Można sparować robota z aplikacją Philips HomeRun, naciskając przycisk „Dodaj robota” i postępując zgodnie z instrukcjami. Jeśli parowanie nie powiedzie się, wykonaj poniższe czynności, aby rozwiązać problem:
Sprawdź, czy robot jest włączony
Sprawdź, czy robot jest w całkowicie naładowany, czy stacja jest podłączona do gniazda elektrycznego i czy robot jest włączony.
Sprawdź hasło Wi-Fi
Upewnij się, że w aplikacji wprowadzono prawidłowe hasło domowej sieci Wi-Fi.
Wybierz właściwy model robota
Podczas dodawania robota do aplikacji wybierz właściwy model.
- Ze stacją automatycznego opróżniania: XU7100, XU3110 lub XU3100
- Bez stacji automatycznego opróżniania: XU7000 lub XU3000
- Ze stacją dokującą: XU6500
Sprawdź, czy robot jest w trybie konfiguracji Wi-Fi
Aby pomyślnie sparować robota z aplikacją, musi być on w trybie konfiguracji Wi-Fi. Miga przycisk wyłącznika i przycisk Home na robocie, co oznacza, że tryb konfiguracji Wi-Fi jest włączony. Aby przełączyć robota w tryb konfiguracji Wi-Fi, naciśnij jednocześnie i przytrzymaj wyłącznik i przycisk Home przez trzy sekundy. Lampki w przyciskach zamigają na pomarańczowo, co oznacza, że robot jest w trybie konfiguracji Wi-Fi (patrz rysunek poniżej).
Upewnij się, że domowa sieć Wi-Fi działa prawidłowo
Sprawdź połączenie z Internetem. Jeśli sieć działa wolno, wyłącz i włącz ponownie router.
Umieść stację bliżej routera
Stację ładującą robota należy umieścić w miejscu o dobrym zasięgu sieci Wi-Fi. Umieść stację bliżej routera, aby sygnał Wi-Fi był silniejszy.
Najnowsza wersja aplikacji Philips HomeRun
Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji Philips HomeRun, przechodząc do sklepu z aplikacjami, i czy dostępna jest aktualizacja.
Obejrzyj nasze filmy poniżej, w zależności od modelu, ze szczegółowymi instrukcjami łączenia robota z aplikacją.
Jeśli powyższe rozwiązania nie pomogły rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy.