Tak zwane „zmęczenie alarmami” jest coraz większym problemem w ochronie zdrowia. Dodatkowe technologie często zwiększają liczbę alarmów, z których wiele nie wymaga interwencji. Te uciążliwe alarmy mogą zakłócać przebieg pracy i opiekę nad pacjentem, przeszkadzać pacjentom podczas powrotu do zdrowia i powodować zmęczenie alarmami u personelu medycznego, co może prowadzić do niewłaściwych praktyk w zakresie reagowania na alarmy. Inicjatywa Joint Commission’s National Patient Safety Goal on Alarm Management1 skupia się na poprawie bezpieczeństwa klinicznych systemów alarmowych i nakreśla kluczowe elementy wydajności, których spełnienia oczekuje się od akredytowanych instytucji. Nasi konsultanci zapewniają strategiczne doradztwo i praktyczne wsparcie wdrożeniowe mające na celu ograniczenie liczby alarmów niewymagających interwencji i powodujących niepotrzebny hałas przy jednoczesnej standaryzacji procesów zarządzania alarmami. Najważniejsze zalety:
Zarządzanie alarmami i hałasem to złożone wyzwania, powiązane z wieloma aspektami świadczenia opieki. Nasze programy rozpoczynają się od zbierania i analizy danych, ponieważ dają one cenny wgląd w sytuację i są uważane za podstawę skutecznej strategii w zakresie alarmów. Następnie przeprowadzamy dogłębną ocenę stanu obecnego obejmującą personel, procesy i praktyki, technologię i kulturę pracy. Na kolejnym etapie opracowujemy długoterminową, zrównoważoną strategię zarządzania alarmem i hałasem, która jest zgodna z celami organizacji. Analiza danych ilościowych i jakościowych Wykorzystując sprawdzone metodologie analityczne, analitycy danych dokonują przeglądu stanu wyjściowego, który jest następnie oceniany i interpretowany przez naszych ekspertów merytorycznych. Nasz zespół kontaktuje się na bieżąco z personelem klinicznym i spotyka się z kierownictwem w celu uzyskania kompleksowej perspektywy jakościowej. Ocena obejmuje następujące elementy:
Więcej niż ocena Wykorzystując naszą unikalną metodologię współtworzenia, podejmujemy współpracę z kierownictwem i personelem pierwszej linii w celu ustalenia priorytetów w zakresie możliwości poprawy oraz opracowania strategii zarządzania alarmami i hałasem na poziomie całej organizacji. Takie podejście sprzyja uzyskaniu konsensusu i akceptacji na wszystkich szczeblach organizacji. Nasi konsultanci pomagają we wdrożeniu i udzielają wsparcia na miejscu podczas inicjacji programu. Po wdrożeniu zostaje przeprowadzona ocena skutków zmian wraz z analizą danych.
* Wyniki przedstawionych tu studiów przypadków nie pozwalają przewidzieć wyników w innych przypadkach. W innych przypadkach wyniki mogą być inne. 1 Joint Commission, Wszelkie prawa zastrzeżone.
www.jointcommission.org/standards_information/npsgs.aspx
You are about to visit a Philips global content page
ContinueStrona przeznaczona wyłącznie dla osób, które stosują wyroby medyczne jako profesjonaliści, w tym osób wykonujących zawody medyczne, osób działających na rzecz podmiotów ochrony zdrowia lub podmiotów prowadzących obrót wyrobami medycznymi w charakterze profesjonalnym.
Czy jesteś osobą spełniającą powyższe kryteria?