• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Produkty

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    System Philips SmartClean przepełnia się

    Jeśli zauważysz wyciek wody lub przepełnienie się stacji Philips SmartClean do golarek, nie martw się. Skorzystaj z poniższych wskazówek.

    Golarka nie jest sucha

    Należy zawsze opłukać golarkę firmy Philips przed umieszczeniem jej w systemie SmartClean. Po opłukaniu golarki strząśnij nadmiar wody. W przeciwnym razie woda może zbierać się we wkładzie SmartClean, powodując jego przepełnienie.

    Wyciekł płyn czyszczący

    Być może płyn czyszczący znajdujący się we wkładzie SmartClean wyciekł do urządzenia.

    Może się tak zdarzyć w przypadku przechylenia urządzenia, w którym znajduje się wkład. Jeśli musisz przechylić stację SmartClean, aby przenieść ją lub podłączyć do ładowania, najpierw wyjmij z niej wkład.

    Jeśli system SmartClean nadal będzie się przepełniać, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.