PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Bezprzewodowy odkurzacz firmy Philips nie włącza się

    Opublikowano dnia 26 marca 2024 r.
    Jeśli bezprzewodowy odkurzacz firmy Philips nie włącza się, przeczytaj poniższy artykuł, aby poznać możliwe przyczyny i rozwiązania.
    Akumulator jest rozładowany
    Aby naładować akumulator, podłącz urządzenie do stacji ładującej lub podłącz urządzenie ręczne (z akumulatorem) bezpośrednio do wtyczki zasilacza.
     
    W przypadku wewnętrznej awarii urządzenia
    W przypadku wewnętrznej awarii urządzenia przyciski nie reagują, a ekran pozostaje pusty. Aby rozwiązać ten problem, wykonaj następujące czynności:
    1. Podłącz urządzenie do stacji ładującej lub podłącz urządzenie bezpośrednio do zasilacza. Jeśli na wyświetlaczu widoczny jest kod błędu (patrz ilustracja), jego znaczenie można znaleźć w artykule „Bezprzewodowy odkurzacz Philips z serii 8000 wyświetla kod błędu”, „Bezprzewodowy odkurzacz Philips z serii 7000 wyświetla kod błędu” lub w instrukcji obsługi.
    2. Jeśli to nie rozwiąże problemu, wyjmij akumulator, odczekaj 10 sekund, a następnie włóż go z powrotem.

    Jeśli problem nie został rozwiązany, zanieś urządzenie do centrum serwisowego firmy Philips lub skontaktuj się z nami pod adresem http://www.philips.com/support.

    Urządzenie jest nadal podłączone do zasilacza
    Przed ponownym uruchomieniem wyjmij urządzenie z zasilacza.
     
    Temperatura urządzenia jest zbyt wysoka lub zbyt niska.
    Przechowuj i ładuj urządzenie w temperaturze od 5°C do 40°C.
     
    Jeśli powyższe rozwiązania nie pomogą, zanieś urządzenie do centrum serwisowego firmy Philips lub skontaktuj się z nami pod adresem http://www.philips.com/support.
     
    Akumulator jest rozładowany
    Gdy akumulator jest rozładowany, na wyświetlaczu pojawia się migająca ikona „00”. Aby naładować akumulator, podłącz urządzenie do stacji ładującej lub podłącz urządzenie bezpośrednio do magnesu w stacji ładującej. 

     W przypadku wewnętrznej awarii urządzenia
    W przypadku wewnętrznej awarii urządzenia przyciski nie reagują, a ekran pozostaje pusty.
    Podłącz urządzenie do stacji ładującej lub podłącz urządzenie ręczne bezpośrednio do magnesu w stacji ładującej i sprawdź wyświetlacz. Po rozpoczęciu ładowania urządzenia można korzystać z niego w normalny sposób.
    Jeśli na wyświetlaczu pojawi się kod błędu, można znaleźć jego znaczenie w artykule „Bezprzewodowy odkurzacz Philips serii 8000 wyświetla kod błędu”, „Bezprzewodowy odkurzacz Philips serii 7000 wyświetla kod błędu” lub w instrukcji obsługi.

    Temperatura urządzenia jest zbyt wysoka lub zbyt niska
    Przechowuj i ładuj urządzenie w temperaturze od 5°C do 40°C.

    Jeśli powyższe rozwiązania nie pomogą, zanieś urządzenie do centrum serwisowego firmy Philips lub skontaktuj się z nami pod adresem http://www.philips.com/support.
     
    SpeedPro Max z serii 8000/7000
    Akumulator jest rozładowany
    Aby naładować akumulator, podłącz urządzenie do stacji ładującej lub podłącz urządzenie ręczne (z akumulatorem) bezpośrednio do wtyczki zasilacza.

    Temperatura urządzenia jest zbyt wysoka lub zbyt niska
    Temperatura użytkowania i przechowywania urządzenia to 0°C do 35°C, a temperatura ładowania urządzenia lub akumulatora — 10°C do 35°C.
    Zbyt wysokie natężenie prądu w urządzeniu 
    Należy odczekać 30 sekund przed ponownym uruchomieniem urządzenia.

    Urządzenie jest nadal podłączone do zasilacza
    Przed ponownym uruchomieniem wyjmij urządzenie z zasilacza.

    Jeśli powyższe rozwiązania nie rozwiążą problemu, zanieś urządzenie do centrum serwisowego firmy Philips lub skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy pod adresem http://www.philips.com/support.
     
    5000 modeli
    Akumulator jest rozładowany
    Gdy akumulator jest rozładowany, dolna część wyświetlacza miga na czerwono. Aby naładować akumulator, podłącz urządzenie do stacji ładującej lub podłącz magnetyczny dysk ładujący stacji ładującej bezpośrednio do urządzenia.

    Temperatura urządzenia jest zbyt wysoka lub zbyt niska
    Należy przechowywać i ładować urządzenie w temperaturze od 5°C do 40°C.

    Jeśli powyższe rozwiązania nie pomogą, zanieś urządzenie do centrum serwisowego firmy Philips lub skontaktuj się z nami pod adresem http://www.philips.com/support.
     
    SpeedPro z serii 5000 (Aqua)
    Akumulator jest rozładowany
    Aby naładować akumulator, podłącz urządzenie do stacji ładującej lub podłącz urządzenie ręczne (z akumulatorem) bezpośrednio do wtyczki zasilacza.

    Temperatura urządzenia jest zbyt wysoka lub zbyt niska
    Urządzenie powinno być używane w temperaturze od 0°C do 35°C. 

    Zbyt wysokie natężenie prądu w urządzeniu
    Odczekaj 30 sekund przed ponownym uruchomieniem urządzenia. 

    Urządzenie jest nadal podłączone do zasilacza
    Przed ponownym uruchomieniem wyjmij urządzenie z zasilacza.

    Jeśli powyższe rozwiązania nie rozwiążą problemu, zanieś urządzenie do centrum serwisowego firmy Philips lub skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszej pomocy pod adresem http://www.philips.com/support.
     
    Bezprzewodowy odkurzacz z serii 3000/2000
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.