PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Urządzenie Philips SatinShave nie ładuje się

    Opublikowano dnia 10 May 2023
    W przypadku problemów z ładowaniem urządzenia Philips SatinShave należy zapoznać się z poniższymi wskazówkami dotyczącymi rozwiązywania problemów.
     
    Upewnij się, że gniazdko elektryczne, w którym ładujesz urządzenie SatinShave, działa. Aby sprawdzić, czy urządzenie SatinShave działa, spróbuj podłączyć je do innego gniazdka elektrycznego.

    Uwaga: niektóre modele są wyposażone we wskaźnik połączenia na ładowarce lub uchwycie, który świeci po podłączeniu do sieci elektrycznej. 
     
    Upewnij się, że mała wtyczka przewodu ładującego lub USB jest całkowicie wsunięta do gniazda ładowania na spodzie urządzenia. Należy również sprawdzić, czy kształt wtyczki do ładowania umożliwia jej całkowite dopasowanie do urządzenia. Nie należy wciskać jej na siłę, ponieważ może to spowodować uszkodzenie urządzenia.
     
    Upewnij się, że używasz oryginalnej ładowarki i oryginalnego przewodu ładującego lub USB Philips, które są dołączone do urządzenia SatinShave. Jeśli nie masz oryginalnej ładowarki, przewodu lub przewodu USB, każde z tych akcesoriów możesz kupić w naszym sklepie internetowym. Bezpiecznie ładuj urządzenie w suchych warunkach, korzystając z oryginalnego przewodu bez uszkodzeń. Nie pozostawiaj urządzenia bez nadzoru i odłącz je po naładowaniu.  
    Nie wszystkie urządzenia są wyposażone we wskaźnik ładowania, który sygnalizuje niski poziom naładowania akumulatora (pomarańczowy), ładowanie (biały migający) lub pełne naładowanie (biały ciągły). W przypadku większości urządzeń normalny czas ładowania wynosi od 1 do 10 godzin, gdy źródłem zasilania jest sieć elektryczna. Instrukcje dotyczące ładowania można znaleźć w danych technicznych modelu.

    Jeśli po zastosowaniu powyższych wskazówek urządzenie SatinShave nadal nie ładuje się, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.
     
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.