PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Woda nie jest pobierana ze zbiornika ekspresu Saeco

    Opublikowano dnia 2021-10-04
    Jeśli woda nie jest pobierana ze zbiornika wody, zazwyczaj oznacza to, że w ekspresie do kawy Saeco uwięzione jest powietrze, które blokuje dopływ wody. Poniżej znajdują się informacje, jak rozwiązać ten problem.
    Być może zbiornik wody nie został prawidłowo umieszczony w urządzeniu, co uniemożliwia pobieranie wody.
    •    Jeśli posiadasz ekspres do kawy ze zbiornikiem wody w przedniej części urządzenia, sprawdź, czy zbiornik jest całkowicie przesunięty do tyłu, aby upewnić się, że jest prawidłowo umieszczony.
    •    Jeśli posiadasz ekspres do kawy ze zbiornikiem wody w górnej części urządzenia, upewnij się, że powierzchnia pod zbiornikiem jest wolna od zanieczyszczeń, pozostałości lub ziaren kawy.
    Aby usunąć uwięzione powietrze z ekspresu, wykonaj poniższe czynności:
    1.    WYŁĄCZ urządzenie.
    2.    Opróżnij zbiornik wody i wyjmij z niego filtr AquaClean (lub inny filtr, który się w nim znajduje).
    3.    Napełnij zbiornik wodą i umieść go z powrotem w urządzeniu.
    4.    Ponownie włącz urządzenie. Gdy urządzenie się nagrzeje, wybierz opcję dozowania gorącej wody nalej 2–3 filiżanki gorącej wody

    Jeśli korzystasz z filtra wody AquaClean, wykonaj następujące dodatkowe czynności, aby upewnić się, że filtr jest gotowy do użycia i prawidłowo zainstalowany:
    1    Potrząsaj filtrem wody AquaClean przez około 5 sekund.
    2.    Zanurz filtr do góry dnem w pojemniku/misce z wodą i poczekaj, aż pęcherzyki powietrza przestaną wydobywać się z filtra.
    3.    Umieść filtr z powrotem w zbiorniku wody i napełnij zbiornik wodą.
    4.    Ponownie uruchom urządzenie, a następnie wyłącz je i włącz.
    5.    Wybierz opcję dozowania gorącej wody i nalej 2–3 filiżanki gorącej wody.

    Uwaga: Jeśli używasz filtra wody AquaClean dłużej niż 3 miesiące, wymień filtr, ponieważ może być zatkany.
    Play Pause
    Jeśli kranik gorącej wody jest zatkany, wyjmij zewnętrzną część przystawki panarello/klasycznego spieniacza do mleka i sprawdź, czy dziobek nie jest zablokowany przez nagromadzony kamień (białe cząsteczki wewnątrz lub wokół dziobka).
    W przypadku nagromadzenia się kamienia użyj środka do odkamieniania.

    Jeżeli problem będzie nadal występował, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.