Moje urządzenie kuchenne Philips nie może znaleźć domowej sieci WiFi
Opublikowano dnia 19 lutego 2024 r.
Jeśli urządzenie kuchenne Philips nie może znaleźć sieci Wi-Fi, znajdź poniżej możliwe przyczyny i rozwiązania.
Oznacza to, że parowar lub urządzenie Airfryer nie są już podłączone do domowej sieci Wi-Fi. Być może zmieniono domową sieć Wi-Fi i konieczne jest ponowne skonfigurowanie urządzenia.
Parowar: Rozpocznij proces konfiguracji sieci Wi-Fi, otwierając w urządzeniu Narzędzia → Ustawienia → Konfiguracja Wi-Fi i postępując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
Airfryer: Upewnij się, że urządzenie Airfryer jest modelem podłączonym: HD9255, HD9280, HD9285, HD9880.
Aby uruchomić proces parowania, rozpocznij konfigurację bezpośrednio z ustawień w aplikacji HomeID lub wykonaj poniższe czynności, aby rozpocząć parowanie z urządzeniem Airfryer:
HD9255, HD9280, HD9285: naciśnij i przytrzymaj przycisk zmniejszania temperatury oraz postępuj zgodnie z instrukcjami w aplikacji.
HD9880: otwórz Ustawienia → Ustawienia Wi-Fi → Tryb konfiguracji Wi-Fi, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami w aplikacji.
Spróbuj kliknąć przycisk Odśwież, aby odświeżyć listę, lub wybierz „dodaj ręcznie”, aby wprowadzić nazwę i hasło sieci Wi-Fi.
Jeśli sieć nadal nie znajduje się na liście, odłącz urządzenie kuchenne Philips i odczekaj 15 sekund, a następnie ponownie podłącz urządzenie i spróbuj ponownie. Jeśli sieć nie pojawi się nawet wtedy, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.
Urządzenia Airfryer HD9255, HD9280, HD9285, HD9880 i parowar NX0960 są wyposażone w moduł Wi-Fi 802.11 b/g/n z pasmem 2,4 GHz.
Jeśli domowy router Wi-Fi jest skonfigurowany do pracy w jednym paśmie 5 GHz, spróbuj przełączyć się w tryb sieci dwupasmowej, aby włączyć pasmo 2,4 GHz. Następnie podłącz smartfon do sieci 2,4 GHz i wykonaj poniższe czynności, aby skonfigurować urządzenie.
Czy powyższe rozwiązania nie pomogły rozwiązać problemu? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy.