Jeśli 90-dniowy bezpłatny okres próbny usługi interpretacji płaczu nie działa, poniższe wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów mogą pomóc w znalezieniu rozwiązania.
Upewnij się, że używasz tego samego konta użytkownika do logowania się do usługi.
Upewnij się, że nadajnik jest w trybie online. Funkcja Interpretacja płaczu działa tylko wtedy, gdy nadajnik jest podłączony do Internetu.
90-dniowy bezpłatny okres próbny dobiegł końca. Usługę interpretacji płaczu można subskrybować za pośrednictwem aplikacji.
Jeśli jesteś nowym użytkownikiem, ale bezpłatny okres próbny jest nadal niedostępny, skontaktuj się z nami .
Upewnij się, że używasz tego samego konta użytkownika do logowania się do usługi.
Upewnij się, że nadajnik jest w trybie online. Funkcja Interpretacja płaczu działa tylko wtedy, gdy nadajnik jest podłączony do Internetu.
W przypadku problemu z subskrypcją usługi interpretacji płaczu lub płatnością, w aplikacji przejdź do opcji Zarządzaj interpretacją płaczu i połącz się z zespołem pomocy technicznej Zoundream w celu uzyskania pomocy.