Fundamentem każdej umowy serwisowej firmy Philips jest oddany zespół kompetentnych, szybko reagujących i troskliwych pracowników serwisu. Jako partnerzy w biznesie, z pasją pomagają klientom i ściśle współpracują z ich zespołami, aby utrzymać sprawność ich systemów i ciągłość opieki nad pacjentami.
Ich klienci już wiedzą, że są ekspertami w swojej dziedzinie — teraz my chcemy powiedzieć coś o nich.
Umowa Managed Equipment Services (MES) zawarta przez Mackenzie Health z firmą Philips pomaga nam zapewnić pacjentom dostęp do najnowocześniejszego sprzętu diagnostycznego. Odkąd nawiązaliśmy tę współpracę w 2016 roku, zespół serwisowy firmy Philips dokłada wszelkich starań, aby rozwiązywać wszelkie napotykane przez nas problemy i zapewnić działanie sprzętu zgodnie z oczekiwaniami. Wykazał się elastycznością i wiedzą, nadal odgrywając kluczową rolę w sukcesie długoterminowego partnerstwa strategicznego między Mackenzie Health i firmą Philips.”
- Amir Soheili, dyrektor programu usług wsparcia klinicznego, Mackenzie Health
* Wyniki badania IMV ServiceTrak Imaging - All Systems and Ultrasound - All Systems 2012–2017 ** Wyniki badania IMV ServiceTrak Ultrasound - All Systems 1992–2017
You are about to visit a Philips global content page
ContinueStrona przeznaczona wyłącznie dla osób, które stosują wyroby medyczne jako profesjonaliści, w tym osób wykonujących zawody medyczne, osób działających na rzecz podmiotów ochrony zdrowia lub podmiotów prowadzących obrót wyrobami medycznymi w charakterze profesjonalnym.
Czy jesteś osobą spełniającą powyższe kryteria?