PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Strumieniowa transmisja wideo na żywo i niska jakość obrazu

    Opublikowano dnia 27 sierpnia 2024 roku
    Jeśli jakość strumieniowania wideo na żywo i obrazu jest niska, poniższe wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów mogą pomóc w znalezieniu rozwiązania.
    Postępuj zgodnie z instrukcją obsługi, aby prawidłowo podłączyć nadajnik. Upewnij się, że nadajnik znajduje się w pobliżu dziecka, aby umożliwić urządzeniu wykrywanie płaczu i ruchu dziecka.
    Być może rozdzielczość wideo została ustawiona na SD (standardowa rozdzielczość). W takim przypadku ustawienie jej z powrotem na HD (wysoka rozdzielczość) lub FHD (Full HD) może pomóc w poprawie jakości wideo.
    Sprawdź, czy połączenie Wi-Fi jest dobre i stabilne, ponieważ może to mieć wpływ na szybkość otrzymywania interpretacji płaczu. Sprawdź siłę sygnału Wi-Fi na stronie ustawień aplikacji. Najlepiej działa, gdy pokazuje „Doskonały” lub „Dobry”. W przeciwnym razie użyj wzmacniacza sygnału sieci Wi-Fi, aby uzyskać silniejszy sygnał.
    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.