PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Grzejnik Philips nie działa po podłączeniu do gniazda

    Opublikowano dnia 19 września 2023 r.
    Jeśli grzejnik firmy Philips nie działa lub nie nagrzewa się po podłączeniu do gniazda elektrycznego, może być proste rozwiązanie. Tutaj dowiesz się, jak rozwiązać ten problem.
     
    Sprawdź, czy wtyczka zasilania została prawidłowo podłączona do sprawnego gniazdka elektrycznego.
     
    Jeśli nie ma przepływu podgrzewanego powietrza, sprawdź, czy grzejnik Philips działa w trybie wentylacji. W tym trybie urządzenie wytwarza nieogrzewany strumień powietrza. W trybie automatycznym funkcja ogrzewania nie zostanie włączona, gdy ustawiona temperatura docelowa jest niższa niż temperatura otoczenia.

    Czy powyższe rozwiązania pomogły? Jeśli nie, skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.
     
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.