Serwis sprzętu

Umowy serwisowe dotyczące sprzętu medycznego  

Elastyczne umowy RightFit umożliwiają rozwijanie się wraz ze zmieniającymi się potrzebami biznesowymi

    Oczekiwania

    * To pole jest wymagane
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    Wstecz
    Prosimy o doprecyzowanie czego oczekujesz w odpowiedzi
    *
    *
    Wstecz

    Szeroki zakres usług odpowiadających na wyzwania związane z serwisowaniem


    Zaprojektowane z myślą o zapewnieniu elastyczności dzięki różnym wielopoziomowym pakietom wsparcia – umowy serwisowe RightFit pozwalają Ci wybrać poziom usług i dopasować je do indywidualnych celów klinicznych, operacyjnych i finansowych.

     

    Nasze umowy serwisowe RightFit sprawiają, że systemy monitorowania pacjenta, systemy obrazowania i urządzenia USG są wykorzystywane z maksymalną efektywnością i obsługiwane przez ekspertów, którzy gruntownie je znają.

    Philips RightFit service agreements
    Współpracujemy z Twoimi zespołami, aby zapewnić sprawne działanie systemów.

    Główne korzyści związane z RightFit

    Checkmark green
    Elastyczne, indywidualnie dostosowywane plany serwisowe
    Checkmark green
    Długi okres pracy bezusterkowej, wysoka wydajność i produktywność
    Checkmark green
    Usługi obejmujące cały cykl życia produktów – maksymalizacja zysków z inwestycji
    Checkmark green
    Najnowsze rozwiązania technologiczne zapewniające aktualność systemów
    Checkmark green
    Ponad 7000 inżynierów świadczących usługi w miejscu pracy klienta na całym świecie
    Checkmark green
    Wsparcie dla zespołów wewnętrznych i biomedycznych.

    Oferta dostosowana do Twoich potrzeb


    Różnorodność umów serwisowych umożliwia Ci zaprojektowanie pakietu obejmującego taki rodzaj i poziom wsparcia,  jakiego faktycznie potrzebuje Twoja firma. Od wsparcia telefonicznego, po dostawę części i rozwiązywanie problemów, usługi na każdym poziomie zapewniają sprawne funkcjonowanie sprzętu, bieżące informowanie personelu i sprawne działanie Twojej organizacji.

     

    Portfolio usług RightFit zapewnia mnóstwo korzyści dzięki ofercie, która sprosta wszelkim wymaganiom Twojej działalności:

     

    • Dostęp do najnowszych aplikacji, aby zapewnić dokładniejszą diagnozę
    • Specjalistyczna opieka zdrowotna dzięki technikom Philips mającym kompleksową wiedzę na temat specyfikacji systemu, aby mogli szybciej odpowiadać na Twoje potrzeby
    • Szeroki wybór dostępnych usług – m.in. edukacyjnych, szkoleniowych i w zakresie zarządzania danymi
    • Zdalne wsparcie serwisowe, połączone ze współpracą na miejscu – szybkie rozwiązywanie problemów
    • Efektywne wykorzystanie sprzętu poprzez serwisowanie systemów i usługi obejmującym cały cykl życia produktów*

     

    *dla większości systemów

    Usługi, które ciągle udowadniają swoją wartość


    Obecne potrzeby

     

    Duża dostępność systemu, wysoka wydajność i produktywność.

     

    Potrzeby proaktywne

     

    Rozwiązania ochronne, które wyprzedzają potrzeby, zapobiegając powtarzaniu się problemów.

     

    Potrzeby predykcyjne

     

    Ciągłe usprawnienia przyszłościowych urządzeń – zapobieganie przestarzałości sprzętu.

    Programy dla poszczególnych urządzeń

    Monitorowanie pacjenta
    RightFit Evolution – przewidywalne koszty

    Te umowy utrzymania oprogramowania oparte są na Twoich wymaganiach, związanych z nieustannym rozwijaniem oprogramowania dla Twoich systemów.

    Ultrasonografia
    RightFit Value – wysoki zwrot z inwestycji

    Plan podstawowy jest rozwiązaniem ekonomicznym, zaprojektowanym w celu kontrolowania kosztów. Obejmuje pełną obsługę w zakresie części, aby zachować najwyższą jakość i efektywność urządzeń.

    Systemy obrazowania
    RightFit Protection – skuteczna ochrona

    Ten kompleksowy plan zapewnia strategiczne usługi i wsparcie.

    Rozwiązania IT RightFit Service Agreements - maksymalizacja potencjału usług IT

    Platformy zaprojektowane by w bezpieczny i niezawodny sposób wspierać procesy kliniczne.

    Sprawdzone możliwości


    Doskonałe usługi dostosowane do Twoich potrzeb

     

    Wybór idealnego rozwiązania

    Umowy serwisowe Philips RightFit to początek opartej na wzajemnym zaufaniu współpracy. Wszystko zaczyna się od dogłębnego zrozumienia specyfiki Twojego cyklu pracy oraz pomocy w zdefiniowaniu zakresu potrzeb i celów. Następnie rekomendujemy najlepszy wybór usług i struktury umowy, aby właściwie dopasować się do Twoich priorytetów i posiadanych rozwiązań technologicznych.

     

    Elastyczność to norma

    RightFit opiera się na znalezieniu dla Ciebie najlepszego planu i ciągłego dostosowywania go do zmieniających się potrzeb. W ramach regularnych spotkań nasze zespoły serwisowe współpracują z Tobą, aby dokładnie zrozumieć oczekiwane efekty. Wiedzą też, że priorytety mogą ulegać zmianom.

     

    Relacje zawodowe

    Pracujący na miejscu i zdalnie inżynierowie Philips posiadają wiedzę kliniczną i umiejętności techniczne, dzięki którym dadzą sobie radę z najbardziej złożonymi wyzwaniami. Wybierając Philips, wybierasz ekspertów, którzy potrafią komunikować się w przejrzysty sposób i współpracować z klientem, są gotowi do świadczenia usług na najwyższym poziomie.

     

    Obsługa klienta

    Umowy serwisowe RightFit obejmują dostęp do wiedzy klinicznej i technicznej poprzez nasze centra rozwiązań w zakresie obsługi klienta. Eksperci Philips współpracują z Twoimi zespołami, aby zapewnić maksymalną efektywność systemów.

     

    Usługi zdalne i łączność*

    Dzięki rosnącej liczbie systemów umożliwiających obsługę zdalną, inżynierowie Philips są w stanie rozwiązywać problemy szybciej, zarówno na miejscu, jak i zdalnie. Aby zminimalizować nieplanowane przestoje, Philips stosuje technologie reaktywne, proaktywne i predyktywne, ograniczając tym samym wpływ na przepływ pacjentów."

     

    *dla większość systemów Philips i wybranych 

    Zasoby wspierające podejmowanie decyzji
    Cobalt Imaging, UK
    Odtwórz
    Historia klienta: Cobalt Imaging, Wielka Brytania
    Miami Cardiac and Vascular Institute, USA
    Odtwórz
    Historia klienta: Instytut Chorób Sercowych i Naczyniowych w Miami (Miami Cardiac and Vascular Institute), USA

    Opinie klientów: Szpital OFM Antalya, Turcja

    Opinie klientów – Centrum Medyczne Wits Donald Gordon, Johannesburg, Republika Południowej Afryki

    Opinie klientów – Centrum Radiologiczne Misr, Kair, Egipt 

    Dokumenty

    Korzyści dla użytkownika

    Kliniczne
    Dostęp do najnowszych aplikacji, zapewniający dokładniejszą diagnozę
    Techniczne
    Efektywne wykorzystanie sprzętu
    Operacyjne
    Niezakłócone działanie i profesjonalne wsparcie dla użytkowników
    Finansowe
    Stała cena i ochrona przed utratą wartości inwestycji (wynikającej z przestarzałości urządzeń)
    Rozwój i ekspansja
    Elastyczne, zoptymalizowane umowy, które zmieniają się wraz ze zmianami potrzeb biznesowych
    Strategiczne
    Wnioski umożliwiające podejmowanie konkretnych działań w oparciu o analitykę danych dot. sprzętu i usług
    Ciągłość
    Jeden dostawca usług dla wszystkich systemów
    Kompatybilność
    Zapewnienie kompatybilności systemu i lepszego wsparcia serwisowego

    Dlaczego RightFit?

    Potrzebowaliśmy strategicznego partnera, który całościowo zadba o nasz sprzęt. Kompleksowa umowa z Philips zapewnia korzystanie z ekonomii skali i ogranicza ryzyko przestojów."

    – Dr Ahmet Arslantaş, Dyrektor Medyczny, Szpital OFM Antalya, Turcja

    Tutaj w OMI pacjenta zawsze stawia się na pierwszym miejscu. Dzięki pomocy i zaangażowaniu zespołu Philips Service możemy osiągnąć ten cel”.

    — Kim Stassovich, Kierownik operacyjny ds. klinicznych, Oceanic Medical Imaging, Australia

    Efektywność systemów jest dla nas kluczowa. Od drobnych porad po istotne kwestie techniczne – umowa z Philips Customer Service odgrywa wielką rolę w zapewnieniu jak najdłuższej bezusterkowej pracy”.

    – Karen Hackling-Searle, Kierownik Działu MRI, Cobalt Imaging, Wielka Brytania

    Wartość i inteligentne inwestowanie


    W Philips rozumiemy znaczenie odpowiedniego dopasowania usług do indywidualnych potrzeb.  Nasz model konsultacyjny zaprojektowano z myślą o dopasowaniu do Twojego planu finansowego w celu maksymalizacji zwrotów z inwestycji, większenia wydajności sprzętu i ochrony przed kosztami związanymi z awariami.

    Odpowiednie zarządzanie budżetem stanowi priorytet dla każdej organizacji.


    Philips oferuje różne programy, których założeniem jest pomoc w zarządzaniu kosztami usług. Pakiety finansowe są elastyczne, dzięki czemu odpowiadają różnym potrzebom i zasobom.