przełączy się z powrotem do normalnego trybu pracy na mokro.
Zbiornik czystej wody jest przepełniony Nie napełniaj zbiornika czystej wody powyżej wskaźnika MAX. W przeciwnym razie woda może wylać się ze zbiornika czystej wody po zamocowaniu nasadki
W przypadku pęknięcia jednego ze zbiorników Jeśli jeden ze zbiorników na wodę ma pęknięcie, należy zwrócić odkurzacz AquaTrio z serii 9000 do centrum serwisowego firmy Philips lub skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta.
Zbiornik brudnej wody nie jest prawidłowo podłączony Przed użyciem urządzenia lub uruchomieniem funkcji AUTOCLEAN upewnij się, że zbiornik brudnej wody jest prawidłowo podłączony. Podczas podłączania zbiornika brudnej wody powinien być słyszalny dźwięk „kliknięcia”.
Nasadka AquaSpin nie została prawidłowo umieszczona w stacji automatycznego czyszczenia i przechowywania Upewnij się, że nasadka AquaSpin jest umieszczona na środku tacy
Uwaga:
Starsze modele mają normalny i intensywny tryb pracy na mokro, ale nie jest dostępny tryb wchłaniania wody.
Podczas korzystania z trybu wchłaniania wody z urządzenia nie wypływa woda, a moc ssania wzrasta. Jeśli po 45 sekundach nie podejmiesz żadnych działań, urządzenie automatycznie przełączy się z powrotem do normalnego trybu pracy na mokro.
Czy wykonanie tych czynności pozwoliło rozwiązać problem? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy.
Jeśli z odkurzacza Philips AquaTrio Pro wycieka woda, możliwych jest kilka przyczyn. Poznaj możliwe rozwiązania tego problemu w poniższych wierszach: Nasadka zbiornika wody nie jest prawidłowo zamknięta Jeśli nasadka odkurzacza AquaTrio Pro nie jest prawidłowo zamknięta, może to powodować wyciek ze zbiornika. Po napełnieniu zbiornika wodą upewnij się, że nasadka jest zamknięta.
Zbiornik wody nie jest prawidłowo zablokowany Jeśli zbiornik wody nie jest prawidłowo zablokowany, z odkurzacza Philips AquaTrio Pro może wyciekać woda. Aby rozwiązać ten problem, upewnij się, że zbiornik wody jest zablokowany przez uchwyt zbiornika wody.
Zbiornik wody jest uszkodzony Wymień zbiornik wody na nowy. Możesz zamówić nowy zbiornik na wodę o następujących numerach typu: *CRP252 — pokrywka zbiornika brudnej wody *CRP159 — zbiornik brudnej wody *CRP161 — zbiornik czystej wody *CRP162 — zbiornik czystej wody
Czy wykonanie tych czynności pozwoliło rozwiązać problem? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy.
Nasadka zbiornika wody nie jest prawidłowo zamknięta Jeśli nasadka odkurzacza AquaTrio nie jest prawidłowo zamknięta, może to powodować wyciek ze zbiornika czystej wody. Po napełnieniu zbiornika wodą upewnij się, że nasadka jest zamknięta.
Zbiornik czystej wody jest przepełniony Nie napełniaj zbiornika czystej wody powyżej wskaźnika MAX. W przeciwnym razie woda może wylać się ze zbiornika czystej wody po zamocowaniu nasadki.
Górny korpus zbiornika brudnej wody został za bardzo przechylony do tyłu lub urządzenie AquaTrio zostało umieszczone na boku. Spowodowało to wypływanie brudnej wody ze zbiornika na brudną wodę. Nie przechylaj górnej części urządzenia zbyt mocno do tyłu, na przykład podczas czyszczenia pod niskim stołem. Nie stawiaj urządzenia na boku, gdy w zbiorniku brudnej wody znajduje się brudna woda
Czy powyższe czynności nie rozwiązały problemu? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy.