PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Philips Airfryer XXL Premium wyświetla nieprawidłowy czas podczas korzystania ze Smart Chef

    Opublikowano dnia 2022-02-24
    Jeśli urządzenie Airfryer XXL Premium firmy Philips nie wyświetla prawidłowo czasu podczas korzystania z programu Smart Chef, zapoznaj się z poniższymi poradami dotyczącymi rozwiązywania problemów.
    Czas wyświetlany na wyświetlaczu urządzenia Airfryer firmy Philips w trakcie i po zakończeniu fazy obliczeń może się różnić, co jest wskazywane przez migające kreski.
    Jeśli szuflada urządzenia Airfryer XXL Premium firmy Philips była otwarta przez dłuższy czas po ostatnim użyciu, czas gotowania również zostanie odpowiednio dostosowany.

    Jeśli powyższe porady nie pomogły rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.