Jeśli ten wskaźnik ostrzegawczy miga na pomarańczowo, oznacza to, że filtr wody AquaClean powinien zostać umieszczony w zbiorniku wody/wymieniony i aktywowany. Po zainstalowaniu i zakończeniu pracy lampka zmieni kolor na niebieski.
Aby uzyskać szczegółowe instrukcje krok po kroku, dotyczące odkamieniania urządzenia, zapoznaj się z instrukcją obsługi lub obejrzyj poniższy film instruktażowy.
Wskaźnik Wi-Fi nie świeci
– Ekspres do kawy nie jest połączony z domową siecią Wi-Fi (do tej pory nie przeprowadzono wstępnej konfiguracji Wi-Fi).
– Połączenie Wi-Fi urządzenia jest wyłączone.
– Domowa sieć Wi-Fi nie działa prawidłowo.
– Połączenie z domową siecią Wi-Fi zostało utracone, np. z powodu zmiany routera domowego lub zmiany nazwy sieci lub hasła.
– Odległość między ekspresem do kawy a routerem jest zbyt duża.
Wskaźnik Wi-Fi świeci
– Konfiguracja połączenia Wi-Fi została pomyślnie zakończona, a ekspres do kawy jest połączony z domową siecią Wi-Fi.
Wskaźnik Wi-Fi świeci po wyłączeniu urządzenia
– Aby umożliwić odbieranie aktualizacji, moduł Wi-Fi musi być dostępny, a zatem wskaźnik Wi-Fi powinien świecić po wyłączeniu.
Wskaźnik Wi-Fi miga
– Ekspres do kawy jest w trybie konfiguracji podczas procesu konfiguracji Wi-Fi. Przyciski na ekspresie do kawy są nieaktywne.
– Jeśli urządzenie było już podłączone, migający wskaźnik informuje, że trwa proces ponownego łączenia z domową siecią Wi-Fi.
– Jeśli urządzenie jest podłączone do sieci Wi-Fi, wolno migający wskaźnik oznacza, że ekspres do kawy aktualizuje oprogramowanie sprzętowe. Ta aktualizacja może potrwać kilka minut i w tym czasie nie można korzystać z ekspresu do kawy.