PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Mój oczyszczacz powietrza 3 w 1 firmy Philips wyświetla kod E6 i przestaje działać

    Opublikowano dnia 25 października 2022 r.
    Jeśli oczyszczacz powietrza 3 w 1 firmy Philips przestanie działać po wyświetleniu kodu E6, poniżej znajdziesz możliwe przyczyny i rozwiązania problemu.
    Oczyszczacz powietrza 3 w 1 firmy Philips jest wyposażony w funkcję zabezpieczenia przed przegrzaniem. Gdy temperatura urządzenia stanie się zbyt wysoka, spowoduje to uruchomienie zabezpieczenia przed przegrzaniem (wyświetli się kod E6) i urządzenie przestanie działać. Niewłaściwe użycie może spowodować uruchomienie zabezpieczenia przed przegrzaniem. W takim przypadku należy wykonać poniższe czynności, aby sprawdzić urządzenie i naprawić problem:
    1. Odłącz oczyszczacz powietrza 3 w 1 firmy Philips od gniazdka elektrycznego.
    2. Otwórz tylną pokrywę i sprawdź, czy opakowanie filtra zostało zdjęte. Jeśli nie, zdejmij całe opakowania filtra, a następnie włóż filtr z powrotem i ponownie zamocuj tylną pokrywę (patrz ilustracja poniżej).
    3. Sprawdź, czy wlot lub wylot powietrza nie jest zablokowany. Jeśli tak, usuń wszelkie przeszkody.
    4. Odczekaj 1 minutę, a następnie ponownie podłącz urządzenie i włącz je.


    Jeśli powyższe rozwiązania nie pomogą w rozwiązaniu problemu, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.
    zdejmij opakowanie
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.