PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Usługa interpretacji płaczu nie działa

    Opublikowano dnia 27 sierpnia 2024 roku
    Jeśli 90-dniowy bezpłatny okres próbny usługi interpretacji płaczu nie działa, poniższe wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów mogą pomóc w znalezieniu rozwiązania.
    • Upewnij się, że używasz tego samego konta użytkownika do logowania się do usługi.
    • Upewnij się, że nadajnik jest w trybie online. Funkcja Interpretacja płaczu działa tylko wtedy, gdy nadajnik jest podłączony do Internetu.
    • 90-dniowy bezpłatny okres próbny dobiegł końca. Usługę interpretacji płaczu można subskrybować za pośrednictwem aplikacji.
    • Jeśli jesteś nowym użytkownikiem, ale bezpłatny okres próbny jest nadal niedostępny, skontaktuj się z nami .
    • Upewnij się, że używasz tego samego konta użytkownika do logowania się do usługi.
    • Upewnij się, że nadajnik jest w trybie online. Funkcja Interpretacja płaczu działa tylko wtedy, gdy nadajnik jest podłączony do Internetu.
    • W przypadku problemu z subskrypcją usługi interpretacji płaczu lub płatnością, w aplikacji przejdź do opcji Zarządzaj interpretacją płaczu i połącz się z zespołem pomocy technicznej Zoundream w celu uzyskania pomocy.
    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.