Lepsze rezultaty kliniczne poprawiają jakość terapii pacjentów

"Philips offered us a continuum of process improvements we could work with; with some very simple things that would take us a little bit longer to fully implement.”

 

Judy Canal
Director of Imaging Services, Radiology

Lowell General Hospital

The opportunity

Możliwości

Szpitale oraz systemy opieki zdrowotnej muszą stale usprawniać swoje protokoły, ograniczać niepotrzebne koszty oraz zwiększać wykorzystanie systemów. Kompleksowe usługi świadczone przez firmę Philips, obejmujące konsultacje, analizy danych, technologię kliniczną oraz projektowanie, mogą podnieść wskaźniki kliniczne, poprawić wizerunek placówki oraz zadowolenie pacjenta z leczenia.
The opportunity

Wyzwania

Firma Philips – w oparciu o dostępne dane – dąży do oferowania rozwiązań stanowiących dużą wartość dla Pacjenta. Wymaga to wnikliwości oraz zaangażowania ze strony zarówno personelu klinicznego, jak i kadry zarządzającej, a także wspólnego zobowiązania do podjęcia zalecanych inicjatyw.
The opportunity

Rozwiązanie

Wierząc, że najważniejszym elementem przemiany jest poprawa jakości i wartości dla pacjenta, zespół tworzy mapy doświadczenia pacjentów oraz przeprowadza analizę danych w celu zidentyfikowania zarówno wad organizacji pracy i procesów, jak i możliwości ich naprawy. Po wydaniu zaleceń zespół może w razie potrzeby służyć pomocą we wdrożeniu inicjatyw programowych.
Dowiedz się w jaki sposób nasze usługi doradcze mogą zmienić jakość opieki nad pacjentami.
Skontaktuj się

Informacje kontaktowe

* To pole jest wymagane

Dane kontaktowe

*
*
*

Firma/Placówka

*
*
*
*
*
*
*

Oczekiwania

Prosimy o doprecyzowanie czego oczekujesz w odpowiedzi
*
*
*

Transforming care with a holistic, patient-focused approach

Improving clinical and operational process performance

Poprawa wyników leczenia oraz wydajności pracy

Input from patients help to address unique challenges
Informacje uzyskane od pacjentów, członków rodzin, lekarzy oraz personelu pozwalają stawić czoła unikalnym wyzwaniom, przed którymi staje każda placówka
Staff interviews detail the issue
Wywiady z personelem pozwalają uzyskać szczegółowe informacje na temat problemów oraz określić rodzaj wymaganych zmian
Experience flow mapping
Tworzenie map doświadczenia pacjentów pozwala w sposób wizualny przedstawić obszary problematyczne oraz możliwości poprawy