Funkcja Interpretacja płaczu, oparta na technologii Zoundream, to przydatne narzędzie, które pomoże Ci zrozumieć różne rodzaje płaczu dziecka i podpowie, co mogą oznaczać. Należy jednak pamiętać, że narzędzie to nie ma na celu zastąpienia osądu rodzica. Firma Philips nie odpowiada za wyniki interpretacji. Zaleca się, aby w razie potrzeby zasięgnąć porady lekarza.
Jeśli wynik interpretacji płaczu wydaje się niedokładny, poniższe wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów mogą pomóc w znalezieniu rozwiązania.
- Sprawdź wiek dziecka. Chociaż funkcja interpretacji płaczu jest odpowiednia dla niemowląt w wieku 0-12 miesięcy, jest ona najlepiej zoptymalizowana dla dzieci w wieku 0-6 miesięcy.
- Upewnij się, że nadajnik nie znajduje się zbyt blisko lub daleko. Urządzenie nie powinno znajdować się poza zakresem działania. Przesuń urządzenie tak, aby płacz dziecka był dokładnie wykrywany.
- Upewnij się, że w pomieszczeniu nie ma hałasu w tle, takiego jak zwierzęta domowe, pochłaniacz wilgoci lub odkurzacz, który mógłby zakłócać płacz dziecka.
- Sprawdź, czy połączenie Wi-Fi jest dobre i stabilne, ponieważ może to mieć wpływ na szybkość otrzymywania interpretacji płaczu. Sprawdź siłę sygnału Wi-Fi na stronie ustawień aplikacji. Najlepiej działa, gdy pokazuje „Doskonały” lub „Dobry”. W przeciwnym razie użyj wzmacniacza sygnału sieci Wi-Fi, aby uzyskać silniejszy sygnał.
- Poczekaj, aż zakończy się tak zwany okres „wyciszenia”. Ustaliliśmy limit (lub tak zwane „wyciszenie”) i tymczasowo przestajemy wysyłać powiadomienia i interpretacje płaczu po każdej interpretacji płaczu. Funkcja ta pozwala uniknąć dezorientacji i przeciążenia różnymi interpretacjami w bardzo krótkim czasie. Po odliczeniu czasu (zwykle kilku minut) funkcja automatycznie powróci do wykrywania i analizowania stanu (jeśli dziecko nadal płacze).