1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Nie mogę połączyć oczyszczacza Philips Air Purifier z aplikacją

    Opublikowano dnia 25 października 2022 r.
    Jeśli nie możesz podłączyć oczyszczacza powietrza Philips do aplikacji, dowiedz się więcej w poniższym artykule.

    Urządzenie nie jest prawidłowo połączone z siecią Wi-Fi

    Może być kilka powodów, dla których połączenie Wi-Fi między oczyszczaczem powietrza Philips a smartfonem nie powiodło się. Aby rozwiązać ten problem, należy wykonać poniższe czynności.
    1. Upewnij się, że smartfon jest podłączony do domowej sieci Wi-Fi 2,4 Ghz, a nie do sieci Wi-Fi 5 GHz lub publicznej sieci Wi-Fi. Aby pomyślnie przeprowadzić parowanie, zalecamy wyłączenie transmisji danych przed sparowaniem.
    2. Sprawdź, czy sieć „PHILIPS Setup” znajduje się na liście Wi-Fi smartfonu (wskazanej na poniższej ilustracji), gdy urządzenie jest gotowe do parowania (wskaźnik Wi-Fi miga na pomarańczowo). Jeśli sieć „PHILIPS Setup” nie jest dostępna, problem dotyczy sprzętu. Skontaktuj się z nami.
    3. Upewnij się, że smartfon jest połączony z domową siecią Wi-Fi, a nie z siecią „PHILIPS Setup”. Jeśli smartfon jest połączony z siecią „PHILIPS Setup”, na początku procesu parowania przełącz ręcznie podłączony do niego moduł Wi-Fi z „PHILIPS Setup” na domową sieć Wi-Fi.
    4. Upewnij się, że następujące uprawnienia są włączone w Twoim smartfonie: „Aparat”, „Znajdź”, „Pamięć”, „Bluetooth” i „Sieć lokalna”.
    5. Sprawdź, czy hasło sieci Wi-Fi jest wprowadzone poprawnie. W haśle rozróżniana jest wielkość liter i obowiązuje ograniczenie długości do 63 słów. Symbole specjalne nie są akceptowane.
    6. Upewnij się, że nazwa sieci domowej Wi-Fi jest prawidłowa. W nazwie sieci wielkość znaków ma znaczenie.
    7. Jeśli korzystasz z sieci VPN w smartfonie, wyłącz ją.
    8. Jeśli w routerze ustawiono listę dozwolonych, aby zablokować parowanie, wyłącz listę dozwolonych routerów, aby zapewnić pomyślne sparowanie.
    9. Oczyszczacz powietrza i smartfon Philips należy trzymać w odległości nie większej niż 10 metrów od routera. 
    10. Upewnij się, że aplikacja została zaktualizowana do najnowszej wersji.
    11. Połączenie Wi-Fi może zostać przerwane przez inne urządzenia elektroniczne, skrzące się źródło światła lub stacje sygnałowe. Upewnij się, że oczyszczacz powietrza Philips znajduje się z dala od tego typu źródeł i spróbuj ponownie sparować go z siecią Wi-Fi.


    Jeśli wykonanie powyższych czynności nie rozwiązało problemu, zapoznaj się z dodatkowymi informacjami na temat połączenia Wi-Fi w aplikacji lub skontaktuj się z serwisem posprzedażnym, aby uzyskać dalszą pomoc.
    Lista Wi-Fi smartfona
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.