PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Mój odkurzacz Philips HomeRun nie łączy się z aplikacją Philips HomeRun

    Opublikowano dnia 6 grudnia 2023 r.
    Jeśli robot sprzątający i mopujący Philips HomeRun nie łączy się z aplikacją Philips HomeRun, przeczytaj artykuł poniżej, aby znaleźć możliwe przyczyny i rozwiązania. 
    modele homerun

    Można sparować robota z aplikacją Philips HomeRun, naciskając przycisk „Dodaj robota” i postępując zgodnie z instrukcjami. Jeśli parowanie nie powiedzie się, wykonaj poniższe czynności, aby rozwiązać problem:

    Sprawdź, czy robot jest włączony
    Sprawdź, czy robot jest w całkowicie naładowany, czy stacja jest podłączona do gniazda elektrycznego i czy robot jest włączony. 

    Sprawdź hasło Wi-Fi
    Upewnij się, że w aplikacji wprowadzono prawidłowe hasło domowej sieci Wi-Fi. 

    Wybierz właściwy model robota
    Podczas dodawania robota do aplikacji wybierz właściwy model.

    • Ze stacją automatycznego opróżniania: XU7100, XU3110 lub XU3100
    • Bez stacji automatycznego opróżniania: XU7000 lub XU3000
    • Ze stacją dokującą: XU6500

    Sprawdź, czy robot jest w trybie konfiguracji Wi-Fi
    Aby pomyślnie sparować robota z aplikacją, musi być on w trybie konfiguracji Wi-Fi. Miga przycisk wyłącznika i przycisk Home na robocie, co oznacza, że tryb konfiguracji Wi-Fi jest włączony. Aby przełączyć robota w tryb konfiguracji Wi-Fi, naciśnij jednocześnie i przytrzymaj wyłącznik i przycisk Home przez trzy sekundy. Lampki w przyciskach zamigają na pomarańczowo, co oznacza, że robot jest w trybie konfiguracji Wi-Fi (patrz rysunek poniżej).

    Upewnij się, że domowa sieć Wi-Fi działa prawidłowo
    Sprawdź połączenie z Internetem. Jeśli sieć działa wolno, wyłącz i włącz ponownie router.

    Umieść stację bliżej routera
    Stację ładującą robota należy umieścić w miejscu o dobrym zasięgu sieci Wi-Fi. Umieść stację bliżej routera, aby sygnał Wi-Fi był silniejszy. 

    Najnowsza wersja aplikacji Philips HomeRun
    Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji Philips HomeRun, przechodząc do sklepu z aplikacjami, i czy dostępna jest aktualizacja.

    Obejrzyj nasze filmy poniżej, w zależności od modelu, ze szczegółowymi instrukcjami łączenia robota z aplikacją.

    Jeśli powyższe rozwiązania nie pomogły rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy.

    Play Pause
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.