PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Nie mogę połączyć oczyszczacza Philips Air Purifier z aplikacją

    Opublikowano dnia 4 grudnia 2023 r.
    Jeśli nie możesz podłączyć oczyszczacza powietrza Philips do aplikacji, dowiedz się więcej w poniższym artykule.
    Poniższe informacje mają zastosowania dla modelu AC065x. Jeśli posiadasz model oczyszczacza powietrza AC065x, zapoznaj się z poniższą sekcją „Model AC065x nie łączy się z aplikacją”.
    Może być kilka przyczyn niepowodzenia połączenia Wi-Fi między oczyszczaczem powietrza Philips a smartfonem. Aby rozwiązać ten problem, należy wykonać poniższe czynności.
    1. Upewnij się, że smartfon jest podłączony do domowej sieci Wi-Fi 2,4 Ghz, a nie do sieci Wi-Fi 5 GHz lub publicznej sieci Wi-Fi. Aby pomyślnie przeprowadzić parowanie, zalecamy wyłączenie transmisji danych przed sparowaniem.
    2. Sprawdź, czy sieć „PHILIPS Setup” znajduje się na liście Wi-Fi smartfonu (wskazanej na poniższej ilustracji), gdy urządzenie jest gotowe do parowania. Jeśli sieć „PHILIPS Setup” nie jest dostępna, problem dotyczy sprzętu. Skontaktuj się z nami. Więcej informacji na temat stanu wskaźnika Wi-Fi urządzenia można znaleźć w instrukcji obsługi danego modelu.
    3. Upewnij się, że smartfon jest połączony z domową siecią Wi-Fi, a nie z siecią „PHILIPS Setup”. Jeśli smartfon jest połączony z siecią „PHILIPS Setup”, na początku procesu parowania przełącz ręcznie podłączony do niego moduł Wi-Fi z „PHILIPS Setup” na domową sieć Wi-Fi.
    4. Upewnij się, że następujące uprawnienia są włączone w Twoim smartfonie: „Aparat”, „Znajdź”, „Pamięć”, „Bluetooth” i „Sieć lokalna”.
    5. Sprawdź, czy hasło sieci Wi-Fi jest wprowadzone poprawnie. W haśle rozróżniana jest wielkość liter i obowiązuje ograniczenie długości do 63 słów. Symbole specjalne nie są akceptowane.
    6. Upewnij się, że nazwa sieci domowej Wi-Fi jest prawidłowa. W nazwie sieci wielkość znaków ma znaczenie.
    7. Jeśli korzystasz z sieci VPN w smartfonie, wyłącz ją.
    8. Jeśli w routerze ustawiono listę dozwolonych, aby zablokować parowanie, wyłącz listę dozwolonych routerów, aby zapewnić pomyślne sparowanie.
    9. Oczyszczacz powietrza i smartfon Philips należy trzymać w odległości nie większej niż 10 metrów od routera. 
    10. Upewnij się, że aplikacja została zaktualizowana do najnowszej wersji.
    11. Inne urządzenia elektroniczne, iskrzące źródła światła lub stacje sygnałowe mogą zakłócać połączenie Wi-Fi. Upewnij się, że oczyszczacz powietrza Philips znajduje się z dala od tego typu źródeł i spróbuj ponownie sparować go z siecią Wi-Fi.
    Lista Wi-Fi smartfona
    Poniższe informacje mają zastosowania tylko dla modelu AC0650. Jeśli posiadasz inny model oczyszczacza powietrza, zapoznaj się z sekcją powyżej „Urządzenie nie jest prawidłowo połączone z siecią Wi-Fi”.

    Urządzenie nie jest prawidłowo połączone z siecią Wi-Fi
    Może być kilka przyczyn niepowodzenia połączenia Wi-Fi między modelem AC0650 a smartfonem. Sprawdź poniższe kroki, aby je rozwiązać.
    1. Upewnij się, że smartfon jest podłączony do domowej sieci Wi-Fi 2,4 Ghz, a nie do sieci Wi-Fi 5 GHz lub publicznej sieci Wi-Fi. 
    2. Upewnij się, że następujące uprawnienia są włączone w Twoim smartfonie: „Aparat”, „Znajdź”, „Pamięć”, „Bluetooth” i „Sieć lokalna”.
    3. Sprawdź, czy hasło sieci Wi-Fi jest wprowadzone poprawnie. W haśle rozróżniana jest wielkość liter i obowiązuje ograniczenie długości do 63 słów. Symbole specjalne nie są akceptowane.
    4. Upewnij się, że nazwa sieci domowej Wi-Fi jest prawidłowa. W nazwie sieci wielkość znaków ma znaczenie.
    5. Upewnij się, że zalogowano się na konto Philips. Możesz zalogować się przed lub podczas konfiguracji połączenia Wi-Fi. 
    6. Jeśli korzystasz z sieci VPN w smartfonie, wyłącz ją.
    7. Jeśli w routerze ustawiono listę dozwolonych/niedozwolonych, aby zablokować parowanie, wyłącz listę dozwolonych/niedozwolonych routerów, aby zapewnić pomyślne sparowanie.
    8. Oczyszczacz powietrza i smartfon Philips należy trzymać w odległości nie większej niż 10 metrów od routera. 
    9. Upewnij się, że aplikacja została zaktualizowana do najnowszej wersji.
    10. Inne urządzenia elektroniczne, iskrzące źródła światła lub stacje sygnałowe mogą zakłócać połączenie Wi-Fi. Upewnij się, że oczyszczacz powietrza Philips znajduje się z dala od tego typu źródeł i spróbuj ponownie sparować go z siecią Wi-Fi. 
    Jeśli wcześniej połączono się z aplikacją i próbowano skonfigurować połączenie Wi-Fi z drugim kontem Philips na tym samym urządzeniu, wykonaj Przywracanie ustawień fabrycznych przed ponownym rozpoczęciem procesu łączenia Wi-Fi. Poniżej przedstawiono czynności, które należy wykonać w celu Przywrócenia ustawień fabrycznych:
    • Naciśnij i przytrzymaj przycisk włączania zasilania i przycisk trybu pracy razem przez 10 sekund, aż usłyszysz sygnał dźwiękowy. 
    • Jeśli powyższe czynności nie pomogą rozwiązać problemu z połączeniem Wi-Fi, możesz również spróbować wykonać Przywracanie ustawień fabrycznych.
    Jeśli poprzednie kroki nie rozwiążą problemu, sprawdź w aplikacji dodatkowe informacje o sieci Wi-Fi lub skontaktuj się z nami , aby uzyskać dalszą pomoc.
     
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.