Rozwiązania serwisowe

Sprzęt diagnostyczny i usługi w zakresie zarządzania opieką medyczną

    Nadążanie za bardzo złożonym obecnie i ciągle zmieniającym się sektorem opieki zdrowotnej jest samo w sobie wystarczająco dużym wyzwaniem. Ostatnią rzeczą, o jaką chcesz się martwić, jest utrzymywanie sprawności i funkcjonalności wykorzystywanych systemów. Dzięki nam możesz skupić się na tym, co naprawdę istotne – zapewnianiu lepszej opieki po niższej cenie. Razem możemy stworzyć zdrowszą przyszłość.
    Obsługa klienta Philips
    Odtwórz

    Obsługa klienta Philips

     

    Jesteśmy dostępni zawsze, gdy nas potrzebujesz. W pełnej gotowości do współpracy z Twoim zespołem, aby wszystkie systemy działały sprawnie siedem dni w tygodniu, jeżeli zajdzie taka potrzeba.**


    Nasze elastyczne usługi i oferta edukacyjna mogą zostać odpowiednio dopasowane do Twoich potrzeb w celu wsparcia wewnętrznych zespołów. Pozwalając Philips zająć się Twoimi systemami, możesz skupić się na tym, co naprawdę istotne – zapewnianiem lepszej opieki po niższej cenie.

     

    **Wymaga min. umowy Right Fit. Zastosowanie mają odpowiednie warunki. Oferta dostępna jest w wybranych krajach i dla wybranych produktów.

    Nasze możliwości serwisowe:

    żarówka

    Rozszerzone wsparcie

     

    Uzyskujesz dostęp do naszej szerokiej i stabilnej sieci prawie 7000 inżynierów o zróżnicowanych umiejętnościach na całym świecie. Twoja działalność zyska wiele dzięki ich rozległemu doświadczeniu, wiedzy i innowacyjnym rozwiązaniom. Nasi eksperci techniczni są również zaufanymi doradcami, którzy pomogą Ci uprościć procesy i usprawnić przepływ pracy, pozostawiając więcej czasu dla pacjentów.

     

    Gdy pojawia się jakikolwiek problem, wiemy, że potrzebujesz szybkich odpowiedzi. W Philips zmieniamy sposób, w jaki świadczone są usługi, za sprawą nowego rozwiązania Customer Service, stosowanego siedem dni w tygodniu. Pracownicy helpdesku technicznego pracują od poniedziałku do niedzieli, zapewniając wsparcie, kiedykolwiek go potrzebujesz. Siedmiodniowe wsparcie oferowane jest jako opcja standardowa dla klientów mających podpisaną umowę bezpośrednio z nami.*

     

    *Wymaga min. umowy RightFit. Zastosowanie mają odpowiednie warunki. Oferta dostępna jest w wybranych krajach i dla wybranych produktów.

    zegar

    Dłuższy czas bezawaryjnej pracy za sprawą proaktywnego zdalnego wsparcia

     

    Zdalne usługi (Philips Remote Services) umożliwiają Ci maksymalne wykorzystanie urządzeń Philips, minimalizując nieplanowane przestoje i problemy techniczne. Wybierając Remote Services, otrzymasz proaktywny monitoring, dzięki któremu wiele problemów systemowych można wykryć, zdiagnozować i naprawić bez przerw w napiętym grafiku – zanim wpłyną one na opiekę nad pacjentem. Wyszukane funkcje bezpieczeństwa zapewniają ochronę dla sieci, systemów medycznych i prywatności pacjenta.

    dostawa_częśc

    Dostawa części

     

    Dzięki Philips możesz mieć pewność, że szybko uzyskasz fachowe wsparcie w zakresie doboru części. Nasz łańcuch dostaw obsługuje ponad milion zleceń klientów w ok. 100 krajach rocznie tylko w sektorze opieki zdrowotnej.


    Twoja działalność w zakresie opieki medycznej będzie wspierana przez trzy centralne magazyny (regionalne centra dystrybucji) oraz dodatkowo przez ponad 60 magazynów wysyłkowych, umożliwiających lokalne przechowywanie produktów w Ameryce Północnej, regionie EMEA oraz Azji i Pacyfiku. Za wysoką efektywności naszej pracy, zostaliśmy nagrodzeni TSIA Star Award w kategorii łańcuch dostaw usług w 2011 r. Planujemy z wyprzedzeniem i zapewniamy maksymalną dostępność systemów.

    Posiadanie umowy serwisowej jest znakomitym rozwiązaniem, ponieważ mogę się zrelaksować, wiedząc, że praca zostanie wykonana machinalnie. To daje duże poczucie pewności”.

    Angela Nel, Practice Manager w Dr TJ Nel Inc (radiologia) – Centrum Medyczne Wits University

    Donald Gordon, Johannesburg, Republika Południowej Afryki

    Oczekiwania

    * To pole jest wymagane
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    Wstecz
    Prosimy o doprecyzowanie czego oczekujesz w odpowiedzi
    *
    *
    Wstecz