PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Często dochodzi do utraty połączenia między nadajnikiem a odbiornikiem

    Opublikowano dnia 27 sierpnia 2024 roku
    Jeśli połączenie między nadajnikiem a odbiornikiem jest co jakiś czas tracone lub jeśli występują przerwy w dźwięku, wykonaj poniższe czynności, aby rozwiązać ten problem.
    • Wypróbuj inną lokalizację. Nadajnik i odbiornik prawdopodobnie znajdowały się blisko zewnętrznych granic zasięgu działania lub występowały zakłócenia pochodzące od innych urządzeń bezprzewodowych działających w częstotliwości 2,4 GHz.
    • Zmniejsz odległość między nadajnikiem a odbiornikiem lub wyłącz inne urządzenia bezprzewodowe 2,4 GHz (laptopy, telefony komórkowe, kuchenki mikrofalowe itp.). Ponowne nawiązywanie połączenia między urządzeniami może potrwać do 15 sekund.
    • Uruchom ponownie nadajnik i odbiornik.
    • Sprawdź siłę sygnału routera Wi-Fi nadajnika w aplikacji Baby Monitor+. Najlepiej działa, gdy pokazuje „Doskonały” lub „Dobry”. Jeśli sygnał jest słaby, przenieś router Wi-Fi bliżej nadajnika lub użyj wzmacniacza Wi-Fi, aby zapewnić dobre i stabilne połączenie w celu uzyskania optymalnej wydajności.
    • Zresetuj router i modem. Odłącz zasilanie, odczekaj około 10 sekund i podłącz je ponownie.
      Aby zapewnić stabilne połączenie, szczególnie w godzinach nocnych, należy upewnić się, że nadajnik jest podłączony do gniazdka elektrycznego za pomocą odpowiedniego zasilacza. Zawsze używaj dostarczonego zasilacza, aby uzyskać optymalną wydajność ładowania.
    • Jeśli korzystasz z trybu bezpośredniego, wypróbuj tryb automatyczny lub odwrotnie. Przetestuj i wypróbuj, który tryb najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.
    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.