- Zbiornik brudnej wody jest pełny
- Jeśli zbiornik brudnej wody jest pełny, woda nie zostanie wchłonięta. Opróżnij zbiornik, aby kontynuować mycie.
- Zbiornik czystej wody nie jest prawidłowo podłączony
- Jeśli zbiornik czystej wody nie jest prawidłowo podłączony, woda może wyciekać na podłogę. Mocno dociśnij zbiornik, aby go zamocować.
- Użyto zbyt dużej ilości detergentu
- Nacisnąć przycisk dozowania tylko raz, aby uzyskać odpowiednią ilość detergentu. W przypadku użycia zbyt dużej ilości należy opróżnić zbiornik, opłukać go pod bieżącą wodą i napełnić go czystą wodą.
- Pozostałości detergentu na podłodze
- Pozostałości mogą powodować smugi. Kilkakrotnie umyj podłogę bez użycia detergentu, aby usunąć nadmiar.
- Unoszenie nasadki nad podłogą
- Nie należy podnosić nasadki podczas mycia ani trzymać jej pionowo, ponieważ może to spowodować kapanie i smugi wody.
- Zatkany wkład
- Jeśli efekty mycia są nierówne, umyj wkład w pralce (do 40°C). Postępuj zgodnie z etykietą. W razie potrzeby wymień wkład (modele XV1882 lub XV1883).
- Nieprawidłowe ustawienie wilgotności (tylko seria 5000)
- Aby uzyskać efekt bardziej mokrego mycia, należy użyć ustawienia wilgotności 2 (zapalone dwie diody LED). Urządzenie zawsze rozpoczyna pracę z ustawieniem wilgotności 1 (patrz rysunek poniżej).
Te kroki powinny rozwiązać większość problemów z myciem. Aby uzyskać dalszą pomoc, skontaktuj się z centrum serwisowym firmy Philips lub z nami.