Może być kilka powodów, dla których połączenie Wi-Fi między urządzeniem a smartfonem nie działa. Wykonaj te czynności, aby rozwiązać problem:
- Upewnij się, że smartfon jest podłączony do domowej sieci Wi-Fi 2,4 GHz, a nie do sieci 5 GHz lub publicznej sieci Wi-Fi. Aby proces parowania przebiegł pomyślnie, zalecamy wyłączenie transmisji danych przed jego rozpoczęciem.
- Nie zapomnij także włączyć w smartfonie uprawnień do następujących funkcji: „Lokalizacja”, „Pamięć”, „Bluetooth” i „Sieć lokalna”.
- Upewnij się, że wprowadzono prawidłowe hasło sieci Wi-Fi – uwzględniana jest wielkość liter, a limit znaków wynosi 63. Pamiętaj, że symbole specjalne nie są akceptowane, więc nie należy ich używać.
- Upewnij się, że nazwa domowej sieci Wi-Fi jest prawidłowa. Należy pamiętać, że w nazwie sieci rozróżniana jest wielkość liter.
- Jeśli korzystasz z VPN w smartfonie, wyłącz go przed procesem parowania.
- Jeśli router ma białą listę, która blokuje parowanie, wyłącz ją, aby przeprowadzić ten proces.
- Urządzenie i smartfon powinny znajdować się w odległości maks. 10 metrów od routera Wi-Fi.
- Aplikacja powinna być zawsze zaktualizowana do najnowszej wersji.
- Inne urządzenia elektroniczne, skrzące się źródła światła lub stacje sygnałowe mogą zakłócać połączenie z siecią Wi-Fi. Staraj się trzymać urządzenie z dala od takich przeszkód i ponownie spróbuj sparować je z siecią Wi-Fi.
Jeśli poprzednie kroki nie rozwiążą problemu, sprawdź w aplikacji dodatkowe informacje o sieci Wi-Fi lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.