Jeśli żelazko parowe firmy Philips nie nagrzewa się, możliwych jest kilka przyczyn. Dowiedz się tutaj, w jaki sposób możemy Ci pomóc.
W żelazku z generatorem pary wskaźnik miga na niebiesko lub biało: Jeśli żelazko z generatorem pary jest włączone, a niebieski/biały wskaźnik zasilania i wskaźnik LED na uchwycie migają, ale stopa nie nagrzewa się, być może przełączono żelazko z generatorem pary w tryb automatycznego wyłączania.
Gdy żelazko nie jest używane przez pięć do dziesięciu minut, przechodzi w tryb automatycznego wyłączania. Aby ponownie go użyć, należy nacisnąć wyłącznik.
Wskaźnik podgrzewania w żelazku parowym Philips miga: Jeśli żelazko parowe jest nieużywane i pozostaje w pozycji poziomej przez ponad 30 sekund lub w pozycji pionowej przez ponad osiem minut, wyłącza się automatycznie ze względów bezpieczeństwa.
W takim przypadku wskaźnik podgrzewania miga. Przesuń żelazko, aby je włączyć i rozpocząć nagrzewanie.
Żaden wskaźnik nie miga (dotyczy tylko modelu STH2050): Jeśli żelazko parowe jest używane w tym samym trybie bez przerwy przez 12 minut, przestanie działać automatycznie. Naciśnij dowolny przycisk, aby ponownie włączyć żelazko parowe.
Poniższe informacje nie dotyczą modelu STH2050. Upewnij się, że temperatura jest ustawiona na żądaną wartość w zależności od materiału, który jest prasowany.
Po upływie 2–3 minut stopa powinna być gorąca.
Jeśli trudno usunąć zagniecenia, być może tkanina nie jest wystarczająco wilgotna. Delikatnie zmocz tkaninę i ustaw pokrętło temperatury na wyższą wartość.
Sprawdź przewód sieciowy, wtyczkę oraz gniazdko elektryczne. Upewnij się, że wszystko jest prawidłowo podłączone.
Jeśli żelazko ma dwa ustawienia napięcia, upewnij się, że ustawienie jest dostosowane do lokalizacji (120 V albo 240 V).
W takim przypadku w żelazku może występować wewnętrzny problem elektryczny.
W takim przypadku zalecamy skontaktowanie się z nami.