Philips jest partnerem, który stawia sobie za cel pomoc w poprawie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) organizacji, w tym wyników klinicznych, operacyjnych, finansowych oraz dotyczących zadowolenia pacjentów/personelu. Doskonałość operacyjna w skali całego zakładu opieki zdrowotnej jest naszym celem nadrzędnym. Globalny zasięg naszej działalności daje dostęp do istotnych innowacji, dogłębnej wiedzy klinicznej oraz analizy danych dostarczającej spersonalizowanych, użytecznych wniosków analitycznych. Wszystko w połączeniu z szeroką gamą doskonałych usług obejmujących każdy etap działalności. Powiedz, jak możemy Ci pomóc, a my dostosujemy nasze usługi tak, aby stworzyć rozwiązanie spełniające Twoje potrzeby i pomóc Ci zrealizować Twoje cele.
"Pomóż mi zrozumieć, co muszę zrobić i dlaczego"
Możemy pomóc w osiąganiu celów strategicznych i podejmowaniu decyzji istotnych dla oddziału, szpitala lub całej placówki. Oferujemy pomoc w ocenie potrzeb sprzętowych, modelowaniu nowych usług klinicznych, poprawie zadowolenia pacjentów i personelu, zaprojektowaniu obiektu oraz partnerską współpracę w zakresie usług finansowych i zarządzania.
„Proszę o pomoc w rozszerzeniu działalności”
Nasza oferta usług wdrożeniowych ułatwia wdrażanie nowych technologii w sposób zrównoważony, przy minimalnym wpływie na środowisko. Gama usług jest bardzo szeroka — od zarządzania projektami, przez instalację, integrację z systemami IT, interoperacyjność i szkolenia z zakresu aplikacji i usługi edukacyjne.
„Proszę o pomoc w stałej poprawie wyników”
Pomagamy zwiększyć wydajność procesów i osiągnąć stałe doskonalenie operacyjne. Nasz zespół świadczy usługi analizy danych i poprawy wydajności w celu zwiększenia efektywności procesów, optymalizacji wykorzystania technologii i personelu oraz zapewnienia zarządzania w okresie przejściowym. We współpracy z klientem pomagamy zoptymalizować pracę oddziału, szpitala lub całego zakładu opieki zdrowotnej.
„Proszę o pomoc w zapobieganiu występowaniu problemów i reagowaniu na nie”
Nasza oferta usług serwisowych ma na celu maksymalne wydłużenie czasu bezawaryjnej pracy technologii. Oprócz usług naprawy oferujemy zdalne monitorowanie sprzętu i konserwację zapobiegawczą. Ograniczamy koszty robocizny i części zamiennych w przypadku urządzeń firmy Philips. Prowadzimy również szkolenia i kształcimy personel biomedyczny klienta.
„Proszę o pomoc w aktualizacji i zabezpieczaniu systemów”
Nasza oferta usług modernizacyjnych zapewnia stałą nowoczesność, aktualność i bezpieczeństwo systemów oraz ich dostosowanie do konkretnej sytuacji. Usługi obejmują aktualizację oprogramowania, cyberbezpieczeństwo, zwrot starego sprzętu w rozliczeniu i modele finansowe dające stały dostęp do najnowszych technologii w całym cyklu eksploatacji sprzętu.
Do dyspozycji klientów oddajemy szereg technologii proaktywnych, predykcyjnych i pomocniczych, które mają na celu wsparcie wybranej usługi lub usług. Takie technologie i narzędzia umożliwiają poprawę efektywności przebiegu pracy, zapewnienie transparentności danych, harmonogramów, działań itd.
Oparty na platformie ServiceMax Portal Obsługi Klienta jest kompleksową aplikacją umożliwiającą klientom zarządzanie szeroką gamą usług na poziomie jednego produktu, zdarzenia serwisowego, placówki, umowy itd.
Zobacz naszą pełną listę produktów, innowacyjnych rozwiązań — pakietów systemów, urządzeń inteligentnych, oprogramowania i usług oraz rozwiązań partnerskich przydatnych świadczeniodawcom i naszym klientom w całym procesie opieki
You are about to visit a Philips global content page
ContinueStrona przeznaczona wyłącznie dla osób, które stosują wyroby medyczne jako profesjonaliści, w tym osób wykonujących zawody medyczne, osób działających na rzecz podmiotów ochrony zdrowia lub podmiotów prowadzących obrót wyrobami medycznymi w charakterze profesjonalnym.
Czy jesteś osobą spełniającą powyższe kryteria?