• Inwentaryzacja 12-14.01.2022 - dostawa do 4 dni roboczych

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Żelazko parowe Philips nie nagrzewa się

    Jeśli żelazko parowe firmy Philips nie nagrzewa się, możliwych jest kilka przyczyn. Dowiedz się tutaj, w jaki sposób możemy Ci pomóc.

    Tryb automatycznego wyłączania

    W żelazku z generatorem pary Philips wskaźnik miga na niebiesko lub na biało:

    Jeśli żelazko z generatorem pary jest włączone, a niebieski/biały wskaźnik zasilania lub wskaźnik LED na uchwycie miga, ale stopa nie nagrzewa się, być może przełączono żelazko z generatorem pary w tryb automatycznego wyłączania.

    Gdy żelazko nie jest używane od 5 do 10 minut, przechodzi ono w tryb automatycznego wyłączania. Aby ponownie użyć urządzenia, naciśnij wyłącznik.

    Wskaźnik podgrzewania miga w żelazku parowym firmy Philips:

    Jeśli żelazko parowe jest nieużywane i pozostaje w pozycji poziomej przez ponad 30 sekund lub w pozycji pionowej przez ponad 8 minut, wyłącza się automatycznie ze względów bezpieczeństwa.

    W takim przypadku wskaźnik podgrzewania miga. Przesuń żelazko, aby je włączyć i rozpocząć nagrzewanie.

    Temperatura nie została prawidłowo ustawiona

    Ustaw temperaturę odpowiednią dla prasowanej tkaniny.

    Po upływie 2–3 minut stopa powinna być gorąca.

    Jeśli trudno usunąć zagniecenia, być może tkanina nie jest wystarczająco wilgotna. Delikatnie zmocz tkaninę i ustaw pokrętło temperatury na wyższą wartość.

    Wystąpił problem z połączeniem

    Sprawdź przewód sieciowy, wtyczkę oraz gniazdko elektryczne. Upewnij się, że wszystko jest prawidłowo podłączone.

    Nieprawidłowe ustawienie napięcia

    Jeśli żelazko ma dwa ustawienia napięcia, upewnij się, że ustawienie jest dostosowane do lokalizacji (120 V albo 240 V).

    Nie można włączyć żelazka

    Jeśli tak jest, może występować wewnętrzny problem elektryczny z żelazkiem.

    W takim przypadku zalecamy skontaktowanie się z nami.

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.