Usługi dla klientów

Rozwiązania w zakresie obsługi klienta

Co wyróżnia usługi firmy Philips?

Nasi pracownicy.

Fundamentem każdej umowy serwisowej firmy Philips jest oddany zespół kompetentnych, szybko reagujących i troskliwych pracowników serwisu. Jako partnerzy w biznesie, z pasją pomagają klientom i ściśle współpracują z ich zespołami, aby utrzymać sprawność ich systemów i ciągłość opieki nad pacjentami.


Ich klienci już wiedzą, że są ekspertami w swojej dziedzinie — teraz my chcemy powiedzieć coś o nich.

Nr 1 w kategorii ogólnej sprawności serwisu systemów obrazowania według IMV ServiceTrak* przez 4 lata z rzędu
~2000 specjalistów i inżynierów serwisu
Specjaliści ds. obsługi klienta w Phillips mają średnio 15 lat doświadczenia w zakresie produktów, sieci, oprogramowania, centrów danych i IT
Serwis aparatury USG przez 25 lat z rzędu na pozycji nr 1 w kategorii ogólnej sprawności serwisu OEM**
Umowa Managed Equipment Services (MES) zawarta przez Mackenzie Health z firmą Philips pomaga nam zapewnić pacjentom dostęp do najnowocześniejszego sprzętu diagnostycznego. Odkąd nawiązaliśmy tę współpracę w 2016 roku, zespół serwisowy firmy Philips dokłada wszelkich starań, aby rozwiązywać wszelkie napotykane przez nas problemy i zapewnić działanie sprzętu zgodnie z oczekiwaniami. Wykazał się elastycznością i wiedzą, nadal odgrywając kluczową rolę w sukcesie długoterminowego partnerstwa strategicznego między Mackenzie Health i firmą Philips.”

- Amir Soheili, dyrektor programu usług wsparcia klinicznego, Mackenzie Health

Możesz na nas liczyć


Korzystanie z usług firmy Philips oznacza możliwość skupienia się na najistotniejszej kwestii — zapewnieniu wysokiej jakości opieki zdrowotnej jak najszerszej grupie osób i przy niższych kosztach.

 

* Wyniki badania IMV ServiceTrak Imaging - All Systems and Ultrasound - All Systems 2012–2017

** Wyniki badania IMV ServiceTrak Ultrasound - All Systems 1992–2017

Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.