Postawiliśmy sobie za cel uproszczenie systemu, by podnieść produktywność i usprawnić świadczenie opieki zdrowotnej zarówno po stronie pacjentów, jak i po stronie placówek ochrony zdrowia. Musimy sprostać wielu wyzwaniom, ale priorytetem są cztery obszary: uproszczenie sposobu gromadzenia danych i spostrzeżeń, usprawnienie metod leczenia i poprawienie jego rezultatów, ograniczenie kosztów wszędzie, gdzie to możliwe, a także poprawienie doświadczeń ze służbą zdrowia wśród pacjentów i personelu. To z pewnością trudne wyzwanie, ale jesteśmy w stanie i bardzo chcemy to osiągnąć. Nasze produkty i rozwiązania w połączeniu z praktycznym, konsultacyjnym podejściem i wielokrotnie nagradzaną obsługą, pomagają naszym klientom rozwijać się w każdym z tych obszarów.
Przykładowo, w obszarach wysokiego popytu na opiekę pielęgniarską opracowaliśmy zautomatyzowane narzędzia, które umożliwiają kompleksowy wgląd w stan pacjenta przy jednoczesnych uproszczeniu dokumentacji medycznej i lepszej gospodarce zasobami ludzkimi. Rozwiązanie IntelliVue Guardian z systemem wczesnego ostrzegania obejmuje innowacyjną technologię i nasze usługi kliniczne, które pomagają we wdrożeniu, zarządzaniu zmianami, szkoleniu personelu i wsparciu powdrożeniowemu.
Aby wesprzeć placówki w świadczeniu lepszej opieki zdrowotnej we właściwym miejscu i o właściwej porze, stworzyliśmy szereg nowych rozwiązań, które uproszczą cały proces i pozwolą im szybciej i mniej inwazyjnie diagnozować pacjentów. Takie technologie, jak IQon Spectral CT mogą pomóc lekarzom zidentyfikować uszkodzenia wątroby poprzez ulepszoną wizualizację, a trójwymiarowe modelowanie struktur anatomicznych w HeartModel ułatwia wykonanie badania USG serca oraz zmniejsza różnice parametrów, dostarczając istotnych informacji w ciągu sekund.
W dalszym ciągu opieramy swoje rozwiązania na technologiach laserowych, zawsze z myślą o pacjentach. Współcześni pacjenci mają więcej do powiedzenia i są bardziej wymagający niż kiedykolwiek przedtem — nie może być inaczej. Ogromną część kosztów leczenia pokrywają z własnej kieszeni. Zasługują więc na większą wygodę i satysfakcję, co jest możliwe np. dzięki rozwiązaniu Ambient Experience In-Bore MRI Suite. Rozwiązanie to poprawiło stopień zadowolenia pacjentów z ich badania MRI.