Philips ma bardzo dobre wieści dotyczące poprawy jakości opieki dla pacjentów i komfortu pracy dla personelu oraz zarządzania sprzętem w celu osiągnięcia jego najwyższej wydajności. Dodaliśmy nowe, przydatne funkcje do naszego Portalu Obsługi Klienta! Obejmują one łatwy dostęp do dokumentacji urządzeń mających kluczowe znaczenie dla opieki nad pacjentem, rozszerzone możliwości raportowania oraz informacje dotyczące różnego typu urządzeń na różnych poziomach — zgłoszenie, umowa, gwarancja i inne.
Logowanie do portalu niezależnie od miejsca i czasu
Zarządzanie zgłoszeniami
Erik Dupont, fizyk medyczny pracujący w Szpitalu Uniwersyteckim w prowincji Zelandia, korzysta z Portalu Obsługi Klienta w celu zwiększenia sprawności operacyjnej, przewidywania czasu eksploatacji urządzeń przy jednoczesnym ograniczeniu ich awarii.
Portal to narzędzie zwiększające zakres komunikacji z firmą Philips. To także narzędzie pomocne w wyeliminowaniu czasochłonnych procedur. Portal usprawnia przepływ informacji i ułatwia uzyskiwanie danych z serwisu."
- Erik Dupont, fizyk medyczny, Szpitalu Uniwersytecki w prowincji Zelandia, Dania
Właściwe zarządzanie działaniami związanymi z serwisem różnych systemów obrazowania i różnego oprogramowania ma kluczowe znaczenie, a zarazem stanowi niemałe wyzwanie. Portal Obsługi Klienta firmy Philips ułatwia życie, ponieważ stanowi jedno miejsce, z poziomu którego klient może zarządzać swoimi zasobami. Gotowi do działania – zawsze i o każdej porze Dostępny całą dobę, 7 dni w tygodniu, niezależnie od lokalizacji, Portal Obsługi Klienta pomaga sprawdzić, które z zasobów organizacji są sprawne i działają, lub zamówić serwis dla tych, które nie pracują prawidłowo.
Portal Obsługi Klienta umożliwia podejmowanie lepszych decyzji dotyczących posiadanego sprzętu medycznych i powiązanych z nimi usług oraz — przez uproszczenie przebiegu pracy — podnosi sprawność operacyjną placówki.
W Portalu Obsługi Klienta zdefiniowane są dwie role: • Użytkownik portalu dla klientów (ang. Customer Portal User, CPU): jest to użytkownik, który ma dostęp do Portalu Obsługi Klienta. CPU może zobaczyć konta przypisane do nadrzędnego konta w Portalu Obsługi Klienta. • Menedżer portalu dla klientów (ang. Customer Portal Manager, CPM): ten użytkownik posiada możliwość korzystania z takich samych funkcji co CPU. Dodatkowo CPM może zarządzać użytkownikami przypisanymi do danego konta nadrzędnego: tworzyć nowych użytkowników CPU, zmieniać przydziały kont i wyłączać konta.
Przeglądarka | Wersja |
Internet Explorer | 9 lub nowsza |
Google Chrome | Wszystkie |
Firefox | Wszystkie |
Terminologia | Opis |
Opis zasobu | Wewnętrzny opis zasobu (Philips) |
Identyfikator zasobu | Wewnętrzny numer zasobu (Philips) |
Zgłoszenie – priorytet | 1 — Pilna potrzeba |
Działanie związane ze zgłoszeniem — typ | Problem zgłoszony przez klienta |
Numer zgłoszenia | Wewnętrzny numer zgłoszenia (Philips) |
Geneza zgłoszenia | Telefon: zgłoszenie telefoniczne za pośrednictwem Centrum Obsługi Klienta Philips Internet: zgłoszenia przesłane za pośrednictwem Portalu Obsługi Klienta |
Status zgłoszenia | Nowe: zgłoszenie jest zarejestrowane. W toku: inżynier serwisu Philips zajmuje się zgłoszeniem. Rozwiązane: zgłoszony problem został rozwiązany. Zamknięte: zgłoszenie jest zamknięte i zarchiwizowane. |
Niestandardowa nazwa zasobu | Niestandardowa nazwa zasobu wprowadzona przez menedżera portalu dla klientów |
Typ zdarzenia | Konserwacja naprawcza |
Status wygaśnięcia (umowy) | Zielony: >90 dni od dziś Żółty: >30 i <90 dni od dziś Czerwony: <30 dni od dziś |
Opis lokalizacji funkcjonalnej | Fizyczna lokalizacja urządzenia/zasobu wg rekordów w bazie instalacyjnej Philips |
Data instalacji | Data instalacji wg rekordów w bazie instalacyjnej Philips |
Opis pozycji produktowej | Opis umowy z Philips |
Numer pozycji produktowej | Numer uprawnień z numeru umowy Philips powiązany z tym zasobem |
Zamówienie zakupu | Zamówienie zakupu |
Typ produktu | Grupa rodziny produktów takich jak: |
Data zamknięcia raportu | Data zamknięcia zgłoszona przez inżyniera serwisu Philips |
Numer zgłoszenia SAP | Wewnętrzny numer referencyjny SAP Philips |
Numer seryjny | Numer seryjny zasobu |
Umowa serwisowa | Numer umowy serwisowej Philips |
Raport dot. sprawności i jakości obsługi | Jeśli masz uprawnienia do korzystania z tego zasobu, możesz pobrać Raport dot. sprawności i jakości obsługi dla tego zasobu |
Typ usługi | Na miejscu u klienta |
Wysyłka do | Konto, na które została sprzedana umowa |
Status | Aktywne, nieaktywne, … |
Identyfikator techniczny (ID tech) | Wewnętrzny identyfikator techniczny Philips |
UDI | Unikalny identyfikator urządzenia |
Nie, oba Portale Obsługi Klienta są dostępne po wprowadzeniu tych samych adresów URL.
Przyciski „Zaloguj się i utwórz hasło” / „Zaloguj się i zmień hasło” w wiadomościach e-mail dotyczących aktywacji konta / resetowania hasła są aktywne przez 24 godziny od otrzymania danej wiadomości e-mail. Po upływie tego czasu należy ponownie przesłać wniosek o zresetowanie hasła (dane kontaktowe znajdują się w odpowiedniej wiadomości e-mail).
Hasło musi być aktualizowane co 90 dni (po ustawieniu hasła) zgodnie z wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa IT obowiązującymi w firmie Philips. Hasło musi składać się z co najmniej 8 znaków i musi zawierać co najmniej po jednym z następujących elementów:
W celu zmniejszenia ryzyka posiadania nieużywanych licencji portal automatycznie dezaktywuje konta użytkowników, które są nieaktywne od ponad 120 dni. Wraz z tą dezaktywacją usuwane jest również przypisanie konta, dlatego użytkownik może korzystać z portalu, ale bez dostępu do danych. Aby ponownie przypisać konto do użytkownika, należy skontaktować się z lokalnym działem pomocy dla użytkowników portalu.
W Portalu Obsługi Klienta zainstalowane urządzenia są powiązane z kontami (właścicielem) i z lokalizacją. Dodatkowo z zainstalowanymi urządzeniami powiązane są również umowy serwisowe i gwarancje. Ponieważ może się zdarzyć, że umowa serwisowa i/lub gwarancja jest powiązana z innym kontem niż konto zainstalowanego urządzenia, te (inne) konta są również widoczne. Przykładem może być tomograf komputerowy, który należy do właściciela konta „A”, ale umowa serwisowa jest przypisana do konta „B”. W takim przypadku w portalu będą widoczne oba konta.
Nie, nie można zalogować się w ten sposób. Chociaż możliwy jest dostęp zarówno do starego, jak i nowego Portalu Obsługi Klienta, do obu portali można logować się tylko przy użyciu dwóch różnych identyfikatorów użytkownika (można natomiast skorzystać z tego samego adresu URL w przypadku obu portali). Należy jednak pamiętać, że w starym Portalu Obsługi Klienta nie będzie można tworzyć zgłoszeń. Ponadto po uruchomieniu w kraju klienta nowego Portalu Obsługi Klienta, w starym Portalu Obsługi Klienta nie będą aktualizowane dane zainstalowanego produktu (zasoby), umowy ani zgłoszenia.
Podobnie jak w starym Portalu Obsługi Klienta, w nowym rozpoznawane są 3 role użytkowników. Każda z nich ma inne funkcje, co pokazano w poniższym zestawieniu.
Rola | Tworzenie zgłoszeń | Tworzenie kont / zarządzanie użytkownikami | Obsługa niestandardowych danych urządzenia* |
Odbiorca | Nie | Nie | Nie |
Użytkownik | Tak | Nie | Nie |
Menedżer | Tak | Tak | Tak |
*Niestandardowe dane systemu zawierają podany przez klienta opis sprzętu, numer referencyjny oraz informacje dotyczące lokalizacji zainstalowanego produktu (system).
Prawdopodobnie używana przeglądarka ma włączoną blokadę wyskakujących okienek. Proszę sprawdzić ustawienia przeglądarki i upewnić się, że dozwolone jest wyświetlanie wyskakujących okienek dla witryny www.customerservices.philips.com
Archiwalne zgłoszenia nie są dostępne na standardowych listach zgłoszeń. Dostęp do nich można uzyskać za pomocą przycisku „Archiwum zgłoszeń” na stronach ze szczegółami dotyczącymi zainstalowanego produktu.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueStrona przeznaczona wyłącznie dla osób, które stosują wyroby medyczne jako profesjonaliści, w tym osób wykonujących zawody medyczne, osób działających na rzecz podmiotów ochrony zdrowia lub podmiotów prowadzących obrót wyrobami medycznymi w charakterze profesjonalnym.
Czy jesteś osobą spełniającą powyższe kryteria?