PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Mój odkurzacz Philips HomeRun nie opróżnia się automatycznie

    Opublikowano dnia 6 grudnia 2023 r.
    Jeśli robot sprzątający i mopujący Philips HomeRun (modele XU7100, XU3100 i XU3110) nie opróżnia się automatycznie po zakończeniu sprzątania i powrocie do stacji, należy znaleźć możliwe przyczyny i rozwiązania poniżej.
    modele stacji automatycznego opróżniania
    Modele XU7100, XU3100 i XU3110 robota Philips HomeRun są wyposażone w Stację automatycznego opróżniania. Po zakończeniu sprzątania pojemnik na kurz jest opróżniany automatycznie do jednorazowego worka na kurz w obrębie Stacji automatycznego opróżniania.  

    Aby zagwarantować, że robot opróżnia pojemnik na kurz automatycznie do jednorazowego worka: 
    • Sprawdź, czy stacja jest podłączona do gniazda elektrycznego.  
    • Sprawdź, czy jednorazowy worek na kurz jest poprawnie zainstalowany. Wskazówka: obejrzyj film na temat korzystania ze Stacji automatycznego opróżniania modelu robota poniżej.
    • Sprawdź, czy worek na kurz nie jest pełny.
    • Sprawdź, czy pokrywka stacji jest zamknięta.
    • W aplikacji HomeRun wyłącz tryb Cichy lub Nie przeszkadzać.

    Uwaga dotycząca modelu XU7100 
    • Automatyczne opróżnianie nie rozpocznie się, jeśli ręcznie przeniesiesz robota z powrotem do stacji. 
    • Automatyczne opróżnianie rozpocznie się dopiero wtedy, gdy robot automatycznie wróci do stacji. 
    Aby uruchomić automatyczne opróżnianie po ręcznym umieszczeniu robota, otwórz aplikację Philips HomeRun i wybierz robota z listy „Moje roboty”. Następnie kliknij przycisk menu głównego w lewym górnym rogu i wybierz opcję „Ustawienia automatycznego opróżniania”. Tutaj możesz kliknąć przycisk „Opróżnij pojemnik na kurz teraz”. Pamiętaj, że automatyczne opróżnianie można wykonywać tylko raz na 10 minut, aby zapobiec przegrzaniu silnika.

    Jeśli powyższe rozwiązania nie pomogą w rozwiązaniu problemu, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.
    Play Pause
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.