PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Moje urządzenie kuchenne Philips nie może znaleźć domowej sieci WiFi

    Opublikowano dnia 19 lutego 2024 r.
    Jeśli urządzenie kuchenne Philips nie może znaleźć sieci Wi-Fi, znajdź poniżej możliwe przyczyny i rozwiązania.
    Oznacza to, że parowar lub urządzenie Airfryer nie są już podłączone do domowej sieci Wi-Fi. Być może zmieniono domową sieć Wi-Fi i konieczne jest ponowne skonfigurowanie urządzenia.

    Parowar:
    Rozpocznij proces konfiguracji sieci Wi-Fi, otwierając w urządzeniu Narzędzia → Ustawienia → Konfiguracja Wi-Fi i postępując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

    Airfryer:
    Upewnij się, że urządzenie Airfryer jest modelem podłączonym: HD9255, HD9280, HD9285, HD9880.

    Aby uruchomić proces parowania, rozpocznij konfigurację bezpośrednio z ustawień w aplikacji HomeID lub wykonaj poniższe czynności, aby rozpocząć parowanie z urządzeniem Airfryer:

    HD9255, HD9280, HD9285: naciśnij i przytrzymaj przycisk zmniejszania temperatury oraz postępuj zgodnie z instrukcjami w aplikacji.

    HD9880: otwórz Ustawienia → Ustawienia Wi-Fi → Tryb konfiguracji Wi-Fi, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami w aplikacji.
    Spróbuj kliknąć przycisk Odśwież, aby odświeżyć listę, lub wybierz „dodaj ręcznie”, aby wprowadzić nazwę i hasło sieci Wi-Fi.

    Jeśli sieć nadal nie znajduje się na liście, odłącz urządzenie kuchenne Philips i odczekaj 15 sekund, a następnie ponownie podłącz urządzenie i spróbuj ponownie. Jeśli sieć nie pojawi się nawet wtedy, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.
    Urządzenia Airfryer HD9255, HD9280, HD9285, HD9880 i parowar NX0960 są wyposażone w moduł Wi-Fi 802.11 b/g/n z pasmem 2,4 GHz.

    Jeśli domowy router Wi-Fi jest skonfigurowany do pracy w jednym paśmie 5 GHz, spróbuj przełączyć się w tryb sieci dwupasmowej, aby włączyć pasmo 2,4 GHz. Następnie podłącz smartfon do sieci 2,4 GHz i wykonaj poniższe czynności, aby skonfigurować urządzenie.


    Czy powyższe rozwiązania nie pomogły rozwiązać problemu? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.