Kiedy Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz od nas numer listu przewozowego na swój adres e-mail. Za pomocą tego numeru, możesz śledzić swoją przesyłkę. Pamiętaj, że możesz otrzymać kilka numerów śledzenia, jeśli Twoje zamówienie wysłane jest w kilku paczkach.
Jeśli nie możesz odebrać przesyłki w planowanym terminie doręczenia, Twoje zamówienie może zostać doręczone do pobliskiego punktu odbioru DPD. Zawsze otrzymasz e-mail lub SMS od DPD w dniu dostawy z dodatkowymi informacjami.
W przypadku InPost, przesyłka jest przetrzymywana w Paczkomacie przez 48h. Jeśli nie zostanie odebrana w tym czasie, zostanie odesłana do nadawcy, bez możliwości ponownej wysyłki.
InPost dopuszcza wydłużenie czasu przetrzymania przesyłki – taka możliwośc jest odpłatna. Więcej informacji znajduje się pod linkiem: https://inpost.pl/pomoc-jak-przedluzyc-termin-odbioru-paczki-w-paczkomacie
Obecnie oferujemy dwie metody dostawy. Twój produkt zostanie wysłany za pomocą firmy kurierskiej DPD lub do wskazanego przez Ciebie Paczkomatu InPost.
Wysyłka InPost jest dostępna tylko dla produktów, które zmieszczą się do skrytki Paczkomatu (dla produktów zbyt dużych, dostawa InPost nie będzie widoczna podczas składania zamówienia).
Niektóre akcesoria (artykuły z kodami produktów zaczynające się od CRP lub CP) dostarczane są wyłącznie przez firmę kurierską DPD.
Aby uzyskać pomoc dotyczącą zakupów w sklepie online Philips, wybierz jedną z poniższych kategorii:
Połączenie telefoniczne oraz chat online dostępne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00
Z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy
*połaczenia z tel. komórkowych zgodnie z taryfą operatora
Połączenie telefoniczne oraz chat online dostępne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00
Z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy
*połaczenia z tel. komórkowych zgodnie z taryfą operatora
You are about to visit a Philips global content page
You are about to visit the Philips USA website.
You are about to visit a Philips global content page
You are about to visit the Philips USA website.