PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Nie mogę połączyć urządzenia kuchennego Philips z aplikacją NutriU

    Opublikowano dnia 10 listopada 2023 r.
    Jeśli nie możesz połączyć urządzenia kuchennego Philips z aplikacją NutriU, zapoznaj się z rozwiązaniami opisanymi w poniższym artykule.
    Pamiętaj, że w jednocześnie można połączyć tylko jedno urządzenie Airfryer z jednym kontem NutriU. 
    Jeśli nie masz pewności, czy urządzenie Philips Airfryer jest modelem połączonym lub niepołączonym, sprawdź, czy numer modelu jest zgodny z modelami wymienionymi w sekcji „Połączone urządzenia Airfryer” na liście urządzeń NutriU. Pamiętaj, że poniższa lista jest tylko przykładem i może się różnić w zależności od kraju.
    Uwaga:
    Wybranie niewłaściwego numeru modelu może uniemożliwić połączenie NutriU z Twoim urządzeniem kuchennym. Numer modelu, który zaczyna się od HD lub NA, znajdziesz na tabliczce znamionowej umieszczonej na spodzie urządzenia. Na przykład, jeśli na tabliczce znamionowej widnieje HD9280/90, wybierz HD9280 w NutriU.
    kontrola modelu
    • Upewnij się, że Twoja sieć domowa działa prawidłowo i że dostępne jest połączenie z Internetem.
    • Sprawdź, czy sieć domowa działa na częstotliwości 2,4 GHz, ponieważ urządzenie firmy Philips jest wyposażone w moduł WiFi 11 b/g/n o częstotliwości 2,4 GHz. 
    • Jeśli domowy router Wi-Fi został skonfigurowany do obsługi pojedynczej sieci 5 GHz, zostanie przełączony w tryb sieci dwupasmowej, a telefon zostanie połączony z siecią 2,4 GHz.
    • Sprawdź, czy smartfon ma połączenie z Internetem.
    • Jeśli korzystasz z połączenia VPN, wyłącz je, ponieważ może to powodować problemy.
    • Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji NutriU (sprawdź w sklepie App Store). 
    • Jeśli urządzenie kuchenne było już wcześniej podłączone do NutriU, usuń je z karty urządzenia w aplikacji NutriU. 
    • Opróżnij pamięć podręczną aplikacji NutriU w ustawieniach.
    • Wyjmij wtyczkę urządzenia kuchennego z gniazdka elektrycznego, odczekaj 30 sekund i włóż ją ponownie.
    • Tylko urządzenie Airfryer HD9880 i parowar NX0960: upewnij się, że sieć WiFi jest włączona w menu Ustawienia/Narzędzia -> Konfiguracja WiFi
    • Tylko parowar NX0960: wyzeruj ustawienia sieci WiFi na wyświetlaczu parowaru w menu Narzędzia → Ustawienia
    • Rozpocznij proces parowania za pomocą aplikacji NutriU z karty „Urządzenia” (patrz ilustracja poniżej)
    • Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie w aplikacji NutriU.
    • Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi urządzenia kuchennego. Można ją znaleźć na stronie www.philips.com/support

    Uwaga! W niektórych przypadkach podczas parowania, gdy urządzenie jest podłączone do sieci Philips Setup, smartfon prosi o przełączenie na lepszą sieć WiFi z połączeniem internetowym — odrzuć tę czynność, ponieważ spowoduje to przerwanie procesu parowania.

     
    proces parowania
    Jeśli wystąpi błąd 3 lub Conn-3 w aplikacji NutriU i wykonano już kroki wymienione powyżej, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:
    1. Zamknij bieżący proces parowania.
    2. Jeśli urządzenie kuchenne jest wyświetlane w sekcji „Połączone urządzenia” w zakładce „Urządzenie”, usuń je stamtąd.
    3. Sprawdź, czy urządzenie kuchenne jest już sparowane z Twoją siecią WiFi, sygnalizując to ciągłym świeceniem diody WiFi na wyświetlaczu urządzenia.
    4. Jeśli tak, ponownie uruchom parowanie za pomocą zakładki „Urządzenie” w NutriU i użyj funkcji „Pomiń konfigurację” (aby pominąć konfigurację WiFi) na pierwszym ekranie (patrz rysunek poniżej).
    5. Jeśli nie, wykonaj kolejno dwa lub trzy resety fabryczne urządzenia kuchennego, odłącz je od zasilania po każdym resecie i odczekaj 2 minuty przed ponownym podłączeniem. Następnie spróbuj ponownie uruchomić parowanie za pomocą NutriU.

    Jeśli wszystkie powyższe instrukcje nie pomogą, skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy.
     
    Pomiń konfigurację
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.