PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Grzejnik Philips nie działa po podłączeniu do gniazda

    Opublikowano dnia 28 sierpnia 2024 r.
    Jeśli grzejnik firmy Philips nie działa lub nie nagrzewa się po podłączeniu do gniazda elektrycznego, może być proste rozwiązanie. Tutaj dowiesz się, jak rozwiązać ten problem.
     
    Sprawdź, czy wtyczka zasilania została prawidłowo podłączona do sprawnego gniazdka elektrycznego.
     
    Jeśli grzejnik firmy Philips jest wyposażony w tryb wentylacji, sprawdź, czy tryb wentylacji jest włączony, gdy nie ma podgrzewanego powietrza. W tym trybie urządzenie wytwarza nieogrzewany strumień powietrza. W trybie automatycznym funkcja ogrzewania nie zostanie włączona, gdy ustawiona temperatura docelowa jest niższa niż temperatura otoczenia. Sprawdź ustawienie temperatury w urządzeniu.
     
    Grzejnik firmy Philips jest wyposażony w zabezpieczenie przed przegrzaniem. Odłączenie urządzenia podczas pracy może spowodować jego włączenie. Przed ponownym włączeniem urządzenia odczekaj kilka minut, aż ostygnie.

    Czy powyższe rozwiązania pomogły? Jeśli nie, skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.
     
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.