Jeśli połączenie między nadajnikiem a aplikacją Philips Avent Baby Monitor+ jest niezadowalające, wykonaj poniższe czynności, aby poprawić połączenie.
- Sprawdź, czy połączenie Wi-Fi jest dobre i stabilne. Sprawdź siłę sygnału Wi-Fi na stronie ustawień aplikacji. Najlepiej działa, gdy pokazuje „Doskonały” lub „Dobry”. W przeciwnym razie użyj wzmacniacza sygnału sieci Wi-Fi, aby uzyskać silniejszy sygnał.
- Upewnij się, że używasz najnowszej wersji aplikacji Philips Avent Baby Monitor+. Jeśli nie, zaktualizuj aplikację w smartfonie.
- Uruchom ponownie aplikację Philips Avent Baby Monitor+ na smartfonie.
- Uruchom ponownie modem i/lub router.
- Uruchom ponownie nadajnik, naciskając wyłącznik.
Czy nadal występują problemy z połączeniem? Jeśli żadna z powyższych wskazówek nie pomaga,
skontaktuj się z nami.