
Fałszywe alarmy skutkują stratą czasu i energii personelu, co może się przekładać na jakość opieki, a nawet zadecydować o życiu pacjenta.
Zdajemy sobie sprawę z problemu. Pomagamy ponownie zdefiniować program zarządzania systemem alarmowym w celu dostarczania powiadomień w czasie rzeczywistym, niezbędnych do szybszej reakcji i wczesnej interwencji.
Dzięki kompleksowym rozwiązaniom zarządzania alarmami i usługom doradczym twój personel może uzyskać prawidłowe informacje we właściwym czasie w celu zapewnienia właściwej opieki.
Strategie zarządzania systemem alarmów z myślą o realizacji celu podniesienia bezpieczeństwa pacjentów
Problem związany z zarządzaniem alarmami w Stanach Zjednoczonych urósł do takiej ragi, że w grudniu 2013 roku, Joint Commission ustanowiła ogólnokrajowy cel w zakresie poprawy bezpieczeństwa pacjentów (NPSG). Joint Commission wymaga obecnie, aby akredytowane przez nią szpitale usprawniały systemy alarmowe w celu ograniczenia liczby sygnałów dźwiękowych, które są nie tylko uciążliwe dla pacjentów, ale przyczyniają się także to zmęczenia alarmami personelu medycznego. Ponieważ alarmy znalazły się na pierwszym miejscu listy "10 zagrożeń technologicznych w ochronie zdrowia" ECRI, na cztery kolejne lata właściwe zarządzanie alarmami jest jednym z najważniejszych elementów bezpieczeństwa pacjentów w organizacjach ochrony zdrowia.