Hospital alarm management

Comprehensive support for an alarming problem

 

 

 

 

Fałszywe alarmy skutkują stratą czasu i energii personelu, co może się przekładać na jakość opieki, a nawet zadecydować o życiu pacjenta.

 

Zdajemy sobie sprawę z problemu. Pomagamy ponownie zdefiniować program zarządzania systemem alarmowym w celu dostarczania powiadomień w czasie rzeczywistym, niezbędnych do szybszej reakcji i wczesnej interwencji.


Dzięki kompleksowym rozwiązaniom zarządzania alarmami i usługom doradczym twój personel może uzyskać prawidłowe informacje we właściwym czasie w celu zapewnienia właściwej opieki.

 

Informacje kontaktowe

* To pole jest wymagane

Dane kontaktowe

*
*
*

Firma/Placówka

*
*
*
*
*
*
*

Oczekiwania

Prosimy o doprecyzowanie czego oczekujesz w odpowiedzi
*
*
*

Strategie zarządzania systemem alarmów z myślą o realizacji celu podniesienia bezpieczeństwa pacjentów

 

Problem związany z zarządzaniem alarmami w Stanach Zjednoczonych urósł do takiej ragi, że w grudniu 2013 roku, Joint Commission ustanowiła ogólnokrajowy cel w zakresie poprawy bezpieczeństwa pacjentów (NPSG). Joint Commission wymaga obecnie, aby akredytowane przez nią szpitale usprawniały systemy alarmowe w celu ograniczenia liczby sygnałów dźwiękowych, które są nie tylko uciążliwe dla pacjentów, ale przyczyniają się także to zmęczenia alarmami personelu medycznego. Ponieważ alarmy znalazły się na pierwszym miejscu listy "10 zagrożeń technologicznych w ochronie zdrowia" ECRI, na cztery kolejne lata właściwe zarządzanie alarmami jest jednym z najważniejszych elementów bezpieczeństwa pacjentów w organizacjach ochrony zdrowia.


Przeczytaj więcej (EN)

 

 

4 kroki do skutecznego zarządzania alarmami

Dzięki współpracy z firmą konsultingową dla placówek ochrony zdrowia i branży nauk przyrodniczych przeprowadziliśmy dogłębną ewaluację oraz opracowaliśmy plan działania w zakresie usprawnienia systemu zarządzania alarmami. Celem tego planu jest wdrożenie w placówce systemowego, skoordynowanego podejścia do zarządzania alarmami.
4 kroki do skutecznego zarządzania alarmami

Pacjent na pierwszym miejscu

our alarm system management addressing patient safety

Zapewnienie bezpieczeństwa pacjentów

Przeoczone lub wyciszone alarmy oraz alarmy, które nie doczekały się reakcji ze strony personelu mogą stanowić śmiertelne niebezpieczeństwo dla pacjentów. Jest to problem złożony, na który składa się czynnik ludzki, procesy, technologia oraz kultura danej placówki. Pomagamy w ewaluacji istniejącego systemu, opracowujemy rozwiązania i pomagamy w ich wdrażaniu.
our alarm system management gaining patient trust

Zdobywanie zaufania pacjentów

Okazuje się, że sygnalizowanie nic nieznaczących alarmów jest częstym problemem wielu szpitali. Czy w takiej sytuacji pacjenci mogą mieć pewność, że personel medyczny jest w stanie rozpoznać naprawdę znaczące informacje? Nasze rozwiązania w zakresie zarządzania alarmami pozwalają zredukować liczbę alarmów niewymagających podejmowania działania i przywrócić zaufanie pacjentów.