PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Interpretacja płaczu nie działa

    Opublikowano dnia 27 sierpnia 2024 roku
    Jeśli interpretacja płaczu nie działa, poniższe wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów mogą pomóc w znalezieniu rozwiązania.
    • Sprawdź, czy 90-dniowy bezpłatny okres próbny dobiegł końca. Jeśli chcesz nadal korzystać z usługi, wykup miesięczną płatną subskrypcję.
    • Upewnij się, że nadajnik jest w trybie online. Funkcja Interpretacja płaczu działa tylko wtedy, gdy nadajnik jest podłączony do Internetu.
    • Sprawdź, czy połączenie Wi-Fi jest dobre i stabilne, ponieważ może to mieć wpływ na szybkość otrzymywania interpretacji płaczu. Sprawdź siłę sygnału Wi-Fi na stronie ustawień aplikacji. Najlepiej działa, gdy pokazuje „Doskonały” lub „Dobry”.
    • Sprawdź, czy nadajnik jest prawidłowo podłączony do odbiornika lub aplikacji Philips Avent Baby Monitor+. Postępuj zgodnie z instrukcją obsługi, aby prawidłowo podłączyć nadajnik. Upewnij się, że nadajnik znajduje się wystarczająco blisko dziecka, aby umożliwić urządzeniu wykrywanie płaczu dziecka i ograniczyć wpływ zakłóceń z otoczenia.
    • Sprawdź, czy w otoczeniu nie ma zbyt dużego hałasu. Należy unikać umieszczania nadajnika w pobliżu źródeł głośnego hałasu, takich jak telewizory lub urządzenia wytwarzające dźwięki i wibracje, np. smartfony z włączonym trybem wibracji. Taki hałas może zakłócać zdolność elektronicznej niani do dokładnego wykrywania i interpretacji płaczu dziecka.
    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.