• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    W czajniku firmy Philips pojawiły się małe plamki

    Opublikowano dnia 2021-10-13
    Jeśli wewnątrz czajnika firmy Philips zauważysz małe plamki, przeczytaj poradę dotyczącą rozwiązania tego problemu poniżej.
     

    Czajnik należy oczyścić z kamienia

    W zależności od stopnia twardości wody w danej okolicy na elemencie grzejnym czajnika firmy Philips mogą pojawiać się małe plamki. Jest to spowodowane osadzaniem się kamienia w czajniku wraz z upływem czasu. Wprawdzie kamień nie jest groźny, jednak zbyt duża jego ilość może wpływać na działanie czajnika. Aby rozwiązać ten problem, należy usunąć kamień z czajnika firmy Philips.

    Aby usunąć kamień z czajnika, można korzystać z dowolnego typu odkamieniacza (płyn, proszek lub tabletka). Jeśli używany jest odkamieniacz, postępuj zgodnie z instrukcjami na butelce lub opakowaniu, aby usunąć kamień z czajnika.

    Jeśli wolisz usunąć kamień z czajnika firmy Philips za pomocą octu, wykonaj następujące czynności:

    1. 
    Napełnij czajnik wodą do 3/4 maksymalnego poziomu i zagotuj ją.
    2. 
    Po wyłączeniu się czajnika dodaj octu (8% kwasu octowego), tak aby poziom cieczy sięgał oznaczenia poziomu maksymalnego.
    3. 
    Zostaw ten roztwór w czajniku na noc.
    4. 
    Opróżnij czajnik i dokładnie go wypłucz.
    5. 
    Nalej do czajnika czystą wodę i zagotuj ją.
    6. 
    Ponownie opróżnij czajnik i wypłucz czystą wodą.
    7. 
    Jeśli w czajniku nadal widać kamień, powtórz całą procedurę.
    Uwaga! Jeśli nie lubisz zapachu octu, możesz użyć kwasu cytrynowego.

    Uwaga! Regularne usuwanie kamienia przedłuża okres eksploatacji czajnika. W przypadku normalnej eksploatacji (do 5 razy dziennie) kamień należy usuwać:
    • co 3 miesiące w przypadku wody miękkiej (do 18 dH),
    • co miesiąc w przypadku wody twardej (powyżej 18 dH).
    Jeśli powyższe sugestie nie pomogą rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami.

     
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.