Nie mogę połączyć oczyszczacza Philips Air Purifier z aplikacją
Opublikowano dnia 4 grudnia 2023 r.
Jeśli nie możesz podłączyć oczyszczacza powietrza Philips do aplikacji, dowiedz się więcej w poniższym artykule.
Poniższe informacje mają zastosowania dla modelu AC065x. Jeśli posiadasz model oczyszczacza powietrza AC065x, zapoznaj się z poniższą sekcją „Model AC065x nie łączy się z aplikacją”. Może być kilka przyczyn niepowodzenia połączenia Wi-Fi między oczyszczaczem powietrza Philips a smartfonem. Aby rozwiązać ten problem, należy wykonać poniższe czynności.
Upewnij się, że smartfon jest podłączony do domowej sieci Wi-Fi 2,4 Ghz, a nie do sieci Wi-Fi 5 GHz lub publicznej sieci Wi-Fi. Aby pomyślnie przeprowadzić parowanie, zalecamy wyłączenie transmisji danych przed sparowaniem.
Sprawdź, czy sieć „PHILIPS Setup” znajduje się na liście Wi-Fi smartfonu (wskazanej na poniższej ilustracji), gdy urządzenie jest gotowe do parowania. Jeśli sieć „PHILIPS Setup” nie jest dostępna, problem dotyczy sprzętu. Skontaktuj się z nami. Więcej informacji na temat stanu wskaźnika Wi-Fi urządzenia można znaleźć w instrukcji obsługi danego modelu.
Upewnij się, że smartfon jest połączony z domową siecią Wi-Fi, a nie z siecią „PHILIPS Setup”. Jeśli smartfon jest połączony z siecią „PHILIPS Setup”, na początku procesu parowania przełącz ręcznie podłączony do niego moduł Wi-Fi z „PHILIPS Setup” na domową sieć Wi-Fi.
Upewnij się, że następujące uprawnienia są włączone w Twoim smartfonie: „Aparat”, „Znajdź”, „Pamięć”, „Bluetooth” i „Sieć lokalna”.
Sprawdź, czy hasło sieci Wi-Fi jest wprowadzone poprawnie. W haśle rozróżniana jest wielkość liter i obowiązuje ograniczenie długości do 63 słów. Symbole specjalne nie są akceptowane.
Upewnij się, że nazwa sieci domowej Wi-Fi jest prawidłowa. W nazwie sieci wielkość znaków ma znaczenie.
Jeśli korzystasz z sieci VPN w smartfonie, wyłącz ją.
Jeśli w routerze ustawiono listę dozwolonych, aby zablokować parowanie, wyłącz listę dozwolonych routerów, aby zapewnić pomyślne sparowanie.
Oczyszczacz powietrza i smartfon Philips należy trzymać w odległości nie większej niż 10 metrów od routera.
Upewnij się, że aplikacja została zaktualizowana do najnowszej wersji.
Inne urządzenia elektroniczne, iskrzące źródła światła lub stacje sygnałowe mogą zakłócać połączenie Wi-Fi. Upewnij się, że oczyszczacz powietrza Philips znajduje się z dala od tego typu źródeł i spróbuj ponownie sparować go z siecią Wi-Fi.
Poniższe informacje mają zastosowania tylko dla modelu AC0650. Jeśli posiadasz inny model oczyszczacza powietrza, zapoznaj się z sekcją powyżej „Urządzenie nie jest prawidłowo połączone z siecią Wi-Fi”.
Urządzenie nie jest prawidłowo połączone z siecią Wi-Fi Może być kilka przyczyn niepowodzenia połączenia Wi-Fi między modelem AC0650 a smartfonem. Sprawdź poniższe kroki, aby je rozwiązać.
Upewnij się, że smartfon jest podłączony do domowej sieci Wi-Fi 2,4 Ghz, a nie do sieci Wi-Fi 5 GHz lub publicznej sieci Wi-Fi.
Upewnij się, że następujące uprawnienia są włączone w Twoim smartfonie: „Aparat”, „Znajdź”, „Pamięć”, „Bluetooth” i „Sieć lokalna”.
Sprawdź, czy hasło sieci Wi-Fi jest wprowadzone poprawnie. W haśle rozróżniana jest wielkość liter i obowiązuje ograniczenie długości do 63 słów. Symbole specjalne nie są akceptowane.
Upewnij się, że nazwa sieci domowej Wi-Fi jest prawidłowa. W nazwie sieci wielkość znaków ma znaczenie.
Upewnij się, że zalogowano się na konto Philips. Możesz zalogować się przed lub podczas konfiguracji połączenia Wi-Fi.
Jeśli korzystasz z sieci VPN w smartfonie, wyłącz ją.
Jeśli w routerze ustawiono listę dozwolonych/niedozwolonych, aby zablokować parowanie, wyłącz listę dozwolonych/niedozwolonych routerów, aby zapewnić pomyślne sparowanie.
Oczyszczacz powietrza i smartfon Philips należy trzymać w odległości nie większej niż 10 metrów od routera.
Upewnij się, że aplikacja została zaktualizowana do najnowszej wersji.
Inne urządzenia elektroniczne, iskrzące źródła światła lub stacje sygnałowe mogą zakłócać połączenie Wi-Fi. Upewnij się, że oczyszczacz powietrza Philips znajduje się z dala od tego typu źródeł i spróbuj ponownie sparować go z siecią Wi-Fi.
Jeśli wcześniej połączono się z aplikacją i próbowano skonfigurować połączenie Wi-Fi z drugim kontem Philips na tym samym urządzeniu, wykonaj Przywracanie ustawień fabrycznych przed ponownym rozpoczęciem procesu łączenia Wi-Fi. Poniżej przedstawiono czynności, które należy wykonać w celu Przywrócenia ustawień fabrycznych:
Naciśnij i przytrzymaj przycisk włączania zasilania i przycisk trybu pracy razem przez 10 sekund, aż usłyszysz sygnał dźwiękowy.
Jeśli powyższe czynności nie pomogą rozwiązać problemu z połączeniem Wi-Fi, możesz również spróbować wykonać Przywracanie ustawień fabrycznych.
Jeśli poprzednie kroki nie rozwiążą problemu, sprawdź w aplikacji dodatkowe informacje o sieci Wi-Fi lub skontaktuj się z nami , aby uzyskać dalszą pomoc.