PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Mój robot Philips HomeRun nie ładuje się

    Opublikowano dnia 6 grudnia 2023 r.
    Jeżeli Twój robot sprzątający i mopujący Philips HomeRun się nie ładuje, w poniższym artykule znajdziesz możliwe przyczyny i rozwiązania.
    Roboty z serii XU

    Dla urządzeń z serii 7000 i 3000:
    Gdy robot powraca do swojej stacji, rozpoczyna automatyczne ładowanie. Diody LED na robocie zapalają się na biało lub pomarańczowo, sygnalizując ładowanie robota. Biała dioda LED na stacji modelu XU7100 także się zapala. Jeśli robot się nie ładuje, sprawdź następujące informacje:

    • Sprawdź, czy stacja jest podłączona do gniazdka elektrycznego i czy robot jest włączony.
    • Upewnij się, że robot jest prawidłowo umieszczony na stacji. Jeśli styki ładowania nie są wyrównane, robot nie będzie się ładował. Umieść robota na podłodze przed stacją ze zbiornikiem wody skierowanym na zewnątrz od stacji i wciśnij przycisk „Home”: robot przejedzie na właściwe miejsce na stacji. Jeśli robot jest rozładowany, ustaw go bezpośrednio na stykach ładowania.
    • Sprawdź, czy styki ładowania na robocie i na stacji nie są brudne.
    • Akumulator może wymagać wymiany. Minimalna żywotność akumulatora to dwa lata lub 1000 cykli ładowania.

     
    Dla urządzeń z serii 6000:

    • Sprawdź, czy stacja jest podłączona do gniazdka elektrycznego i czy robot jest włączony. 
    • Upewnij się, że robot jest prawidłowo umieszczony na stacji. Jeśli robot jest nawet minimalnie wysunięty poza stację, a styki ładowania są nieprawidłowo ustawione, ładowanie może nie być możliwe. 
    • Sprawdź, czy styki ładowania na robocie i na stacji są czyste. 
    • Jeśli temperatura wynosi poniżej 8℃, robot może włączyć ochronę przed niską temperaturą, dlatego przed jego ładowaniem lub użyciem należy poczekać, aż temperatura powróci do normy. 
    • Po upływie okresu żywotności akumulatora może być konieczna jego wymiana. 
    • Nieprawidłowe przechowywanie akumulatora przez dłuższy czas może spowodować awarię.

     
    Jeśli powyższe rozwiązania nie pomogą w rozwiązaniu problemu, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.