Erik Dupont, fizyk medyczny pracujący w Szpitalu Uniwersyteckim w prowincji Zelandia, korzysta z Portalu Obsługi Klienta w celu zwiększenia sprawności operacyjnej, przewidywania czasu eksploatacji urządzeń przy jednoczesnym ograniczeniu ich awarii.
Portal to narzędzie zwiększające zakres komunikacji z firmą Philips. To także narzędzie pomocne w wyeliminowaniu czasochłonnych procedur. Portal usprawnia przepływ informacji i ułatwia uzyskiwanie danych z serwisu."
- Erik Dupont, fizyk medyczny, Szpitalu Uniwersytecki w prowincji Zelandia, Dania
Właściwe zarządzanie działaniami związanymi z serwisem różnych systemów obrazowania i różnego oprogramowania ma kluczowe znaczenie, a zarazem stanowi niemałe wyzwanie. Portal Obsługi Klienta firmy Philips ułatwia życie, ponieważ stanowi jedno miejsce, z poziomu którego klient może zarządzać swoimi zasobami.
Gotowi do działania – zawsze i o każdej porze
Dostępny całą dobę, 7 dni w tygodniu, niezależnie od lokalizacji, Portal Obsługi Klienta pomaga sprawdzić, które z zasobów organizacji są sprawne i działają, lub zamówić serwis dla tych, które nie pracują prawidłowo.
Portal Obsługi Klienta umożliwia podejmowanie lepszych decyzji dotyczących posiadanego sprzętu medycznych i powiązanych z nimi usług oraz — przez uproszczenie przebiegu pracy — podnosi sprawność operacyjną placówki.
W Portalu Obsługi Klienta zdefiniowane są dwie role:
• Użytkownik portalu dla klientów (ang. Customer Portal User, CPU): jest to użytkownik, który ma dostęp do Portalu Obsługi Klienta. CPU może zobaczyć konta przypisane do nadrzędnego konta w Portalu Obsługi Klienta.
• Menedżer portalu dla klientów (ang. Customer Portal Manager, CPM): ten użytkownik posiada możliwość korzystania z takich samych funkcji co CPU. Dodatkowo CPM może zarządzać użytkownikami przypisanymi do danego konta nadrzędnego: tworzyć nowych użytkowników CPU, zmieniać przydziały kont i wyłączać konta.
Przeglądarka | Wersja |
Internet Explorer | 9 lub nowsza |
Google Chrome | Wszystkie |
Firefox | Wszystkie |
Terminologia | Opis |
Opis zasobu | Wewnętrzny opis zasobu (Philips) |
Identyfikator zasobu | Wewnętrzny numer zasobu (Philips) |
Zgłoszenie – priorytet | 1 — Pilna potrzeba 2 — Awaria systemu 3 — Ograniczone funkcjonowanie systemu 4 — Problem występujący okresowo 5 — Działanie wg harmonogramu |
Działanie związane ze zgłoszeniem — typ | Problem zgłoszony przez klienta Kwestia bezpieczeństwa Działania T2 Uwagi zewnętrzne |
Numer zgłoszenia | Wewnętrzny numer zgłoszenia (Philips) |
Geneza zgłoszenia | Telefon: zgłoszenie telefoniczne za pośrednictwem Centrum Obsługi Klienta Philips Internet: zgłoszenia przesłane za pośrednictwem Portalu Obsługi Klienta |
Status zgłoszenia | Nowe: zgłoszenie jest zarejestrowane. W toku: inżynier serwisu Philips zajmuje się zgłoszeniem. Rozwiązane: zgłoszony problem został rozwiązany. Zamknięte: zgłoszenie jest zamknięte i zarchiwizowane. |
Niestandardowa nazwa zasobu | Niestandardowa nazwa zasobu wprowadzona przez menedżera portalu dla klientów |
Typ zdarzenia | Konserwacja naprawcza Przegląd techniczny Polecenie modyfikacji u klienta Instalacja Wsparcie aplikacji Informacje o kliencie Rekondycjonowanie zgodnie z umową |
Status wygaśnięcia (umowy) | Zielony: >90 dni od dziś Żółty: >30 i <90 dni od dziś Czerwony: <30 dni od dziś |
Opis lokalizacji funkcjonalnej | Fizyczna lokalizacja urządzenia/zasobu wg rekordów w bazie instalacyjnej Philips |
Data instalacji | Data instalacji wg rekordów w bazie instalacyjnej Philips |
Opis pozycji produktowej | Opis umowy z Philips |
Numer pozycji produktowej | Numer uprawnień z numeru umowy Philips powiązany z tym zasobem |
Zamówienie zakupu | Zamówienie zakupu |
Typ produktu | Grupa rodziny produktów takich jak: MR: aparat do rezonansu magnetycznego US: ultrasonograf, CT: tomograf komputerowy IXR: aparat do radiografii interwencyjnej |
Data zamknięcia raportu | Data zamknięcia zgłoszona przez inżyniera serwisu Philips |
Numer zgłoszenia SAP | Wewnętrzny numer referencyjny SAP Philips |
Numer seryjny | Numer seryjny zasobu |
Umowa serwisowa | Numer umowy serwisowej Philips |
Raport dot. sprawności i jakości obsługi | Jeśli masz uprawnienia do korzystania z tego zasobu, możesz pobrać Raport dot. sprawności i jakości obsługi dla tego zasobu |
Typ usługi | Na miejscu u klienta Zdalnie Naprawa w centrum serwisowym Tylko części Usługa podwykonawcy |
Wysyłka do | Konto, na które została sprzedana umowa |
Status | Aktywne, nieaktywne, … |
Identyfikator techniczny (ID tech) | Wewnętrzny identyfikator techniczny Philips |
UDI | Unikalny identyfikator urządzenia |
Hasło musi być aktualizowane co 90 dni (po ustawieniu hasła) zgodnie z wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa IT obowiązującymi w firmie Philips. Hasło musi składać się z co najmniej 8 znaków i musi zawierać co najmniej po jednym z następujących elementów:
Rola | Tworzenie zgłoszeń | Tworzenie kont / zarządzanie użytkownikami | Obsługa niestandardowych danych urządzenia* |
Odbiorca | Nie | Nie | Nie |
Użytkownik | Tak | Nie | Nie |
Menedżer | Tak | Tak | Tak |