PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Mój odkurzacz Philips HomeRun nie wraca do stacji

    Opublikowano dnia 6 grudnia 2023 r.
    Jeśli robot sprzątający i mopujący Philips HomeRun nie wraca do Stacji automatycznego opróżniania, znajdź możliwe przyczyny i rozwiązania poniżej.
    Roboty z serii XU

    Robot sprzątający wraca do stacji ładującej i rozpoczyna ładowanie automatycznie po zakończeniu cyklu sprzątania lub po rozładowaniu akumulatora. Aby upewnić się, że robot wróci do stacji ładującej:

    • Upewnij się, że robot nie jest zablokowany; otwórz wszystkie drzwi na jego trasie i usuń wszelkie przeszkody w pobliżu stacji.
    • Sprawdź, czy stacja jest podłączona do gniazda elektrycznego. Jeśli nie jest, robot nie będzie mógł jej zlokalizować.
    • Sprawdź, czy zostały utworzone Wirtualne ścianylub Zakazane strefy, które nie pozwalają robotowi powrócić do stacji.
    • Nie umieszczaj stacji w jasnym świetle słonecznym, w pobliżu schodów ani pod meblami: spowoduje to zablokowanie sygnału podczerwieni, który pomaga robotowi w odnalezieniu drogi do stacji.
    • Zainstaluj stację w miejscu z dobrym zasięgiem Wi-Fi.
    • Sprawdź, czy z przodu i po bokach stacji jest wystarczająco dużo miejsca. Zostaw przestrzeń 0,5 m po bokach i 1 m z przodu stacji.
    • Umieść stację na twardej podłodze, nie na miękkiej, takiej jak dywan.
    • Stacja musi znajdować się na równej powierzchni przy ścianie.
    • Pamiętaj, że robot powinien zaczynać sprzątanie ze stacji.
    • Sprawdź, czy koło się nie ślizga. Za pomocą suchej szmatki wytrzyj koło i jednocześnie usuń wodę z powierzchni stacji bazowej i podłoża. 
    • Jeśli robot napotka błąd, rozwiąż go zgodnie ze wskazówkami z aplikacji i komunikatów głosowych. 
    • Sprawdź, czy koła napędowe, koło przednie i małe koło na przodzie nie są zablokowane przez ciała obce, takie jak włosy, piasek itp. Spróbuj usunąć ciała obce i zobacz, czy koła obracają się normalnie. Następnie wyciągnij przednie koło, aby usunąć ciała obce. 
    • Dla modeli XU7000 XU7100: Sprawdź, czy nie ma kurzu na okienku z przodu robota i na okienku sygnalizacji podczerwieni stacji (obszar, w którym robot łączy się ze stacją) i usuń kurz szmatką (patrz rysunek poniżej).
    • Dla modeli XU3000XU3100 i XU3110: Sprawdź, czy nie ma kurzu na czujnikach robota i/lub na okienku stacji (obszar, w którym robot łączy się ze stacją) i usuń kurz szmatką (patrz rysunek poniżej).
    • Dla modelu XU6500: Sprawdź, czy nie ma kurzu na okienku z przodu robota i na okienku sygnalizacji podczerwieni stacji (obszar, w którym robot łączy się ze stacją) i usuń kurz szmatką.

    Jeśli powyższe rozwiązania nie pomogą w rozwiązaniu problemu, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.