PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Często dochodzi do utraty połączenia między nadajnikiem a aplikacją

    Opublikowano dnia 27 sierpnia 2024 roku
    Jeśli połączenie między nadajnikiem a aplikacją Philips Avent Baby Monitor+ jest niezadowalające, wykonaj poniższe czynności, aby poprawić połączenie.
    • Sprawdź, czy połączenie Wi-Fi jest dobre i stabilne. Sprawdź siłę sygnału Wi-Fi na stronie ustawień aplikacji. Najlepiej działa, gdy pokazuje „Doskonały” lub „Dobry”. W przeciwnym razie użyj wzmacniacza sygnału sieci Wi-Fi, aby uzyskać silniejszy sygnał.
    • Upewnij się, że używasz najnowszej wersji aplikacji Philips Avent Baby Monitor+. Jeśli nie, zaktualizuj aplikację w smartfonie.
    • Uruchom ponownie aplikację Philips Avent Baby Monitor+ na smartfonie.
    • Uruchom ponownie modem i/lub router.
    • Uruchom ponownie nadajnik, naciskając wyłącznik.

    Czy nadal występują problemy z połączeniem? Jeśli żadna z powyższych wskazówek nie pomaga, skontaktuj się z nami.
    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.