Jeśli interpretacja płaczu nie działa, poniższe wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów mogą pomóc w znalezieniu rozwiązania.
- Sprawdź, czy 90-dniowy bezpłatny okres próbny dobiegł końca. Jeśli chcesz nadal korzystać z usługi, wykup miesięczną płatną subskrypcję.
- Upewnij się, że nadajnik jest w trybie online. Funkcja Interpretacja płaczu działa tylko wtedy, gdy nadajnik jest podłączony do Internetu.
- Sprawdź, czy połączenie Wi-Fi jest dobre i stabilne, ponieważ może to mieć wpływ na szybkość otrzymywania interpretacji płaczu. Sprawdź siłę sygnału Wi-Fi na stronie ustawień aplikacji. Najlepiej działa, gdy pokazuje „Doskonały” lub „Dobry”.
- Sprawdź, czy nadajnik jest prawidłowo podłączony do odbiornika lub aplikacji Philips Avent Baby Monitor+. Postępuj zgodnie z instrukcją obsługi, aby prawidłowo podłączyć nadajnik. Upewnij się, że nadajnik znajduje się wystarczająco blisko dziecka, aby umożliwić urządzeniu wykrywanie płaczu dziecka i ograniczyć wpływ zakłóceń z otoczenia.
- Sprawdź, czy w otoczeniu nie ma zbyt dużego hałasu. Należy unikać umieszczania nadajnika w pobliżu źródeł głośnego hałasu, takich jak telewizory lub urządzenia wytwarzające dźwięki i wibracje, np. smartfony z włączonym trybem wibracji. Taki hałas może zakłócać zdolność elektronicznej niani do dokładnego wykrywania i interpretacji płaczu dziecka.