PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Brak danych snu

    Opublikowano dnia 27 sierpnia 2024 roku
    Jeśli brakuje danych dotyczących snu, poniższe wskazówki mogą pomóc w znalezieniu wyjaśnienia i/lub rozwiązania.
    • Być może nadajnik został odłączony w trakcie snu. Ogólnie rzecz biorąc, przed wyłączeniem nadajnika należy zawsze odczekać 15-20 minut po zakończeniu cyklu snu, aby upewnić się, że dane dotyczące snu zostaną prawidłowo przesłane do chmury. Należy unikać odłączania nadajnika, w tym wyłączania gniazda przedłużacza. W razie potrzeby wyłącz urządzenie, naciskając wyłącznik na nadajniku.
    • Być może nadajnik został przypadkowo zresetowany. Należy pamiętać, że dane, których kopia zapasowa nie została utworzona w chmurze, zostaną utracone.
    • Dane SenseIQ są wyświetlane dla ostatnich 30 dni. Jeśli chcesz, aby historia danych była dostępna dłużej, wykonaj zrzuty ekranu z aplikacji w odpowiednim czasie.
    • Być może nadajnik był w trybie offline lub w trybie prywatności przez dłuższy czas. Nadajnik regularnie łączy się z Internetem. Sesje snu są przechowywane w nadajniku przez kilka dni. Jeśli jednak nadajnik jest dłużej w trybie offline, niektóre dane nie zostaną zsynchronizowane z chmurą. Liczba sesji przechowywanych w nadajniku może się różnić w zależności od długości sesji snu. Zalecamy częste łączenie nadajnika z Internetem.
    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.