PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Odbiornik nie włącza się

    Opublikowano dnia 19 marca 2025 r.

    Sprawdź, czy akumulator odbiornika połączonej elektronicznej niani Philips Avent Premium Connected jest w pełni naładowany.

    Jeśli nie, najpierw sprawdź i upewnij się, że używasz oryginalnego zasilacza Philips dostarczonego z monitorem. Ten zasilacz został zaprojektowany tak, aby spełniał specyfikacje ładowania monitora, a korzystanie z innych zasilaczy może mieć wpływ na wydajność.

    Jeśli używasz właściwego zasilacza, ale poziom naładowania akumulatora jest nadal niski, wykonaj następujące czynności. 

    1. Podłącz zasilacz i podłącz go do odbiornika (zdjęcie 1).
    2. Jeśli odbiornik jest wyłączony, wyświetlacz na krótko obudzi się i wyświetli obraz dziecka w łóżeczku z logo tarczy Philips (ilustracja 2). Wskaźnik ładowania na ekranie zmieni kolor na pomarańczowy, sygnalizując ładowanie urządzenia (ilustracja 3).
    3. Następnie obraz na ekranie przez około 5 sekund zmienia się na ikonę akumulatora (ilustracja 4), wskazując, że trwa ładowanie, a następnie wyłącza się.
    4. Po wyłączeniu ekranu można teraz włączyć odbiornik. Aby ją włączyć, naciśnij i przytrzymaj wyłącznik przez około 2 sekundy (ilustracja 5).
    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.