1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Wskaźnik ostrzegawczy ekspresu Philips nie przestaje świecić

    Opublikowano dnia 04 April 2023
    Jeśli wskaźnik ostrzegawczy ekspresu do kawy Philips świeci, a urządzenie nie wyłącza się, zapoznaj się z poniższymi ilustracjami, aby rozwiązać ten problem.

    1. Wskaźnik „Pusty zbiornik wody” świeci

    Jeśli ten wskaźnik ostrzegawczy świeci, oznacza to, że zbiornik wody jest prawie pusty lub nie jest prawidłowo ustawiony.

    Aby rozwiązać ten problem, wyjmij zbiornik i napełnij go wodą do wskaźnika „MAX”. Upewnij się, że zbiornik wody jest przesunięty wystarczająco daleko w głąb urządzenia, wówczas wskaźnik zgaśnie.

    2. Wskaźnik „Opróżnij pojemnik na fusy” świeci

    Jeśli ten wskaźnik ostrzegawczy świeci, oznacza to, że pojemnik na fusy jest pełny i należy go opróżnić.

    Aby rozwiązać ten problem, upewnij się, że urządzenie jest WŁĄCZONE podczas opróżniania pojemnika na fusy. Wyjmij tackę ociekową i opróżnij pojemnik na fusy kawowe. Umieść go z powrotem w urządzeniu.

    3. Wskaźnik alarmu świeci

    Jeśli ten wskaźnik ostrzegawczy świeci, oznacza to, że pojemnik na fusy/tacka ociekowa nie jest ustawiony/-a prawidłowo lub że klapka serwisowa jest otwarta.

    Aby rozwiązać ten problem, ponownie włóż do urządzenia pojemnik na fusy oraz tackę ociekową i upewnij się, że znajdują się w prawidłowej pozycji. Wyjmij zbiornik wody i sprawdź, czy klapka serwisowa jest zamknięta.

    4. Wskaźnik alarmu miga

    Jeśli ten wskaźnik ostrzegawczy świeci, oznacza to, że blok zaparzający nie jest ustawiony prawidłowo lub jest zablokowany.

    Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące czynności:

    1. Całkowicie wyłącz urządzenie.
    2. Wyjmij zbiornik wody i otwórz klapkę serwisową.
    3. Wyjmij blok zaparzający, a następnie opłucz go pod bieżącą wodą. Umieść go z powrotem w urządzeniu, aż zatrzaśnie się we właściwej pozycji.
    4. Zamknij klapkę serwisową i umieść zbiornik wody z powrotem w urządzeniu.
    5. Włącz urządzenie.

    Uwaga! Znalezienie suchej zmielonej kawy w pojemniku na fusy, oznacza, że blok zaparzający był przepełniony i została ona usunięta. Podczas korzystania ze zmielonej kawy, użyj jednej pełnej łyżeczki zmielonej kawy i usuń jej nadmiar z góry.

    5. Wskaźnik alarmu świeci się, a wskaźnik uruchomienia miga

    Jeśli ten wskaźnik ostrzegawczy świeci, oznacza to, że powietrze dostało się do wnętrza urządzenia. Aby usunąć powietrze z urządzenia, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

    1. Nalej wody do zbiornika
    2. Podstaw filiżankę pod klasyczny spieniacz do mleka i naciśnij migający przycisk start/stop. Pamiętaj, że ekspres zacznie dozować gorącą wodę, aby usunąć powietrze uwięzione w urządzeniu.

    Jeśli to nie rozwiąże problemu, wykonaj poniższe czynności:

    1. Wyłącz ekspres.
    2. Opróżnij zbiornik wody i wyjmij z niego filtr AquaClean (jeśli się w nim znajduje).
    3. Napełnij go świeżą wodą i umieść z powrotem w urządzeniu.
    4. Ponownie włącz urządzenie i poczekaj, aż się nagrzeje.
    5. Wybierz opcję dozowania gorącej wody i nalej 2–3 filiżanki gorącej wody.
    6. Jeśli problem został rozwiązany, włóż filtr AquaClean z powrotem do zbiornika wody i ponownie nalej 2-3 filiżanki gorącej wody.

    6. Wskaźnik filtra AquaClean miga

    Jeśli ten wskaźnik ostrzegawczy świeci, oznacza to, że filtr wody AquaClean powinien zostać umieszczony w zbiorniku wody/wymieniony i aktywowany.

    Aby uzyskać szczegółowe instrukcje krok po kroku, dotyczące instalowania i aktywacji filtra AquaClean, zapoznaj się z instrukcją obsługi lub obejrzyj poniższy film instruktażowy.

    7. Wskaźnik usuwania kamienia miga powoli

    Jeśli ten wskaźnik ostrzegawczy świeci, oznacza to, że należy usunąć kamień z urządzenia.

    Aby uzyskać szczegółowe instrukcje krok po kroku, dotyczące odkamieniania urządzenia, zapoznaj się z instrukcją obsługi lub obejrzyj poniższy film instruktażowy.

    8. Wszystkie ikony ostrzegawcze migają

    Jeśli wszystkie wskaźniki ostrzegawcze migają, oznacza to, że należy zresetować urządzenie. Aby to zrobić, wykonaj następujące czynności:

    1. Wyłącz urządzenie i wyjmij jego wtyczkę z gniazdka elektrycznego.
    2. Wyjmij filtr wody AquaClean ze zbiornika wody (jeśli się w nim znajduje).
    3. Napełnij zbiornik wodą i umieść go z powrotem w urządzeniu.
    4. Otwórz pokrywkę komory na zmieloną kawę i sprawdź, czy nie jest zatkana. Jeśli stwierdzisz, że jest zatkana zmieloną kawą, wyczyść i odblokuj ją za pomocą uchwytu łyżki.
    5. Włóż wtyczkę zasilania z powrotem do gniazdka elektrycznego i włącz urządzenie.
    6. Wybierz opcję dozowania gorącej wody i nalej 2–3 filiżanki gorącej wody.

    Uwaga! jeśli wskaźniki nadal migają, oznacza to, że urządzenie może być przegrzane. Wyłącz urządzenie, odczekaj ok. 30 minut i ponownie je włącz. Jeśli wskaźniki nie przestaną migać, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta w swoim kraju.

    9. Ikony ostrzegawcze w urządzeniach z obsługą sieci Wi-Fi

    Wskaźnik Wi-Fi nie świeci
    – Ekspres do kawy nie jest połączony z domową siecią Wi-Fi (do tej pory nie przeprowadzono wstępnej konfiguracji Wi-Fi).
    – Połączenie Wi-Fi urządzenia jest wyłączone.
    – Domowa sieć Wi-Fi nie działa prawidłowo.
    – Połączenie z domową siecią Wi-Fi zostało utracone, np. z powodu zmiany routera domowego lub zmiany nazwy sieci lub hasła.
    – Odległość między ekspresem do kawy a routerem jest zbyt duża.

    Wskaźnik Wi-Fi świeci
    – Konfiguracja połączenia Wi-Fi została pomyślnie zakończona, a ekspres do kawy jest połączony z domową siecią Wi-Fi.

    Wskaźnik Wi-Fi świeci po wyłączeniu urządzenia
    – Aby umożliwić odbieranie aktualizacji, moduł Wi-Fi musi być dostępny, a zatem wskaźnik Wi-Fi powinien świecić po wyłączeniu.

    Wskaźnik Wi-Fi miga
    – Ekspres do kawy jest w trybie konfiguracji podczas procesu konfiguracji Wi-Fi. Przyciski na ekspresie do kawy są nieaktywne.
    – Jeśli urządzenie było już podłączone, migający wskaźnik informuje, że trwa proces ponownego łączenia z domową siecią Wi-Fi.
    – Jeśli urządzenie jest podłączone do sieci Wi-Fi, wolno migający wskaźnik oznacza, że ekspres do kawy aktualizuje oprogramowanie sprzętowe. Ta aktualizacja może potrwać kilka minut i w tym czasie nie można korzystać z ekspresu do kawy.
    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.