Bez granic. Lepsza opieka zdrowotna.
Poprawa wydajności procedur klinicznych

Porozmawiajmy jak pokonać ograniczenia

Zdrowie nie zna granic. Opieka zdrowotna też nie powinna.

Porozmawiajmy jak pokonać ograniczenia

Aby wybić na wysoce konkurencyjnym rynku, sieć WMCHealth postanowiła ponowne skupić na zaawansowanych usługach kardiologicznych. W tym celu zwróciła się o pomoc do firmy Philips i wspólnie z nią określiła i wdrożyła zmiany, które zapewniły usprawnienie działania w pracowniach kardiologii inwazyjnej i elektrofizjologii.

 

Jako część długofalowego partnerstwa strategicznego WMCHealth i Philips rozpoczęły konsultacje związane z przekształceniem, pozwalające podnieść jakość operacji i procesów klinicznych.

Philips umożliwia nam przekształcenie naszej sieci
świadczenia usług opieki zdrowotnej i lepiej służyć Dolinie Hudson.”

Michael D. Israel

Prezes i Dyrektor Generalny Westchester Medical Center Health Network

Rozwiązanie

Wskazanie obszarów wymagających udoskonalenia

 

Sieć WMCHealth połączyła siły z konsultantami firmy Philips, żeby zgromadzić kompleksowe dane systemowe i dane pacjentów, dokonać przeglądu wytycznych dotyczących układania harmonogramu pracowni, monitorować przepływ pracy personelu i zanalizować strukturę placówek.

 

Następnie firmy starały się określić, co oznacza jakość dla kluczowych osób zainteresowanych, w tym pacjentów, ich rodzin, lekarzy i personelu, prowadząc wywiady z pojedynczymi osobami lub grupami, warsztaty i zadania z odgrywaniem ról. Pozwoliło to zespołowi zinterpretować zebrane dane i zrealizowaną analizę operacyjną przez pryzmat doświadczeń pacjentów.

 

Następnie konsultanci Philipsa przekształcili tę wiedzę w listę priorytetowych sugestii dotyczących podniesienia efektywności w celu zmniejszenia kosztów, zwiększenia satysfakcji pacjenta i personelu oraz lepszą opiekę nad chorymi.

Zalecenia zmian obejmowały:

 

  • Nowy proces badań przed przyjęciem
  • Udoskonalone procesy przeddiagnostyczne
  • Modernizację placówek
  • Nową technologię układania harmonogramów
  • Bardziej elastyczny personel pielęgniarski
  • Środki przeznaczone na zarządzanie dostawami i analizę danych
  • Wytyczne do harmonogramów

Wyniki

  • Skrócenie o 20% czasu oczekiwania pacjentów
  • Wcześniejsze rozpoczęcie leczenia
  • Większa satysfakcja pacjenta i personelu
  • Lepsze wykorzystanie pracowni kardiologii inwazyjnej i elektrofizjologii

Perspektywy na przyszłość

 

Zespół utworzony we współpracy WMCHealth i Philipsa będzie pracować na miejscu nad optymalizacją stosowania technologii medycznych i włączeniem ich do ujednoliconej platformy, która podniesie i tak imponujący poziom sprawności operacyjnej.

WMCHealth jest partnerem firmy Philips.

20%

skrócenie

czasu oczekiwania pacjentów

Kto/Gdzie

Westchester Medical Center Health Network (WMCHealth)

Nowy Jork, USA.

 

Wyzwania

Podniesienie jakości operacyjnej w pracowniach kardiologii inwazyjnej i elektrofizjologii.

 

Rozwiązanie

Usługi optymalizacyjne w dziedzinie kardiologii, w tym wytyczne strategiczne i wiedza praktyczna w zakresie wsparcia przy wdrożeniu.

Westchester Medical Center University Hospital
Westchester Medical Center Health Network (WMCHealth) to system opieki zdrowotnej z siedzibą w Valhalli w stanie Nowy Jork, dysponujący 1700 łóżkami w dziesięciu szpitalach na terenie ośmiu kampusów w Dolinie Hudson o łącznej powierzchni ok. 16 tys. kilometrów kwadratowych. WMCHealth jest wiodącym dostawcą kompleksowych usług medycznych na terenie Doliny Hudson.

Doradztwo w transformacji opieki zdrowotnej

Informacje kontaktowe

* To pole jest wymagane

Dane kontaktowe

*
*
*

Firma/Placówka

*
*
*
*
*
*
*

Oczekiwania

Prosimy o doprecyzowanie czego oczekujesz w odpowiedzi
*
*
*

ZASTRZEŻENIE:

Wyniki uzyskane w konkretnej placówce mogą być niemożliwe do powtórzenia w innym miejscu.