PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Program Smart Chef przestał działać podczas obliczania

    Opublikowano dnia 2022-02-24
    Jeśli program Smart Chef w urządzeniu Airfryer XXL Premium firmy Philips przestał działać podczas fazy obliczeń, zapoznaj się z poniższymi poradami, aby rozwiązać ten problem. 
    Jeśli po otwarciu szuflady na wyświetlaczu urządzenia Airfryer firmy Philips pojawią się migające kreski, należy kontynuować gotowanie w trybie ręcznym. Ponowne uruchomienie programu Smart Chef po częściowym ugotowaniu potraw spowoduje nieprawidłowe oszacowanie czasu gotowania.
    Temperatura w urządzeniu Airfryer XXL Premium firmy Philips może być zbyt wysoka, ponieważ urządzenie zostało podgrzane lub nie ostygło wystarczająco między jednym użyciem a drugim. W takim przypadku należy pozostawić otwartą szufladę na kilka minut, aby się schłodziła. Następnie zamknij szufladę i ponownie uruchom program Smart Chef.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.