PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Mój odkurzacz Philips HomeRun nie sprząta prawidłowo

    Opublikowano dnia 6 grudnia 2023 r.
    Jeśli robot sprzątający i mopujący Philips HomeRun nie sprząta prawidłowo, poniżej znajdziesz możliwe przyczyny i rozwiązania.
    modele homerun
    Poniższe informacje dotyczą modeli z serii 7000.
    1. Sprawdź, czy worek na kurz jest pełny, i opróżnij go, jeśli to konieczne.
    2. Wyczyść filtr powietrza w worku na kurz i upewnij się, że filtr jest w nim prawidłowo umieszczony.  
    3. Sprawdź, czy w szczotkach nie utknęły przeszkody i upewnij się, że szczotki główne i boczne są czyste i wolne od włosów lub innych zanieczyszczeń. 
    4. Sprawdź, czy zmywalny mop wymaga wymiany. Jeśli mop jest zbyt zniszczony i nie czyści skutecznie, należy go wymienić. Nowy zmywalny mop można kupić za pomocą aplikacji (menu główne > znajdź akcesoria > wymienny zestaw mopa XV1470) lub strony internetowej firmy Philips.
    5. Sprawdź, czy zbiornik wody jest pusty lub czy wymaga uzupełnienia.
    Obejrzyj film dotyczący konserwacji modelu robota, aby uzyskać szczegółowe instrukcje.
    Play Pause
    Poniższe informacje dotyczą modeli z serii 3000.
    1. Sprawdź, czy worek na kurz jest pełny, i opróżnij go, jeśli to konieczne.
    2. Wyczyść filtr powietrza w worku na kurz i upewnij się, że filtr jest w nim prawidłowo umieszczony.  
    3. Sprawdź, czy w szczotkach nie utknęły przeszkody i upewnij się, że szczotki główne i boczne są czyste i wolne od włosów lub innych zanieczyszczeń. 
    4. Sprawdź, czy zmywalny mop wymaga wymiany. Jeśli mop jest zbyt zniszczony i nie czyści skutecznie, należy go wymienić. Nowy zmywalny mop można kupić za pomocą aplikacji (menu główne > znajdź akcesoria > wymienny mop XV1430) lub strony internetowej firmy Philips.
    5. Sprawdź, czy zbiornik wody jest pusty lub czy wymaga uzupełnienia.  

    Obejrzyj film dotyczący konserwacji modelu robota, aby uzyskać szczegółowe instrukcje.

    Jeśli powyższe rozwiązania nie pomogą w rozwiązaniu problemu, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.
    Play Pause
    Poniższe informacje dotyczą modeli z serii 6000.
    1. Upewnij się, że filtr, szczotka boczna i szczotka główna są prawidłowo zamontowane. 
    2. Sprawdź worek na kurz i opróżnij go, jeśli jest pełny. 
    3. Jeśli worek na kurz jest zablokowany przez śmieci, należy go oczyścić. 
    4. Sprawdź, czy szczotki nie są w żaden sposób pobrudzone, i usuń włosy lub zanieczyszczenia. 
    5. Regularnie myj szczotkę główną, szczotkę boczną, szmatkę do mopa i czyść kółka w celu konserwacji. Wysusz je przed ponownym użyciem.
    6. Wymień wszystkie zużyte części, w tym główną szczotkę, główną pokrywę szczotki, boczną szczotkę, szmatkę do mopa i filtr siatkowy.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.