28 lipca 2021 r., Philips Długość: 2:40
Dysponując kontekstem klinicznym, pracownicy Centrum Zdrowia Matki i Dziecka Isala mogą w przypadku zasygnalizowania alarmu podejmować właściwe decyzje — zareagować na dany alarm, przekazać go innemu członkowi personelu lub czy uznać za niewymagający interwencji.
Fałszywe alarmy wizualne i dźwiękowe sygnalizowane w warunkach intensywnej terapii mogą zwiększać liczbę błędów medycznych oraz niepotrzebnie stresować i obciążać personel i pacjentów1. Niektórzy członkowie personelu odbierają od 150 do 350 alarmów na pacjenta dziennie2. Taka sytuacja może przyczyniać się do wypalenia zawodowego personelu i obniżenia wydajności jego pracy, a także skutkować niepotrzebnymi przeniesieniami pacjentów na OIT i wydłużeniem czasu ich hospitalizacji3.
Przypisy 1 Ruskin KJ, Hueske-Kraus D. Alarm fatigue: impacts on patient safety. Curr Opin Anaesthesiol. 2015 Dec;28(6):685-90 Wilken M, Hüske-Kraus D, Klausen A, et al. Alarm fatigue: causes and effects. Stud Health Technol Inform. 2017;243:107-111. ECRI Top 10 Technology Risks 2017-18. 2 Keith J. Ruskina and Dirk Hueske-Kraus, Alarm fatigue: impacts on patient safety, rocznik 28, numer 6, grudzień 2015 r.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueStrona przeznaczona wyłącznie dla osób, które stosują wyroby medyczne jako profesjonaliści, w tym osób wykonujących zawody medyczne, osób działających na rzecz podmiotów ochrony zdrowia lub podmiotów prowadzących obrót wyrobami medycznymi w charakterze profesjonalnym.
Czy jesteś osobą spełniającą powyższe kryteria?