Rozwiązania serwisowe

Usługi w zakresie opieki zdrowotnej

Wspomagają działalność Twojej placówki w celu poprawy wyników leczenia i obniżenia kosztów opieki.

    Pomocne rozwiązania serwisowe

    Pomocne rozwiązania serwisowe

    Philips jest partnerem, który stawia sobie za cel pomoc w poprawie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) organizacji, w tym wyników klinicznych, operacyjnych, finansowych oraz dotyczących zadowolenia pacjentów/personelu. Doskonałość operacyjna w skali całego zakładu opieki zdrowotnej jest naszym celem nadrzędnym.

     

    Globalny zasięg naszej działalności daje dostęp do istotnych innowacji, dogłębnej wiedzy klinicznej oraz analizy danych dostarczającej spersonalizowanych, użytecznych wniosków analitycznych. Wszystko w połączeniu z szeroką gamą doskonałych usług obejmujących każdy etap działalności.

     

    Powiedz, jak możemy Ci pomóc, a my dostosujemy nasze usługi tak, aby stworzyć rozwiązanie spełniające Twoje potrzeby i pomóc Ci zrealizować Twoje cele.

    Kompleksowa oferta naszych usług

    Planowanie i projektowanie

    Planowanie i projektowanie

    "Pomóż mi zrozumieć, co muszę zrobić i dlaczego"

    Usługi planowania

     

    Możemy pomóc w osiąganiu celów strategicznych i podejmowaniu decyzji istotnych dla oddziału, szpitala lub całej placówki. Oferujemy pomoc w ocenie potrzeb sprzętowych, modelowaniu nowych usług klinicznych, poprawie zadowolenia pacjentów i personelu, zaprojektowaniu obiektu oraz partnerską współpracę w zakresie usług finansowych i zarządzania.

    Wdrażanie i integracja

    Wdrażanie i integracja

    „Proszę o pomoc w rozszerzeniu działalności”

    Usługi wdrożeniowe

     

    Nasza oferta usług wdrożeniowych ułatwia wdrażanie nowych technologii w sposób zrównoważony, przy minimalnym wpływie na środowisko. Gama usług jest bardzo szeroka — od zarządzania projektami, przez instalację, integrację z systemami IT, interoperacyjność i szkolenia z zakresu aplikacji i usługi edukacyjne.

    Monitorowanie i optymalizacja

    Monitorowanie i optymalizacja

    „Proszę o pomoc w stałej poprawie wyników”

    Usługi optymalizacyjne

     

    Pomagamy zwiększyć wydajność procesów i osiągnąć stałe doskonalenie operacyjne. Nasz zespół świadczy usługi analizy danych i poprawy wydajności w celu zwiększenia efektywności procesów, optymalizacji wykorzystania technologii i personelu oraz zapewnienia zarządzania w okresie przejściowym. We współpracy z klientem pomagamy zoptymalizować pracę oddziału, szpitala lub całego zakładu opieki zdrowotnej.

    Zapobieganie i konserwacja

    Zapobieganie i konserwacja

    „Proszę o pomoc w zapobieganiu występowaniu problemów i reagowaniu na nie”

    Usługi serwisowe

     

    Nasza oferta usług serwisowych ma na celu maksymalne wydłużenie czasu bezawaryjnej pracy technologii. Oprócz usług naprawy oferujemy zdalne monitorowanie sprzętu i konserwację zapobiegawczą. Ograniczamy koszty robocizny i części zamiennych, zarówno w przypadku urządzeń firmy Philips, jak i innych firm. Prowadzimy również szkolenia i kształcimy personel biomedyczny klienta.

    Modernizacja i zabezpieczenie

    Modernizacja i zabezpieczenie

    „Proszę o pomoc w aktualizacji i zabezpieczaniu systemów”

    Usługi w zakresie modernizacji sprzętu

     

    Nasza oferta usług modernizacyjnych zapewnia stałą nowoczesność, aktualność i bezpieczeństwo systemów oraz ich dostosowanie do konkretnej sytuacji. Usługi obejmują aktualizację oprogramowania, cyberbezpieczeństwo, zwrot starego sprzętu w rozliczeniu i modele finansowe dające stały dostęp do najnowszych technologii w całym cyklu eksploatacji sprzętu.

    Technologie wspomagające świadczenie usług

     

    Do dyspozycji klientów oddajemy szereg technologii proaktywnych, predykcyjnych i pomocniczych, które mają na celu wsparcie wybranej usługi lub usług. Takie technologie i narzędzia umożliwiają poprawę efektywności przebiegu pracy, zapewnienie transparentności danych, harmonogramów, działań itd.

    Portal Obsługi Klienta

    Portal Obsługi Klienta


    Oparty na platformie ServiceMax Portal Obsługi Klienta jest kompleksową aplikacją umożliwiającą klientom zarządzanie szeroką gamą usług na poziomie jednego produktu, zdarzenia serwisowego, placówki, umowy itd.

     
    User study banner

    Konsultacje ze specjalistami

     

    Nasi konsultanci pomagają szpitalom i systemom opieki zdrowotnej dawać pacjentom wartość dodaną poprzez tworzenie wyjątkowych środowisk oraz wprowadzanie znaczących i trwałych usprawnień.

    Powiązane obszary

     

    Zobacz naszą pełną listę produktów, innowacyjnych rozwiązań — pakietów systemów, urządzeń inteligentnych, oprogramowania i usług oraz rozwiązań partnerskich przydatnych świadczeniodawcom i naszym klientom w całym procesie opieki

    Porozmawiajmy

    Jesteś zainteresowany naszymi usługami? Masz pytanie?
    Chętnie pomożemy.

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.