• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Ekspres do kawy firmy Philips wyświetla komunikat „Empty coffee grounds container”, kiedy pojemnik jest już pusty

    Zaktualizowano dnia 11 August 2022

    Jeśli po opróżnieniu pojemnika na fusy w ekspresie do kawy firmy Philips zostanie wyświetlony komunikat o konieczności opróżnienia pojemnika, należy wyzerować licznik pojemnika na fusy. Przeczytaj poniższe informacje, aby dowiedzieć się, jak go zresetować.

    Odczekaj chwilę przed ponownym włożeniem pojemnika na fusy

    Odczekaj około 5 sekund przed ponownym włożeniem pojemnika na fusy. Spowoduje to wyzerowanie licznika pojemnika na fusy.

    Upewnij się, że urządzenie jest włączone

    Najpierw włącz ekspres do kawy firmy Philips, a następnie opróżnij pojemnik na fusy. Umożliwi to urządzeniu wyzerowanie licznika pojemnika na fusy.


    Czy te kroki nie rozwiązały problemu? skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.  

    Artykuły referencyjne

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.