PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Wielofunkcyjne urządzenie do prasowania Philips nie wytwarza pary

    Opublikowano dnia 27 lutego 2023 r.
    Jeśli wielofunkcyjne urządzenie do prasowania Philips nie wytwarza pary, należy znaleźć możliwe przyczyny i rozwiązania poniżej.
    Wielofunkcyjne urządzenie do prasowania może nie wytwarzać pary od razu podczas pierwszego użycia, ponieważ w systemie nie ma jeszcze wody. Nie ma powodów do zmartwień, to normalne zjawisko i powinno mieć miejsce tylko przy pierwszym użyciu. 
      
    Naciśnij i przytrzymaj przycisk włączania pary przez 1 minutę. Wzmoże to obieg wody i wytwarzanie pary.
    Podczas uruchamiania: Jeśli przycisk zasilania miga, odczekaj 90 sekund, aż wielofunkcyjne urządzenie do prasowania się nagrzeje. Następnie można nacisnąć przycisk włączania pary.  
      
    Podczas prasowania: Jeśli przycisk zasilania miga, oznacza to, że wielofunkcyjne urządzenie do prasowania wyłączyło się automatycznie. Naciśnij przycisk zasilania, aby wielofunkcyjne urządzenie do prasowania ponownie się nagrzało. Po nagrzaniu naciśnij przycisk włączania pary.
    Jeśli zbiornik jest pusty, wielofunkcyjne urządzenie do prasowania Philips nie będzie wytwarzać pary. Uzupełnij wodę w zbiorniku. 
    Jeśli zbiornik wody jest nieprawidłowo włożony, urządzenie może nie wytwarzać pary. Wyjmij zbiornik wody i ponownie włóż go prawidłowo.
    1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk włączania pary (patrz rysunek A)
    2. Aby włączyć ciągłe wytwarzanie pary:
    • Podczas uruchamiania: Włącz parę, dwukrotnie dotykając przycisku włączania pary (patrz rysunek B
    • Podczas prasowania: Po 8–10 minutach użytkowania ciągłe wytwarzanie pary pary zostanie automatycznie zatrzymane. Dotknij dwukrotnie przycisku włączania pary, aby ponownie aktywować ciągłe wytwarzanie pary. Aby dezaktywować ciągłe wytwarzanie pary, dotknij jeden raz przycisku włączania pary (patrz rysunek B).


    Czy wykonanie powyższych czynności pozwoliło rozwiązać problem? Jeśli nie, skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.
    ciągły strumień pary
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.