• W związku z pracami technicznymi, zamówienia obsługiwane przez Versuni Poland są procesowane z opóźnieniem. Wiadomości email potwierdzające złożenie zamówienia są również opóźnione. Przepraszamy za niedogodności. 

0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Ekspres nie mieli ziaren kawy

    Lejek kawy jest zablokowany przez zmieloną kawę. Problem może rozwiązać udrożnienie lejka kawy. Postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w filmie instruktażowym*.

     

    1. Wyłącz urządzenie. 

    2. Wyjmij blok zaparzający.

    3. Włóż uchwyt łyżki do lejka kawy i udrożnij go. 

    4. Włóż blok zaparzający z powrotem do urządzenia.

    5. Włącz urządzenie.

    6. Zmień ustawienie grubości mielenia na grubsze mielenie kawy.

     

    * Film instruktażowy dotyczy wszystkich w pełni automatycznych ekspresów do kawy, nie tylko modeli wymienionych w tytule.

    Film instruktażowy

    Ekspres do kawy Philips Saeco — udrażnianie lejka kawy

    Czy podane informacje okazały się pomocne?

    Na wyświetlaczu pojawia się błąd przycisku serwisowego 1, 3, 4, 5, 14 lub 19

    Gdy pojawia się błąd przycisku serwisowego 1, 3, 4, 5, 14 lub 19, nie można korzystać z urządzenia. 

    Filmy instruktażowe* pomogą Ci rozwiązać ten problem. Jeśli pojawi się jakikolwiek inny kod, zalecamy skontaktowanie się z centrum obsługi klienta w celu uzyskania pomocy.

    Błąd przycisku serwisowego 1

    Oznacza to, że lejek kawy jest zablokowany przez zmieloną kawę. 

    Problem może rozwiązać udrożnienie lejka kawy. Postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w filmie instruktażowym.   

     

    1. Wyłącz urządzenie. 

    2. Wyjmij blok zaparzający.

    3. Włóż uchwyt łyżki do lejka kawy i udrożnij go. 

    4. Włóż blok zaparzający z powrotem do urządzenia.

    5. Włącz urządzenie.

    6. Zmień ustawienie grubości mielenia na grubsze mielenie kawy.

     

    * Film instruktażowy dotyczy wszystkich w pełni automatycznych ekspresów do kawy, nie tylko modeli wymienionych w tytule.

     

    Więcej informacjiMniej informacji

    Błąd przycisku serwisowego 3/4

    Blok zaparzający jest zapchany, nie został odpowiednio nasmarowany lub nie jest zablokowany w odpowiedniej pozycji.

    Postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w filmie instruktażowym*, aby rozwiązać ten problem.

     

    1. Wyłącz urządzenie.

    2. Wyjmij blok zaparzający, a następnie opłucz go dokładnie pod bieżącą wodą. 

    3. Nasmaruj blok zaparzający tak, jak pokazano w filmie pomocniczym.

    4. Włóż z powrotem blok zaparzający i upewnij się, że jest zablokowany na miejscu. Kiedy blok znajdzie się w odpowiedniej pozycji, usłyszysz ciche kliknięcie. 

    5. Ponownie włącz urządzenie.

     

    * Film instruktażowy dotyczy wszystkich w pełni automatycznych ekspresów do kawy, nie tylko modeli wymienionych w tytule.

     

    Więcej informacjiMniej informacji

    Błąd przycisku serwisowego 5

    Przyczyny tego błędu mogą być różne. Jedno z opisanych poniżej działań może rozwiązać ten problem. Bardziej szczegółowe instrukcje zawiera film instruktażowy*.

     

    1. W obiegu wody jest powietrze lub ziarna kawy utknęły pod zbiornikiem wody
    Wyłącz urządzenie. Wylej wodę i sprawdź, czy komora zbiornika wody jest czysta. Upewnij się, że nie ma w niej ziaren kawy lub ich pozostałości. Następnie ponownie włącz ekspres i spróbuj przepuścić przez obieg 2–3 szklanki gorącej wody.

    2. W przypadku korzystania z filtra AquaClean/Brita
    Filtr nie został odpowiednio przygotowany przed instalacją lub jest zatkany.

    Wyłącz urządzenie. Wyjmij filtr i ponownie spróbuj zaparzyć kawę. Jeśli to rozwiązanie zadziała, upewnij się, że filtr wody jest odpowiednio przygotowany, zanim umieścisz go z powrotem w urządzeniu. Włóż przygotowany filtr na miejsce. Jeśli problem nadal występuje, może to oznaczać, że filtr jest zatkany i trzeba go wymienić.

    3. Blok zaparzający jest zapchany
    Wyłącz urządzenie. Wyjmij blok zaparzający, opłucz go pod bieżącą wodą i w razie potrzeby nasmaruj. Umieść blok z powrotem w urządzeniu. Włącz ekspres.

    4. Części osadzonego kamienia blokują obieg
    Wyłącz urządzenie na kilka godzin. Ponownie włącz ekspres. Jeśli kod błędu zniknął, przeprowadź proces usuwania kamienia. Używaj wyłącznie specjalnego środka Philips/Saeco przeznaczonego do tego celu. W sekcji dotyczącej usuwania kamienia znajdziesz szczegółowe instrukcje dla swojego urządzenia.

    * Film instruktażowy dotyczy wszystkich w pełni automatycznych ekspresów do kawy, nie tylko wymienionych modeli.

    Więcej informacjiMniej informacji

    Błąd przycisku serwisowego 14

    Urządzenie przegrzało się. Wyłącz je na 60 minut.

     

    Błąd przycisku serwisowego 19

    • Pozostaw urządzenie na pewien czas, aby jego temperatura — obniżona podczas transportu — wzrosła do temperatury pokojowej.
    • Wyłącz urządzenie na 30 minut, a następnie włącz je ponownie.

    Kod błędu 1 — film instruktażowy

    Ekspres do kawy Philips Saeco — udrażnianie lejka kawy

    Kod błędu 3/4 — film instruktażowy

    Ekspres do kawy Philips Saeco — płukanie bloku zaparzającego

    Kod błędu 5 — film instruktażowy

    Ekspres do kawy Philips Saeco — smarowanie bloku zaparzającego

    Czy podane informacje okazały się pomocne?

    Z ekspresu wydobywa się tylko kilka kropel kawy

    Jeśli z ekspresu wydobywa się tylko kilka kropel kawy, trzeba sprawdzić kilka możliwych przyczyn tego problemu. W tym celu zapoznaj się z poniższymi informacjami.

    1. Blok zaparzający jest zapchany przez zanieczyszczenia lub nie został odpowiednio nasmarowany
    Wyjmij blok zaparzający, opłucz go pod bieżącą wodą i w razie potrzeby nasmaruj. Obejrzyj filmy* zawierający instrukcje czyszczenia/smarowania bloku zaparzającego oraz wyjmowania go i umieszczania z powrotem w urządzeniu.

    2. Dozownik kawy jest zapchany.
    Spróbuj ostrożnie odblokować otwory dozownika kawy za pomocą igły.

    3. W przypadku korzystania z filtra AquaClean/Brita

    Filtr nie został odpowiednio przygotowany przed instalacją lub jest zatkany.
    Wyłącz urządzenie. Wyjmij filtr i ponownie spróbuj zaparzyć kawę. Jeśli to rozwiązanie zadziała, upewnij się, że filtr jest odpowiednio przygotowany, zanim umieścisz go z powrotem w urządzeniu. Obejrzyj film zawierający instrukcje przygotowywania filtra AquaClean. Włóż przygotowany filtr na miejsce i zaparz kawę. Jeśli problem nadal występuje, może to oznaczać, że filtr jest zatkany i trzeba go wymienić.

    4. Należy przeprowadzić odkamienianie ekspresu.
    Jeśli kamień nie był usuwany z ekspresu od jakiegoś czasu lub proces ten został kilkakrotnie odłożony na później, należy to zrobić właśnie teraz. Używaj wyłącznie specjalnego środka Philips/Saeco przeznaczonego do tego celu. Na stronie poświęconej usuwaniu kamienia znajdziesz instrukcje właściwe dla swojego urządzenia.

    5. Pozwól urządzeniu na dozowanie gorącej wody
    W systemie może znajdować się powietrze. Można je usunąć, przepuszczając odrobinę gorącej wody przez obieg urządzenia.

     

    * Film instruktażowy dotyczy wszystkich w pełni automatycznych ekspresów do kawy, nie tylko wymienionych modeli.

    Jak płukać blok zaparzający

    Ekspres do kawy Philips Saeco — płukanie bloku zaparzającego

    Jak smarować blok zaparzający

    Ekspres do kawy Philips Saeco — smarowanie bloku zaparzającego

    Jak przygotować i zainstalować filtr Saeco AquaClean

    Ekspres do kawy Philips Saeco — smarowanie bloku zaparzającego

    Czy podane informacje okazały się pomocne?

    Ekspres do kawy parzy wodnistą kawę

    Jeśli kawa przygotowywana przez ekspres jest zbyt wodnista, trzeba sprawdzić kilka możliwych przyczyn tego problemu. W tym celu zapoznaj się z poniższymi informacjami. 

     

    1. Podczas pierwszego użycia

    Pierwsze filiżanki napojów mogą być wodniste, ponieważ system adaptacyjny ekspresu Saeco nadal się dostosowuje. Spróbuj zaparzyć kolejnych 5–7 filiżanek kawy.

     

    2. Blok zaparzający jest zapchany przez zanieczyszczenia lub nie został odpowiednio nasmarowany

    Wyjmij blok zaparzający, opłucz go pod bieżącą wodą i w razie potrzeby nasmaruj. Obejrzyj film* zawierający instrukcje czyszczenia/smarowania bloku zaparzającego oraz wyjmowania go i umieszczania z powrotem w urządzeniu. Postępuj zgodnie z tymi instrukcjami. 

     

    3. Ilość kawy została dostosowana za pomocą funkcji MEMO

    Za pomocą przycisku kawy dostosuj ilość zaparzanej kawy do swoich preferencji. Naciśnij i przytrzymaj odpowiedni przycisk, aż na wyświetlaczu pojawi się ikona „pamięć”. Urządzenie przejdzie wówczas do fazy programowania i zacznie parzyć wybraną kawę. Postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w filmie instruktażowym* dotyczącym pierwszego użycia ekspresu oraz dostosowywania jego ustawień.

     

    4. Lejek kawy jest zablokowany przez zmieloną kawę

    Problem może rozwiązać udrożnienie lejka kawy. Postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w filmie instruktażowym* dotyczącym czyszczenia urządzenia.

     

    5. Ustawiono grube mielenie kawy 

    Ustaw drobniejsze mielenie kawy. Postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w filmie instruktażowym* dotyczącym pierwszego użycia ekspresu oraz dostosowywania jego ustawień.

     

    * Film instruktażowy dotyczy wszystkich w pełni automatycznych ekspresów do kawy, nie tylko modeli wymienionych w tytule.

    Jak czyścić blok zaparzający

    Ekspres do kawy Philips Saeco — płukanie bloku zaparzającego

    Jak udrożnić lejek kawy

    Ekspres do kawy Philips Saeco — udrażnianie lejka kawy

    Czy podane informacje okazały się pomocne?

    Komunikat „empty coffee grounds container” (opróżnij pojemnik na fusy) nie znika z wyświetlacza

    Jeśli pojemnik na fusy jest opróżniany w czasie, gdy urządzenie jest wyłączone, licznik cyklów parzenia kawy nie jest resetowany, dlatego komunikat „empty coffee grounds container” (opróżnij pojemnik na fusy) nie znika z wyświetlacza. Możliwe jest również, że ekspres wyświetla komunikat, chociaż pojemnik nie jest jeszcze pełny.

    Aby komunikat zniknął:
    • Wyciągnij pojemnik na fusy, gdy urządzenie jest włączone, i poczekaj co najmniej 5 sekund, a następnie włóż pojemnik z powrotem.

    Ekspres do kawy Philips Saeco — udrażnianie lejka kawy

    Czy podane informacje okazały się pomocne?

    Nie można włożyć bloku zaparzającego

    Jeśli nie można włożyć bloku zaparzającego, oznacza to, że urządzenie i blok zaparzający nie znajdują się w pozycji neutralnej. 

    Wykonaj poniższe czynności i obejrzyj film* zawierający bardziej szczegółowe instrukcje.

     

    1. Włóż z powrotem pojemnik na fusy oraz tackę ociekową i zamknij klapkę serwisową, pozostawiając blok zaparzający na zewnątrz. 

    2. Naciśnij wyłącznik, aby wyłączyć urządzenie. Poczekaj, aż ekspres wyłączy się całkowicie i nie będzie wydawać żadnych dźwięków.

    3. Ustaw główny wyłącznik, znajdujący się w tylnej części urządzenia, w pozycji „WYŁĄCZONY” (0). Jeżeli urządzenie nie ma głównego wyłącznika, wyjmij wtyczkę zasilania z gniazdka elektrycznego. 

    4. Ustaw główny wyłącznik, znajdujący się w tylnej części urządzenia, w pozycji „WŁĄCZONY” (-). Jeżeli urządzenie nie ma głównego wyłącznika, włóż wtyczkę zasilania z powrotem do gniazdka elektrycznego.

    5. Naciśnij wyłącznik, aby włączyć urządzenie ponownie. Poczekaj, aż urządzenie włączy się całkowicie i nie będzie wydawać żadnych dźwięków. 

    6) Ustaw blok zaparzający w położeniu neutralnym, tak jak pokazano w filmie instruktażowym, ponieważ w innym położeniu nie da się go włożyć. 

    7. Wyjmij pojemnik na fusy i tackę ociekową, otwórz klapkę serwisową i wsuń blok zaparzający z powrotem do urządzenia po prowadnicy. Nie naciskaj przycisku podczas wsuwania bloku.

    8. Włóż ponownie pojemnik na fusy i tackę ociekową, a następnie zamknij klapkę serwisową.

     

    * Film instruktażowy dotyczy wszystkich w pełni automatycznych ekspresów do kawy, nie tylko wymienionych modeli.

     

    Ekspres do kawy Philips Saeco — nie można włożyć bloku zaparzającego

    Czy podane informacje okazały się pomocne?

    Nie można wyjąć bloku zaparzającego

    Jeśli nie można wyjąć bloku zaparzającego, oznacza to, że mechanizm nie znajduje się w pozycji neutralnej. Wykonaj poniższe czynności i obejrzyj film* zawierający bardziej szczegółowe instrukcje.

     

    1. Włóż ponownie pojemnik na fusy i tackę ociekową, a następnie zamknij klapkę serwisową.

    2. Naciśnij wyłącznik, aby wyłączyć urządzenie. Poczekaj, aż ekspres wyłączy się całkowicie i nie będzie wydawać żadnych dźwięków.

    3. Ustaw główny wyłącznik, znajdujący się w tylnej części urządzenia, w pozycji „WYŁĄCZONY” (0). Jeżeli urządzenie nie ma głównego wyłącznika, wyjmij wtyczkę zasilania z gniazdka elektrycznego. 

    4. Ustaw główny wyłącznik, znajdujący się w tylnej części urządzenia, w pozycji „WŁĄCZONY” (-). Jeżeli urządzenie nie ma głównego wyłącznika, włóż wtyczkę zasilania z powrotem do gniazdka elektrycznego.

    5. Naciśnij wyłącznik, aby włączyć urządzenie ponownie. Poczekaj, aż urządzenie włączy się całkowicie i nie będzie wydawać żadnych dźwięków. Uwaga: nie podejmuj żadnych działań, takich jak otwieranie klapki serwisowej / wyjmowanie tacki ociekowej lub pojemnika na fusy, dopóki urządzenie nie będzie gotowe do użycia. 

    6. Wyciągnij pojemnik na fusy i tackę ociekową, a następnie otwórz klapkę serwisową. 

    7. Ponownie spróbuj wyjąć blok zaparzający. Pchnij uchwyt na bok, przytrzymaj go i pociągnij blok zaparzający do siebie.

     

    Nigdy nie wyciągaj bloku zaparzającego podczas procesu usuwania kamienia. Zawsze należy poczekać, aż ten proces zostanie zakończony.

     

    * Film instruktażowy dotyczy wszystkich w pełni automatycznych ekspresów do kawy, nie tylko wymienionych modeli.

     

    Ekspres do kawy Philips Saeco — nie można włożyć bloku zaparzającego

    Czy podane informacje okazały się pomocne?

    Wygląda na to, że urządzenie przecieka

    Obecność wody pod ekspresem może mieć kilka przyczyn — nie wskazuje to bezpośrednio na usterkę techniczną. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z poniższymi informacjami i obejrzyj film* zawierający bardziej szczegółowe instrukcje.


    Woda na tacce ociekowej

    Jeśli na tacce ociekowej znajduje się woda, nie martw się — to całkowicie normalne: 

    Jest to woda wydostająca się podczas cykli automatycznego płukania, przeprowadzanych przez urządzenie podczas użytkowania, która spływa bezpośrednio do tacki ociekowej. Nie oznacza to, że urządzenie przecieka.


    Brązowa/zawierająca cząstki kawy woda

    Jeśli woda pod urządzeniem jest brązowa lub zawiera drobiny kawy, upewnij się, że przyczyną tej sytuacji nie jest: 

    przepełnienie tacki ociekowej, rozlanie napoju, wyjęcie tacki ociekowej podczas korzystania z urządzenia lub zapchanie bloku zaparzającego / szuflady na pozostałości kawy. Aby zapobiegać takim sytuacjom lub rozwiązać problem:

    - Opróżnij tackę ociekową, gdy na pokrywce pojawi się wskaźnik jej zapełnienia.

    - Przed rozpoczęciem usuwania kamienia z urządzenia sprawdź, czy tacka ociekowa jest pusta.

    - Upewnij się, że urządzenie znajduje się na poziomej powierzchni.

    - Wyjmij blok zaparzający oraz szufladę na pozostałości kawy i opłucz je pod bieżącą wodą.

     

    Czysta woda pod urządzeniem

    Jeśli zbiornik wody jest usytuowany w przedniej części urządzenia, może nie być dokładnie włożony, dlatego dociśnij go do tyłu. 

    W przypadku, gdy nie rozwiąże to problemu, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta w swoim kraju, ponieważ może to oznaczać, że urządzenie przecieka.
    Jeśli zobaczysz czystą wodę pod urządzeniem, z tyłu lub z boku:

    skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta w swoim kraju, ponieważ może to oznaczać, że urządzenie przecieka.

     

    Kawa/woda wycieka za kranikiem kawy 

    W przypadku, gdy urządzenie ma wyjmowany kranik kawy, upewnij się, że znajduje się on w prawidłowej pozycji. Nieco mocniej dociśnij kranik kawy do urządzenia — to może pomóc. 

    Jeśli kranik kawy w urządzeniu nie jest wyjmowany, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta w swoim kraju, ponieważ może to oznaczać, że urządzenie przecieka.

    * Film instruktażowy dotyczy wszystkich w pełni automatycznych ekspresów do kawy, nie tylko modeli wymienionych w tekście.

     

    Ekspres do kawy Philips Saeco — woda pod urządzeniem
    Ekspres do kawy Philips Saeco — nie można włożyć bloku zaparzającego

    Czy podane informacje okazały się pomocne?

    Dlaczego pojemnik na mleko nie spienia mleka?

    Jeśli pojemnik na mleko nie spienia mleka, istnieją różne możliwe przyczyny rozwiązania tego problemu.

    1. Części pojemnika na mleko są zabrudzone.

    • Rozłóż wszystkie części i umyj je ciepłą wodą / płynem do mycia naczyń.


    2. Dozownik pojemnika na mleko nie jest całkowicie wyciągnięty.
    • Sprawdź, czy jest całkowicie wyciągnięty.

    3. Rurka do mleka nie jest odpowiednio połączona z elementem spieniającym.
    • Przymocuj rurkę do mleka do elementu spieniającego w odpowiedni sposób.

    4. Używasz nieodpowiedniego rodzaju mleka.

    • Według naszych testów dobre spienienie zapewniają następujące rodzaje mleka: mleko krowie półtłuste lub pełnotłuste, mleko sojowe oraz mleko bez laktozy.

    Jak czyścić pojemnik na mleko

    Ekspres do kawy Philips Saeco — czyszczenie pojemnika na mleko

    Czy podane informacje okazały się pomocne?

    Urządzenie wydaje głośne dźwięki

    Wydawanie dźwięków przez ekspres do kawy to normalne zjawisko. Jeśli słyszysz nietypowe odgłosy, dowiedz się tutaj, co może być tego przyczyną i jak łatwo rozwiązać ten problem.

    Przyczyna głośnych dźwięków wydawanych przez ekspres podczas mielenia kawy może być następująca:


    1. Lejek kawy jest zapchany

    Problem może rozwiązać udrożnienie lejka kawy. Postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w filmie instruktażowym* dotyczącym czyszczenia urządzenia.

    2. Ustawiono bardzo drobne mielenie kawy
    Ustaw grubsze mielenie kawy. Postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w filmie instruktażowym* dotyczącym pierwszego użycia ekspresu oraz dostosowywania jego ustawień.

    Przyczyna głośnych dźwięków wydawanych przez ekspres podczas płukania lub parzenia kawy może być następująca:


    1. Ziarna kawy lub ich pozostałości utknęły pod zbiornikiem wody, co powoduje przedostawanie się powietrza do obiegu urządzenia

    Wyciągnij zbiornik wody i usuń wszystkie ziarna kawy lub ich pozostałości z komory zbiornika wody. Postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w filmie instruktażowym* dotyczącym czyszczenia urządzenia.

    2. Blok zaparzający jest zapchany przez zanieczyszczenia lub nie został odpowiednio nasmarowany

    Wyjmij blok zaparzający, opłucz go pod bieżącą wodą i w razie potrzeby nasmaruj. Obejrzyj film* zawierający instrukcje czyszczenia/smarowania bloku zaparzającego oraz wyjmowania go i umieszczania z powrotem w urządzeniu. Postępuj zgodnie z tymi instrukcjami.

    3. Należy przeprowadzić odkamienianie ekspresu.
    Jeśli kamień nie był usuwany z ekspresu od jakiegoś czasu lub proces ten został kilkakrotnie odłożony na później, należy to zrobić właśnie teraz. Używaj wyłącznie specjalnego środka Philips/Saeco przeznaczonego do tego celu. Na stronie poświęconej usuwaniu kamienia znajdziesz instrukcje właściwe dla swojego urządzenia.

    4. W przypadku korzystania z filtra AquaClean/Brita

    Filtr nie został odpowiednio przygotowany przed instalacją lub jest zatkany.

    Wyłącz urządzenie. Wyjmij filtr i ponownie spróbuj zaparzyć kawę. Jeśli to rozwiązanie zadziała, upewnij się, że filtr jest odpowiednio przygotowany, zanim umieścisz go z powrotem w urządzeniu. Obejrzyj film zawierający instrukcje przygotowywania filtra AquaClean. Włóż przygotowany filtr na miejsce i zaparz kawę. Jeśli problem nadal występuje, może to oznaczać, że filtr jest zatkany i trzeba go wymienić.

    * Film instruktażowy dotyczy wszystkich w pełni automatycznych ekspresów do kawy, nie tylko wymienionych modeli.

    Przygotowywanie filtra AquaClean

    Ekspres do kawy Philips Saeco — czyszczenie pojemnika na mleko

    Czy podane informacje okazały się pomocne?

    Z urządzenia nie wydobywa się kawa ani woda

    Przyczyny tego błędu mogą być różne. Jedno z opisanych poniżej działań może rozwiązać ten problem. Bardziej szczegółowe instrukcje zawiera film instruktażowy*.

    1. Podczas pierwszego użycia
    Pierwsze filiżanki napojów mogą być wodniste, ponieważ system adaptacyjny ekspresu Saeco nadal się dostosowuje. Spróbuj zaparzyć kolejnych 5–7 filiżanek kawy.

    2. Ziarna kawy lub ich pozostałości utknęły pod zbiornikiem wody, co powoduje przedostawanie się powietrza do obiegu urządzenia
    Wyciągnij zbiornik wody i usuń wszystkie ziarna kawy lub ich pozostałości z komory zbiornika wody. Postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w filmie instruktażowym* dotyczącym czyszczenia urządzenia.

    3. Blok zaparzający jest zapchany przez zanieczyszczenia
    Wyjmij blok zaparzający, opłucz go pod bieżącą wodą i w razie potrzeby nasmaruj. Obejrzyj film* zawierający instrukcje czyszczenia/smarowania bloku zaparzającego oraz wyjmowania go i umieszczania z powrotem w urządzeniu. Postępuj zgodnie z tymi instrukcjami.

    4. W przypadku korzystania z filtra AquaClean/Brita

    Filtr nie został odpowiednio przygotowany przed instalacją lub jest zatkany.
    Wyjmij filtr i ponownie spróbuj zaparzyć kawę. Jeśli to rozwiązanie zadziała, upewnij się, że filtr jest odpowiednio przygotowany, zanim umieścisz go z powrotem w urządzeniu. Obejrzyj film zawierający instrukcje przygotowywania filtra AquaClean. Włóż przygotowany filtr na miejsce i zaparz kawę. Jeśli problem nadal występuje, może to oznaczać, że filtr jest zatkany i trzeba go wymienić.

    5. W obiegu wody znajduje się powietrze
    Spróbuj przepuścić przez obieg 2–3 szklanki gorącej wody.

    6. Należy przeprowadzić odkamienianie ekspresu.
    Jeśli kamień nie był usuwany z ekspresu od jakiegoś czasu lub proces ten został kilkakrotnie odłożony na później, należy to zrobić właśnie teraz. Używaj wyłącznie specjalnego środka Philips/Saeco przeznaczonego do tego celu. Na stronie poświęconej usuwaniu kamienia znajdziesz instrukcje właściwe dla swojego urządzenia.

    Film instruktażowy

    Ekspres do kawy Philips Saeco — czyszczenie pojemnika na mleko

    Czy podane informacje okazały się pomocne?

    Wskaźnik usuwania kamienia nie wyłącza się po zakończeniu procesu usuwania kamienia

    Jeśli wskaźnik usuwania kamienia nie wyłącza się, najprawdopodobniej dzieje się tak dlatego, że urządzenie nie zostało przepłukane wystarczającą ilością wody po zakończeniu cyklu usuwania kamienia.
    Przepłucz urządzenie, używając jeszcze jednego pełnego zbiornika wody.

    Jeśli zatrzymano procedurę usuwania kamienia poprzez wyłączenie urządzenia i nie wiesz, jak ją wznowić, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta w celu uzyskania pomocy.

    Czy podane informacje okazały się pomocne?

    Nie rozumiem znaczenia sygnałów świetlnych mojego ekspresu do kawy

    Wskaźniki na ekspresie do kawy przekazują informacje o tym, co należy zrobić, a także o stanie urządzenia.

    W instrukcji obsługi znajduje się rozdział poświęcony znaczeniu wskaźników. Użyj funkcji wyszukiwania, aby znaleźć i pobrać instrukcję obsługi ekspresu do kawy Philips lub Saeco.

    Uwaga: jeśli wszystkie wskaźniki migają jednocześnie, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta w celu uzyskania pomocy.

    Czy podane informacje okazały się pomocne?

    Nie można włączyć ekspresu

    Jeśli ekspres nie włącza się po naciśnięciu przycisku zasilania, trzeba sprawdzić kilka możliwych przyczyn tego problemu.

    1. Sprawdź przewód zasilania oraz przycisk znajdujący się w tylnej części urządzenia

    • Upewnij się, że przewód elektryczny jest prawidłowo podłączony. Dociśnij przewód zasilający do ekspresu do kawy i gniazdka elektrycznego.
    • Sprawdź, czy przycisk zasilania umieszczony w tylnej części ekspresu jest włączony.


    2. Podłącz urządzenie do innego gniazdka elektrycznego
    • Sprawdź, czy do źródła zasilania nie podłączono zbyt wielu urządzeń. Spróbuj podłączyć ekspres do innego gniazdka elektrycznego.

    Pierwsze użycie

    Ekspres do kawy Philips Saeco — czyszczenie pojemnika na mleko

    Czy podane informacje okazały się pomocne?

    Znajdź instrukcję obsługi

    Aby znaleźć szczegółowe informacje, wpisz nazwę lub numer produktu swojego ekspresu do kawy.

    Jak możemy Ci pomóc?

    Akcesoria

    Nasze filtry do wody, środki do usuwania kamienia oraz produkty do konserwacji pomogą parzyć wyśmienitą kawę i utrzymać ekspres do kawy w dobrym stanie.

    Rozwiązywanie problemów

    Rozwiąż samodzielnie problemy, które mogą od czasu do czasu pojawić się podczas korzystania z ekspresu do kawy Saeco.

    Zarejestruj urządzenie

    Zarejestruj swój ekspres do kawy już dziś i otrzymuj najświeższe informacje o naszych produktach i ofertach specjalnych.

    Usuwanie kamienia

    Zapoznaj się ze wszystkimi informacjami dotyczącymi usuwania kamienia, aby wydłużyć okres eksploatacji ekspresu i umożliwić parzenie kawy o optymalnym smaku.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.