Nasze umowy serwisowe RightFit sprawiają, że systemy monitorowania pacjenta, systemy obrazowania i urządzenia USG są wykorzystywane z maksymalną efektywnością i obsługiwane przez ekspertów, którzy gruntownie je znają.
Zaprojektowane z myślą o zapewnieniu elastyczności dzięki różnym wielopoziomowym pakietom wsparcia – umowy serwisowe RightFit pozwalają Ci wybrać poziom usług i dopasować je do indywidualnych celów klinicznych, operacyjnych i finansowych.
Współpracujemy z Twoimi zespołami, aby zapewnić sprawne działanie systemów.
Elastyczne, indywidualnie dostosowywane plany serwisowe
Długi okres pracy bezusterkowej, wysoka wydajność i produktywność
Usługi obejmujące cały cykl życia produktów – maksymalizacja zysków z inwestycji
Najnowsze rozwiązania technologiczne zapewniające aktualność systemów
Ponad 7000 inżynierów świadczących usługi w miejscu pracy klienta na całym świecie
Wsparcie dla zespołów wewnętrznych i biomedycznych.
Portfolio usług RightFit zapewnia mnóstwo korzyści dzięki ofercie, która sprosta wszelkim wymaganiom Twojej działalności: *dla większości systemów
Różnorodność umów serwisowych umożliwia Ci zaprojektowanie pakietu obejmującego taki rodzaj i poziom wsparcia, jakiego faktycznie potrzebuje Twoja firma. Od wsparcia telefonicznego, po dostawę części i rozwiązywanie problemów, usługi na każdym poziomie zapewniają sprawne funkcjonowanie sprzętu, bieżące informowanie personelu i sprawne działanie Twojej organizacji.
Duża dostępność systemu, wysoka wydajność i produktywność. Potrzeby proaktywne Rozwiązania ochronne, które wyprzedzają potrzeby, zapobiegając powtarzaniu się problemów. Potrzeby predykcyjne Ciągłe usprawnienia przyszłościowych urządzeń – zapobieganie przestarzałości sprzętu.
Obecne potrzeby
Te umowy utrzymania oprogramowania oparte są na Twoich wymaganiach, związanych z nieustannym rozwijaniem oprogramowania dla Twoich systemów.
Plan podstawowy jest rozwiązaniem ekonomicznym, zaprojektowanym w celu kontrolowania kosztów. Obejmuje pełną obsługę w zakresie części, aby zachować najwyższą jakość i efektywność urządzeń.
Ten kompleksowy plan zapewnia strategiczne usługi i wsparcie.
Platformy zaprojektowane by w bezpieczny i niezawodny sposób wspierać procesy kliniczne.
Wybór idealnego rozwiązania Umowy serwisowe Philips RightFit to początek opartej na wzajemnym zaufaniu współpracy. Wszystko zaczyna się od dogłębnego zrozumienia specyfiki Twojego cyklu pracy oraz pomocy w zdefiniowaniu zakresu potrzeb i celów. Następnie rekomendujemy najlepszy wybór usług i struktury umowy, aby właściwie dopasować się do Twoich priorytetów i posiadanych rozwiązań technologicznych. Elastyczność to norma RightFit opiera się na znalezieniu dla Ciebie najlepszego planu i ciągłego dostosowywania go do zmieniających się potrzeb. W ramach regularnych spotkań nasze zespoły serwisowe współpracują z Tobą, aby dokładnie zrozumieć oczekiwane efekty. Wiedzą też, że priorytety mogą ulegać zmianom. Relacje zawodowe Pracujący na miejscu i zdalnie inżynierowie Philips posiadają wiedzę kliniczną i umiejętności techniczne, dzięki którym dadzą sobie radę z najbardziej złożonymi wyzwaniami. Wybierając Philips, wybierasz ekspertów, którzy potrafią komunikować się w przejrzysty sposób i współpracować z klientem, są gotowi do świadczenia usług na najwyższym poziomie. Obsługa klienta Umowy serwisowe RightFit obejmują dostęp do wiedzy klinicznej i technicznej poprzez nasze centra rozwiązań w zakresie obsługi klienta. Eksperci Philips współpracują z Twoimi zespołami, aby zapewnić maksymalną efektywność systemów. Usługi zdalne i łączność* Dzięki rosnącej liczbie systemów umożliwiających obsługę zdalną, inżynierowie Philips są w stanie rozwiązywać problemy szybciej, zarówno na miejscu, jak i zdalnie. Aby zminimalizować nieplanowane przestoje, Philips stosuje technologie reaktywne, proaktywne i predyktywne, ograniczając tym samym wpływ na przepływ pacjentów." *dla większość systemów Philips i wybranych
Doskonałe usługi dostosowane do Twoich potrzeb
Zasoby wspierające podejmowanie decyzji
Historia klienta: Cobalt Imaging, Wielka Brytania
Historia klienta: Instytut Chorób Sercowych i Naczyniowych w Miami (Miami Cardiac and Vascular Institute), USA
Dokumenty
Kliniczne
Dostęp do najnowszych aplikacji, zapewniający dokładniejszą diagnozę
Techniczne
Efektywne wykorzystanie sprzętu
Operacyjne
Niezakłócone działanie i profesjonalne wsparcie dla użytkowników
Finansowe
Stała cena i ochrona przed utratą wartości inwestycji (wynikającej z przestarzałości urządzeń)
Rozwój i ekspansja
Elastyczne, zoptymalizowane umowy, które zmieniają się wraz ze zmianami potrzeb biznesowych
Strategiczne
Wnioski umożliwiające podejmowanie konkretnych działań w oparciu o analitykę danych dot. sprzętu i usług
Ciągłość
Jeden dostawca usług dla wszystkich systemów
Kompatybilność
Zapewnienie kompatybilności systemu i lepszego wsparcia serwisowego
Potrzebowaliśmy strategicznego partnera, który całościowo zadba o nasz sprzęt. Kompleksowa umowa z Philips zapewnia korzystanie z ekonomii skali i ogranicza ryzyko przestojów."
– Dr Ahmet Arslantaş, Dyrektor Medyczny, Szpital OFM Antalya, Turcja
Tutaj w OMI pacjenta zawsze stawia się na pierwszym miejscu. Dzięki pomocy i zaangażowaniu zespołu Philips Service możemy osiągnąć ten cel”.
— Kim Stassovich, Kierownik operacyjny ds. klinicznych, Oceanic Medical Imaging, Australia
Efektywność systemów jest dla nas kluczowa. Od drobnych porad po istotne kwestie techniczne – umowa z Philips Customer Service odgrywa wielką rolę w zapewnieniu jak najdłuższej bezusterkowej pracy”.
– Karen Hackling-Searle, Kierownik Działu MRI, Cobalt Imaging, Wielka Brytania
W Philips rozumiemy znaczenie odpowiedniego dopasowania usług do indywidualnych potrzeb. Nasz model konsultacyjny zaprojektowano z myślą o dopasowaniu do Twojego planu finansowego w celu maksymalizacji zwrotów z inwestycji, zwiększenia wydajności sprzętu i ochrony przed kosztami związanymi z awariami.
Philips oferuje różne programy, których założeniem jest pomoc w zarządzaniu kosztami usług. Pakiety finansowe są elastyczne, dzięki czemu odpowiadają różnym potrzebom i zasobom.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueStrona przeznaczona wyłącznie dla osób, które stosują wyroby medyczne jako profesjonaliści, w tym osób wykonujących zawody medyczne, osób działających na rzecz podmiotów ochrony zdrowia lub podmiotów prowadzących obrót wyrobami medycznymi w charakterze profesjonalnym.
Czy jesteś osobą spełniającą powyższe kryteria?