PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Nie mogę sterować urządzeniem kuchennym Philips za pomocą aplikacji HomeID

    Opublikowano dnia 19 lutego 2024 r.
    Jeśli nie możesz sterować urządzeniem kuchennym Philips za pomocą aplikacji HomeID, tutaj możesz znaleźć kilka przyczyn i rozwiązań tego problemu.
    W przypadku problemów z łącznością odłącz urządzenie kuchenne.
    · Odczekaj 30 sekund, a następnie podłącz urządzenie ponownie i je włącz.
    · Upewnij się, że urządzenie kuchenne łączy się z siecią domową — sygnalizuje to świecąca się dioda Wi-Fi.
    · Upewnij się, że urządzenie kuchenne jest sparowane z HomeID w Twoim telefonie. Stan parowania można sprawdzić w aplikacji HomeID.
    · Urządzenie kuchenne nie powinno znajdować się zbyt daleko od routera (najlepiej gdy jest w odległości do 1 metra).
    · Sprawdź, czy inne urządzenia nie znajdują się zbyt blisko, ponieważ blokują sygnał.
              
    • Sprawdź, czy smartfon ma połączenie z Internetem.
      · Jeśli korzystasz z połączenia VPN, wyłącz je, ponieważ może to powodować problemy.
      · Zamknij i ponownie otwórz aplikację HomeID.
      · Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji HomeID (sprawdź w sklepie App Store).
      · Opróżnij pamięć podręczną aplikacji HomeID w ustawieniach.
      · Usuń sparowane urządzenie kuchenne w zakładce urządzeń w HomeID i ponownie uruchom proces parowania.
    • W ostatnim kroku możesz przywrócić ustawienia fabryczne urządzenia kuchennego i usunąć urządzenie z aplikacji HomeID w ustawieniach. Następnie wyjmij wtyczkę urządzenia kuchennego z gniazdka elektrycznego i włóż ją ponownie. Ponownie rozpocznij proces łączenia i parowania. Uwaga: Zresetowanie urządzenia kuchennego spowoduje odłączenie go od domowej sieci Wi-Fi i sparowanych urządzeń inteligentnych oraz usunięcie wszystkich spersonalizowanych treści, takich jak zapisane ulubione. Jeśli wszystkie powyższe instrukcje nie pomogą, skontaktuj się z lokalnym Centrum Obsługi Klienta w celu przeprowadzenia dalszej analizy.
    W ostatnim kroku możesz przywrócić ustawienia fabryczne urządzenia kuchennego i usunąć urządzenie z aplikacji NutriU w ustawieniach. Następnie wyjmij wtyczkę urządzenia kuchennego z gniazdka elektrycznego i włóż ją ponownie. Ponownie rozpocznij proces łączenia i parowania. 

    Uwaga: Zresetowanie urządzenia kuchennego spowoduje odłączenie go od domowej sieci Wi-Fi i sparowanych inteligentnych urządzeń oraz usunięcie z urządzenia kuchennego wszystkich spersonalizowanych treści, takich jak zapisane ulubione.

    Jeśli wszystkie powyższe instrukcje nie pomogą, skontaktuj się z lokalnym Centrum Obsługi Klienta w celu przeprowadzenia dalszej analizy.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.