Doskonałe usługi dostosowane do Twoich potrzeb
Wybór idealnego rozwiązania
Umowy serwisowe Philips RightFit to początek opartej na wzajemnym zaufaniu współpracy. Wszystko zaczyna się od dogłębnego zrozumienia specyfiki Twojego cyklu pracy oraz pomocy w zdefiniowaniu zakresu potrzeb i celów. Następnie rekomendujemy najlepszy wybór usług i struktury umowy, aby właściwie dopasować się do Twoich priorytetów i posiadanych rozwiązań technologicznych.
Elastyczność to norma
RightFit opiera się na znalezieniu dla Ciebie najlepszego planu i ciągłego dostosowywania go do zmieniających się potrzeb. W ramach regularnych spotkań nasze zespoły serwisowe współpracują z Tobą, aby dokładnie zrozumieć oczekiwane efekty. Wiedzą też, że priorytety mogą ulegać zmianom.
Relacje zawodowe
Pracujący na miejscu i zdalnie inżynierowie Philips posiadają wiedzę kliniczną i umiejętności techniczne, dzięki którym dadzą sobie radę z najbardziej złożonymi wyzwaniami. Wybierając Philips, wybierasz ekspertów, którzy potrafią komunikować się w przejrzysty sposób i współpracować z klientem, są gotowi do świadczenia usług na najwyższym poziomie.
Obsługa klienta
Umowy serwisowe RightFit obejmują dostęp do wiedzy klinicznej i technicznej poprzez nasze centra rozwiązań w zakresie obsługi klienta. Eksperci Philips współpracują z Twoimi zespołami, aby zapewnić maksymalną efektywność systemów.
Usługi zdalne i łączność*
Dzięki rosnącej liczbie systemów umożliwiających obsługę zdalną, inżynierowie Philips są w stanie rozwiązywać problemy szybciej, zarówno na miejscu, jak i zdalnie. Aby zminimalizować nieplanowane przestoje, Philips stosuje technologie reaktywne, proaktywne i predyktywne, ograniczając tym samym wpływ na przepływ pacjentów."
*dla większość systemów Philips i wybranych