Oddziały kardiologiczne muszą stale podnosić wydajność badania pacjentów i poziom opieki nad nimi, a nasi konsultanci mogą im w tym pomóc. Trzeba zoptymalizować wykorzystanie personelu i systemów, dopracować procesy planowania i zminimalizować czas oczekiwania — wszystko w celu zwiększenia liczby badanych pacjentów. My możemy pomóc usprawnić przebieg pracy, wykorzystać najlepsze praktyki i wdrożyć nowe procesy w celu osiągnięcia zakładanych wskaźników KPI i docelowych wyników pracy oddziału.
Stosując innowacyjne i oparte na współpracy podejście, nasi konsultanci pomagają zidentyfikować mocne i słabe strony, zmienić przebieg pracy, wdrożyć nowe procesy i monitorować długoterminowe wyniki.
Doradztwo firmy Philips dało możliwość zaangażowania zespołów w przejrzystą, opartą na współpracy ocenę identyfikującą obszary wymagające poprawy; wykazało też potencjalną przydatność zautomatyzowanego pulpitu operacyjnego w procesie ciągłego doskonalenia”.
Christopher Dillon, MBA
Wiceprezes ds. integracji i strategii, UVMHN Medical Group
Dzięki zaangażowaniu ukierunkowanemu na pacjenta nasi konsultanci pomogli klientom osiągnąć istotne, trwałe rezultaty w zakresie poprawy efektywności klinicznej, wydajności badań i zadowolenia pacjentów:
* Wyniki przedstawionych tu studiów przypadków nie pozwalają przewidzieć wyników w innych przypadkach. W innych przypadkach wyniki mogą być inne.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueStrona przeznaczona wyłącznie dla osób, które stosują wyroby medyczne jako profesjonaliści, w tym osób wykonujących zawody medyczne, osób działających na rzecz podmiotów ochrony zdrowia lub podmiotów prowadzących obrót wyrobami medycznymi w charakterze profesjonalnym.
Czy jesteś osobą spełniającą powyższe kryteria?